جواد نکونام با انتشار این پست در اینستاگرام به صورت رسمی پیشنهاد کارلوس کی روش برای حضور در کادرفنی تیم ملی ایران را رد کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه‌ به حجم بالای تجارت کشورهای حوزه خلیج فارس با آمریکا و نیز روابط درهم‌تنیده اقتصادی با این کشور، در نخستین روزهای رکود اقتصادی در واشنگتن تأثیرات آن در این کشورها نمایان می‌شود.
کالیدو کولیبالی، خرید جدید الهلال، با انتشار یک توئیت از هواداران تیم سابقش خداحافظی کرد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از مدیران این باشگاه خواسته که نهایت تلاش‌شان را برای جذب هری کین به کار بگیرند.
مسی در دو سالی که پیراهن پاری سن ژرمن را برتن کرد نتوانست انتظارات را برآورده کند و همین باعث شد تا اعتراض هواداران را هم از او به دنبال داشته باشد و در نهایت قرارداد او تمدید نشود.
در صورت تکرار بی حجابی بعد از این سه بار (یک بار ارسال پیامک و دو بار جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی) در بار چهارم، شخص مرتکب علاوه بر جریمه یک میلیون و پانصد هزار تومانی، به مراجع قضائی معرفی می‌شود تا جزای نقدی درجه ۷ (از سه میلیون تومان تا حد اکثر شش میلیون تومان) اِعمال شود. این مجازات نیاز به حکم دادگاه دارد و برخلاف مجازات‌های قبلی از طریق سامانه قابل اِعمال نیست. مجازاتی غیر از جزای نقدی در این خصوص قابل تعیین نیست.
بازی امروز اگرچه برای ذوب‌آهن تشریفاتی است اما سبزها نهایت تلاش خود برای پیروزی را خواهند کرد.
شواهدی از فعالیت آتشفشانی مداوم در زهره پیامد‌های وجودی دارد. این سیاره از نظر اندازه و ترکیب بسیار شبیه زمین است، اما ذخایر باستانی قابل توجهی از آب آن - احتمالاً به شکل اقیانوس‌ها - مدت‌ها پیش زمانی که سیاره در طی یک فاجعه مرموز سوخته شد، تبخیر شده است.
استقلال بعد از 24 ساعت استراحت در دربی از دیروز تمرینات خود را به منظور دیدار با پارس جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آغاز کرد.
تشدید اختلاف‌ها، تضعیف انسجام‌ها، باج‌گیری دیگر کشورها و بروز مشکلات اقتصادی از جمله پیامدهای هجوم مهاجران و پناهجویان به کشورهای اتحادیه اروپا است.
عبدالعزیز بن ترکی الفیصل، وزیر ورزش عربستان، صعود الهلال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت.
سرمربی فولاد قصد دارد چه پیامی را به مسئولان عالیرتبه فولاد منتقل کند؟
وزیر خارجه قطر در نشست خبری مشترک با وزیر امور خارجه کشورمان، گفت: همه طرف‌ها را به بازگشت به برجام دعوت می‌کنیم و آمریکا هم پیام‌هایی به ما داد تا به ایران منتقل کنیم.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ایران همواره از گفتگو‌های منطقه‌ای استقبال کرده است، گفت: امروز پیام‌هایی را از طرف‌های مقابل مذاکرات برجامی از طریق وزیر خارجه قطر دریافت کردیم.
گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که سرکوب اسرای دربند اسارتگاه های رژیم صهیونیستی دارای پیامدهایی در داخل و خارج از زندان است.
پله اسطوره دوست داشتنی فوتبال برزیل در سن ۸۲ درگذشت. پله مدتها است که با سرطان مبارزه می‌کرد و در نهایت درگذشت.
پله اسطوره دوست داشتنی فوتبال برزیل در سن ۸۲ درگذشت. پله مدتها است که با سرطان مبارزه می‌کرد و در نهایت درگذشت.
هم‌باشگاهی سابق مسی در بارسلونا بعد از درخشش او در نیمه نهایی جام جهانی، یک استوری جالب منتشر کرد.
یکی از بازیکنانی که برایش پیامک ارسال شده، ابوالفضل جلالی است و این ملی پوش استقلال در لیست نهایی کیروش قرار گرفته است
رئیس فدراسیون فوتبال در پیامی به کادرفنی و اعضای تیم ملی جوانان، صعود به مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا را تبریک گفت.
رئیس فدراسیون فوتبال در پیامی به کادرفنی و اعضای تیم ملی جوانان، صعود به مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا را تبریک گفت.
«هواداران عزیز ایرانی؛ از پیام و حمایت‌هایتان تشکر می‌کنم. به خاطر مشکلات شخصی هنوز تصمیم نهایی را برای ادامه حضور در لیگ ایران نگرفته‌ام. در چند روز آینده تصمیمم را می‌گیرم.»
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی امروز با انتشار پیامی اعلام کرد: آماده گفتگوهای سازنده برای نهایی کردن توافق (هسته ای) هستیم.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی امروز با انتشار پیامی اعلام کرد: آماده گفتگوهای سازنده برای نهایی کردن توافق (هسته ای) هستیم.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما اهل منطق و مذاکره هستیم و برای رسیدن به توافق قوی، جدی هستیم، اما اگر طرف آمریکایی بخواهد این مسیر را ادامه بدهد هرگز دست بسته نخواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ