هیئت بازرسی مالی در سازمان خصوصی‌سازی تا ۱۹ فروردین به مدیرعامل استقلال فرصت داد که رقم پنج میلیارد تومان را به این باشگاه بازگرداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامرضا نوشت: تا یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله‌ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
بخش رسانه‌ای تیم‌ملی با یک بیانیه نسبتا شدیداللحن به اظهارات شب گذشته محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر پاسخ داد.
باشگاه استقلال نسبت به محرومیت ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان پس از اخراج در دربی، اعتراض کرد.
6 داوری که فردای بازی والنسیا-رئال از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا اخراج شدند، امروز در بیانیه ای ادعا کردند که دلیل این برکناری، انتقام به خاطر این بازی جنجالی نبوده است.
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شد که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
در ادامه حواشی دربی جنجالی 100، باشگاه پرسپولیس علیه استقلال بیانیه جدیدی صادر کرد.
رییس کمیته داوران و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال توضیحات دقیقی را درباره چند صحنه داوری حساس مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر ارائه کرد.
همزمان با حذف تیک‌های آبی، تیک اعتبار سنجی صفحه پاپ فرانسیس حذف شد تا بی بی سی جهانی در گزارشی بنویسد: «حذف همزمان تیک آبی تنها ویژگی مشترک بیانسه خواننده معروف با پاپ فرانسیس.» کمتر از ۱۲ ساعت بعد و پس از جنجال این گزارش، اما توییتر تیک خاکستری صفحه پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان را فعال کرد.»
داود دومیری گنجی می‌گوید: معلوم است آنچه گفتم این نرم افزار ساده‌ای که در دبیرستان‌ها آموزش می‌دهند نیست. یک ورژن حرفه‌ای از پایتون است. شما در هوش مصنوعی همین چت جی پی تی سرچ بدهید آی‌پایتون ببینید چه دیتا‌هایی درباره این شبکه جهانی بدست می‌آورید. ببینید در نیچر چه مقاله‌ای چاپ کرده است. ببینید این شبکه جهانی چه پیش‌بینی‌هایی داشته است.
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که برداشت از حساب بورس با مجوز کمیته مصارف بوده است.
در بیانیه بی‌بی‌سی آمده است: بی‌بی‌سی در روز‌های اخیر با گری و تیمش گفتگو‌های مفصلی داشته است. ما تصمیم گرفتیم تا زمانی که موضعی توافق‌شده و روشن در مورد استفاده او از شبکه]ای اجتماعی نداشته باشیم، از پخش Match of the Day خودداری کنیم.
مدیر عامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این باشگاه و پرداخت طلب استراماچونی به صحبت پرداخت.
باشگاه گل گهر با انتقاد از رفتارهایی که در دیدار این تیم برابر استقلال رخ داد و با پنالتی جنجالی تن به شکست دادند، با انتشار بیانیه ای تاکید کرد از سال آینده با این تیم بازی نخواهد کرد!
باشگاه پرسپولیس با انتشار یک بیانیه و چند فریم از ورزشگاه فولاد آره‌نا، اعلام کرد که قصد شکایت از این باشگاه را دارد.
پس از موضع‌گیری سفت و سخت رسانه های اسپانیایی علیه اقدام جدید دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در میزبانی از حریفان خود در کوپا دل ری، رئال بیانیه‌ای صادر کرد.
وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه ای به جنجال سازی اخیر رسانه های اروپایی درباره پوشیدن لباس سنتی عرب ها از سوی لیونل مسی در مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۲۲، واکنش نشان داد.
ابطحی نوشت: روحانیت و دیانت تا افرادی دارد که در برابر افکار عمومی می‌ایستند و تنها سخنگوی جریانات افراطی هستند و از رحمانیت دینی غافلند نیاز به دشمن ندارد.
جواد خیابانی در یادداشتی به اتفاقات برنامه جنجالی جام ۲۲ با حضور مهدی تاج پرداخت.
چهره جنجالی اصولگرا و معاون وزارت ورزش و جوانان به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج‌فارس درباره جزایر ایرانی واکنش متفاوتی نشان داد.
موسوی با بیان اینکه نمایندگان بر قصاص قاتلان اصرار دارند، گفت: در بیانیه نمایندگان حرفی از اعدام زده نشده و بر تفکیک اعتراض و اغتشاش تاکید شده است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: رییس جمهور آمریکا قبل از گرفتن ژست‌های بشردوستانه، کمی راجع به کارنامه حقوق بشری کشورش فکر کند.
وزارت امور خارجه روسیه ساعاتی پس از آنکه کره‌شمالی به طور رسمی حق استفاده از حملات هسته‌ای پیشگیرانه را برای خود تایید کرد، گفت: «از نزدیک» تمامی فعالیت‌های نظامی در شبه جزیره کره را تحت نظر دارد.
مربی دروازه‌بانان تیم فولاد خوزستان با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شد.
فدراسیون فوتبال ایران در تصمیمی بی‌سابقه اقدام به لغو مجمعی کرد که بدون شک جنجالی و پرسروصدا برگزار می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ