دلیل علاقه این روزهای پی اس جی به جذب عثمان دمبله، ناکامی این باشگاه در خرید بردلی بارکولا، مهاجم جوان لیون، است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو پیشنهاد الهلال برای مارکو وراتی از سوی پی اس جی رد شده و پاریسی ها منتظر سومین پیشنهاد برای ستاره ایتالیایی هستند.
کیلیان امباپه آخرین پیشنهاد پی اس جی با بند فسخ در تابستان 2024 را هم رد کرده و قصد دارد تا یوروی آخر پاداش وفاداری خود را نیز بگیرد.
طبق ادعای اسپورت، در مذاکرات برای انتقال عثمان دمبله، پی اس جی به بارسا پیشنهاد انتقال قرضی نیمار را داد ولی کاتالان ها نپذیرفتند.
باشگاه استقلال در مسیر تقویت خود به دنبال جذب سامان قدوس بود که به واسطه پیشنهاد بالای این بازیکن رد شد.
یبلد امروز نوشت که تونی کروس با وجود داشتن پیشنهادی خوب از تیم های عربستانی ترجیح داد قراردادش با رئال را تمدید کند.
پست اینستاگرامی ریکاردو ساپینتو نکته مهمی داشت که به عدم پیشنهاد به سرمربی پرتغالی است.
مهاجم خارجی آلومینیوم اراک هیچ پیشنهادی برای انتقال به سایر تیم‌ها دریافت نکرده است.
انتقال به باشگاهی مثل السد، موضوعی است که شاید هیچ بازیکنی در لیگ ایران به راحتی از کنار آن رد نشود، درست مثل محمدامین حزباوی.
برانکو ایوانکوویچ گفت که پیشنهادی مبنی بر هدایت تیم ملی عربستان دریافت نکرده است.
اگرچه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این پیام را دریافت و ابلاغ کرده است؛ اما صدا‌های مخالفی در طرف اوکراینی به گوش می‌رسد تا لحظه تنظیم این گزارش هنوز سخن رسمی‌ای از طرف اوکراینی مبنی بر پذیرش آتش‌بس وجود نداشته است. یک مشاور ارشد رئیس‌جمهور اوکراین و برخی دیگر از مقام‌های سطح بالای این کشور هم به سرعت این پیشنهاد را رد کرده و گفته‌اند تا وقتی نیرو‌های روسیه مناطق اشغالی اوکراین را ترک نکنند، آتش‌بس در کار نخواهد بود.
باشگاه سلتیک اخبار و شایعات در مورد دریافت پیشنهاد از بارسلونا برای خرید یوسیپ یورانوویچ را رد کرد.
جواد نکونام با انتشار این پست در اینستاگرام به صورت رسمی پیشنهاد کارلوس کی روش برای حضور در کادرفنی تیم ملی ایران را رد کرد!
زلاتان ابراهیموویچ همچنان اعتقاد دارد که کیلیان امباپه در تمدید با پی اس جی و رد پیشنهاد رئال مادرید تصمیم اشتباهی گرفت.
پس از اینکه چندی پیش برخی از رسانه ها از معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس خبر داده بودند و سخنگوی هیئت رییسه این موضوع را رد کرده بود امروز سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از معرفی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کسب رأی اعتماد به مجلس خبر داد.
کیلیان امباپه تایید کرد که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، نقش زیادی در تصمیم نهایی او برای رد پیشنهاد رئال و تمدید قرارداد با پی اس جی داشت.
کیلیان امباپه تایید کرد که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، نقش زیادی در تصمیم نهایی او برای رد پیشنهاد رئال و تمدید قرارداد با پی اس جی داشت.
شرکت در این همه‌پرسی اجباری بود و متن پیشنهادی که رای‌دهندگان آن را رد کردند، پاسخی به اعتراضات گسترده و خشونت‌آمیزی بود که در اواخر سال ۲۰۱۹ در این کشور شروع شد.
علی رغم اینکه بر طبق وعده معاون پارلمانی رییس جمهور قرار بر این بود که در روز چهارشنبه وزیر پیشنهادی وزارتخانه تعاون کار رو رفاه اجتماعی معرفی شود برخی خبرگزاری مدعی شدند امروز محمدهادی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت به مجلس معرفی شده است و البته این ادعا از سوی برخی از نمایندگان رد شد.
ممفیس دیپای خیلی زود پیشنهاد رئال سوسیداد را رد کرد پیشنهادی یک ساله و قرضی که ستاره هلندی تمایلی به قبول آن نداشت.
چلسی امروز پیشنهادی 20 میلیون یورویی برای جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ ارائه کرد که بلافاصله توسط بارسلونا رد شد.
فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، یک بار دیگر به کیلیان امباپه کنایه زد و گفت که از رد پیشنهاد رئال و تمدید با پی اس جی پشیمان خواهد شد.
فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، یک بار دیگر به کیلیان امباپه کنایه زد و گفت که از رد پیشنهاد رئال و تمدید با پی اس جی پشیمان خواهد شد.
علی‌رغم رد پیشنهادی پیش از 70 میلیون پوند، باشگاه چلسی در حال آماده سازی پیشنهاد جدیدی برای خرید وسلی فوفانا از لسترسیتی است.
علیرغم رد پیشنهادی پیش از 70 میلیون پوند، باشگاه چلسی در حال آماده سازی پیشنهاد جدیدی برای خرید وسلی فوفانا از لسترسیتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ