رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما در شهرهای شمالی خبر داد و بارش‌ها در غرب کشور،سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز تا شنبه ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ انتظار داریم از امروز کاهش نسبی دما را در کشورمان داشته باشیم که حدود ۲ الی ۳ درجه کاهش دما در بیشتر نقاط کشور اتفاق خواهد افتاد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما و رگبار باران در برخی استان‌ها و افزایش باد و خیزش گرد و خاک در بعضی استان‌ها خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در مناطقی از شمال غرب کشور استان گیلان، غرب مازندران و در ارتفاعات البرز مرکزی وزش باد شمالی کاهش نسبی دما و رگبار باران گاهی رعد و برق پیش‌بینی می شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز و فردا کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور و استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ می‌دهد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: کاهش نسبی دما و بارش باران در استان‌های شمالی به ویژه استان گیلان پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از بعد از ظهر سه‌شنبه در استان‌های ساحلی خزر با نفوذ جریانات خنک، کاهش نسبی دما و بارش به‌شکل رگبار پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و انتقال گرد و خاک از استان‌های مجاور و همچنین کاهش نسبی دما از شنبه پیش‌بینی می‌شود.
برای فردا و روز یکشنبه (۱۰ و ۱۱ تیر) در ارتفاعات شمالی استان، افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در روزهای پیش رو، وزش باد و رگبار و بارش پراکنده در برخی از مناطق کشور شاهد خواهیم بود.
به گزارش کارشناس سازمان هواشناسی؛ برای استان‌های شمال غرب کشور هشدار سیلاب صادر شده است.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ در شمال آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر و اردبیل پیش بینی می‌شود.
از فردا تا روز یکشنبه کاهش نسبی دما و سپس افزایش تدریجی و محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ برای امروز در اکثر استان‌های کشور بارش باران بهاری، همراه با کاهش دما را پیش رو خواهیم داشت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری بارش باران را در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، دامنه‌های جنوبی البرز و خراسان شمالی خواهیم داشت.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد و در روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۱۰ و ۱۱ اردیبهشت) در پاره‌ای نقاط رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران را خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران را خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.
از امروز تا فردا کاهش نسبی دما و از چهارشنبه تا پنج شنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش‌بینی می‌شود.
از امروز تا جمعه روند کاهش تدریجی دما و از شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
جمعه (۱۲ اسفند) در غالب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و شنبه (۱۳ اسفند) در ارتفاعات البرز مرکزی و غرب کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود.
آسمان تهران فردا (۱۹ بهمن) نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۲۰ بهمن) ابری و مه رقیق در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف و وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
کاهش نسبی دما در برخی مناطق کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ