علی دوستی‌مهر می‌گوید بازیکنان حاضر در اردوی تیم زیر 20 سال ایران تنها 20 درصد از پتانسیل واقعی فوتبال ایران در این سن هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ما یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم و موضع مردم ایران نسبت به جزایر سه‌گانه اینگونه است که حتی اجازه صحبت کردن درباره آنها را به احدی نمی‌دهیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی که در این عملیات ناو آمریکایی قصد ورود به آب‌های ما را داشت، به آن‌ها اعلام کردیم اگر یک وجب به سمت ما بیایی سیبل موشک‌های ما خواهید شد و پس از این هشدار ناو امریکایی به سرعت عقب نشینی کرد.
سخنگوی دولت در واکنش به اظهارنظر یکی از مقامات مسئول درباره فروش جزایر کیش و قشم برای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی اظهار داشت: ایرانی نشان داده است که جانش را فدای یک وجب از خاک کشورش می‌کند. ما در خانه‌ها، خانواده‌ها و مدارس‌مان آموختیم که بگوییم جان‌مان فدای وطن.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که به آمریکایی ها اجازه نمی دهیم به بهانه های مختلف حتی در یک وجب از خاک سرزمین ما حضور داشته باشند.
رئیس دقتر رئیس جمهور گفت: همانگونه که سرزمین مادری متعلق به ماست. همانگونه که از برای وجب به وجب این سرزمین حراست می کنیم، از فضای مجازی هم باید حراست کنیم.
دبیرکل ناتو مدعی شد که روسیه امنیت اروپا را به خطر می اندازد و وظیفه ناتو مقابله با این موضوع است!
رئیس جمهور فیلیپین می گوید این کشور برابر با قانون اساسی از خاک خود حفاظت خواهد کرد.
یکی از تفریحات ناصرالدین شاه پختن نذری و منفعتی بود که بعد از آن نصیب خود و درباریانش می‌شد، به‌ویژه آش نذری که یک وجب روغن داشته باشد...
کیهان نوشت: جناب محقق‌داماد! چرا در نامه سرگشاده خود که به اصطلاح خطاب به قضات کشورمان نوشته‌اید و قبل از ارسال برای قضات، از کشکول چندرنگ B B C و VOA، سعودی اینترنشنال، دویچه وله، رادیو فردا، رادیو زمانه و سایت‌ها و شبکه‌های ضد انقلاب سر برآورده است! درباره این جنایت و عاملان شهادت مظلومانه شهید عجمیان لام تا کام سخنی نگفته و قلمی نچرخانده‌اید؟! حتماً می‌دانید که پدر آن شهید چند سال در جبهه‌های نبرد به دفاع از وجب به وجب خاک ایران و جان و مال و نوامیس مردم این مرزوبوم از جمله شما، مشغول بوده است.
نماینده مردم رشت در تذکری به مسئولان چین، گفت: ایران قدرتمند در ۸ سال دفاع مقدس به تمام ابرقدرت‌های جهانی نشان داد که اجازه نخواهد داد حتی یک وجب از خاک خود در طمع دیگران قرار گیرد.
البته این بار اولی نیست که مشکل کمبود دارو به جان بیماران افتاده است. از دو سال گذشته تاکنون چندین بار زنگ خطر کمبود یا نبود دارو برای برخی از بیماری‌ها به صدا درآمده است. بیماران ام‌اس، بیماران مبتلا به سرطان و دیابتی‌ها که هر چندوقت یک بار برای پیداکردن انسولین باید داروخانه‌های شهر را وجب به وجب گز کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه مردم از جمله منتقدین و معترضین عاشق هر وجب از خاک ایران هستند و به تحریم طلبان، جنگ افروزان و تروریست‌ها باج نخواهند داد.
ژنرال «جان لوباس»، معاون فرمانده لشکر ۱۰۱ گفت: ما آماده دفاع از هر وجب از خاک ناتو هستیم و نیروهایی با توانایی منحصر به فرد داریم.
ژنرال «جان لوباس»، معاون فرمانده لشکر ۱۰۱ گفت: ما آماده دفاع از هر وجب از خاک ناتو هستیم و نیروهایی با توانایی منحصر به فرد داریم.
وریا فوتبالیست است و من هم فوتبالیست بوده ام. آدمیزاد در نهایت در یک وجب جا می‌خوابد و باید حقایق را بگوید. وریا غفوری در زندگی فوتبالی اش یک قهرمانی لیگ برتری با استقلال دارد که همان را هم مدیون سردار آجرلو است.
اگر یک خانم بدحجاب یا بی حجاب کنار عکس شهید سلیمانی بایستد ما آن را دستاورد برای خودمان می دانیم. اما اگر عکس حاج قاسم را حذف کنیم آن خانم مجرم می شود. اگر یک خانم با حجاب نامناسبی در صف رای بایستد صدا و سیما در روز رای گیری ۲۰ بار آن را نشان می دهد تا بگوید ما توانستیم این نگاه را هم پای صندوق رای بیاوریم. بعد که رای داد و به خانه رفت. فردا همان خانم را گشت ارشاد می گیرد
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شهدای شاخصی مانند باکری، همت، متوسلیان و کاظمی، خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، قهرمانان بزرگی در هر استان تربیت شد که قاسم سلیمانی هم یکی از همین قهرمانان به شمار می‌آید. همچنین ما در جنگ اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن بماند. در ۲۰۰ سال گذشته ۲۵ جنگ علیه ایران شکل گرفت و بخش‌هایی مانند سمرقند و بحرین از آن جدا شد، اما دستاورد بزرگ شهدای دفاع مقدس حفظ خاک میهن بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ