دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک معاونت علمی بر تعریف پروژه‌های پیشران برای کمک به توسعه زیست‌بوم هوش مصنوعی تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا به ضرورت همراهی زائران حاضر در کنگره عظیم اربعین حسینی با پلیس و تاکید کرد.
رییس کل دادگستری استان تهران گفت: مقرر شد تا از قضات مربوطه دعوت به عمل آید و ضمن احصا دلایل انباشت پرونده‌ها، تدبیر ویژه‌ای جهت تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق اندیشیده شود.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا نکات مهمی که زائران اربعین حسینی برای دریافت گذرنامه زیارتی باید بدانند را تشریح کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت فعالان فضای مجازی در زمان برگزاری مراسم اربعین تاکید کرد.
وزیر خارجه کشورمان توسعه همه جانبه همکاری‌های سیاسی و اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی را برای تعمیق تعاملات بین قاره‌ای و بین المللی ضروری دانست.
بندرعباس-معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، برجسته کردن نقش اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری در برنامه هفتم سند تحول دولت را از اولویتهای این سازمان عنوان کرد.
رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر فراجا ضمن ابراز نگرانی از افزایش تولیدموادمخدربه ویژه روانگردان‌ها در افغانستان، برلزوم مقابله جدی تر کشورها با پدیده قاچاق مواد مخدر تاکید کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری تحقق «حمایت از رشد و رونق تولید»، دستگاه‌های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان برای اطلاع از نیازهای آنان و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها توصیه کرد.
بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای تاکید کرد، بانک های عامل باید مراتب تسهیل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری را فراهم کنند.
وزیر امور خارجه بر ضرورت ارتقای همکاری‌های دو کشور در حوزه های مختلف، خصوصا سازوکار مشارکت شرکت‌های ژاپنی در بخش دارو و تجهیزات پزشکی را مورد تاکید قرار داد.
طی دو سالی که از انتخابات گذشته است،جامعه اسلامی مهندسین در بررسی عملکرد دولت سیزدهم یک بیانیه صادر کرده‌اند که آن هم در تعریف و تمجید از عملکرد دولت بوده است. در بخشی از این بیانیه که ۷ شهریور ۱۴۰۱ صادر شد، آمده است: دولت سیزدهم حقیقتاً دیگر بار شعار «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رساند. در بُعد اقتصادی نیز جرأت و جسارت اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها که به عقیده بسیاری از کارشناسان، اصلاح این قیمت‌ها در اقتصاد ما ضروری است، از دیگر جنبه‌های مثبت عملکرد دولت است.»، اما پس از این بیانیه، آن‌ها نیز وارد روند سکوت شده‌اند.
طبق گزارش سخنگوی شورای نگهبان، غالب ایرادات این شورای ناظر به ابهاماتی بود که شورا مرتفع شدن آن‌ها توسط مجلس را برای اظهارنظر خود ضروری دانسته است. از جمله مهم‌ترین این ابهامات، می‌توان به ابهام عبارت «رمزپول و رمزدارایی» در بند ۵ ماده ۱۲ طرح اشاره کرد. این بند انواع رمزپول و رمزدارایی را در کنار چهار نوع دارایی دیگر مذکور در ماده ۱۲، مشمول مالیات بر عایدی سرمایه دانسته بود. درحالی که تعریف مشخصی از رمزپول و رمزدارایی وجود ندارد.
سمنان- مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت داشتن پیوست فرهنگی در همه طرح‌های استان تاکید کرد.
آب برای تمام عملکرد‌های بدن ضروری است؛ آب به بدن کمک می‌کند تا از مواد زائد را از طریق ادرار دفع کند، دمای طبیعی را از طریق تعریق حفظ کند و حتی از مغز محافظت کند. با توجه به نقش اساسی آب در بهبود عملکرد‌های طبیعی بدن، نخوردن آب کافی می‌تواند نتایج نامطلوبی داشته باشد.
صبح‌ امروز جلسه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه، با حضور معاون اول قوه ‏قضاییه و سایر مقامات عالی دستگاه قضا برگزار شد.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر ضرورت ساماندهی تعطیلات در سطح کشور گفت: باید در وهله اول یک زبان واحد برای تعطیلات آخرهفته در سطح کشور تعریف شود و سپس در مسیر رفع اختلاف بین روزهای تعطیلی با سایر کشورهای دنیا گام برداشت.
رئیس جمهور بر احیای هویت ملی ایرانی-اسلامی با استفاده از ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای، از جمله انتشار مجلات فاخر به زبان‌های زنده، به ویژه با گویش‌های مختلف زبان فارسی را خواستار شد.
رئیس‌جمهور در جلسه هیات امنای بنیاد ایران‌شناسی بر ضرورت ارائه تعریف جامع از مفهوم «ایران» و احیای هویت ملی ایرانی-اسلامی تاکید کرد.
علی مجتهدزاده نوشت: در شرایطی که درباره رفتار‌های ماموران حاضر در خیابان حرف و حدیث‌ها و انتقادات بسیار زیادی مطرح است، ضرورت دارد تا درباره انتساب سازمانی گروه‌های مختلف این ماموران بدون ابهام و طبق همان تعاریف قانونی و سازمان‌هایی که مسوولیت مشخص دارند، سخن گفته شود.
سخنگوی صنعت برق در برنامه «پایش» با عنوان «تعریف الگوی مصرف استاندارد و راهکارهای رسیدن به آن» گفت: خوشبختانه سال گذشته بدون خاموشی، با مشارکت مردم و هماهنگی خوب وزارت نفت و نیرو سپری شد.
تبریز- نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اقدام فوری دولت برای نجات دریاچه ارومیه، گفت: وضعیت دریاچه تعریفی ندارد و باید اقدام فوری برای نجات آن انجام شود.
عنابستانی گفت:بالاخره به لحاظ قانون نماینده همتراز وزیر تعریف می‌شود یعنی «در جایگاه اداری» بالاتر از استاندار، حالا ما اصلا این بالا و پایین را در ساختار تعاملی در نظر نداریم اما می‌گوییم برای امور جاری مردم این تعاملات ضروری است وقتی یک استانداری تلفن نماینده را جواب نمی‌دهد دیگر اصلا تعامل معنایی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ