شکست 2-1 تیم ملی ترکیه مقابل جزایر فارو در لیگ ملتهای اروپا اشتفان کونتز، سرمربی آلمانی این تیم را در آستانه اخراج قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه ترکیه تصمیم آمریکا برای تمدید لغو تحریم‌های تسلیحاتی علیه بخش یونانی‌نشین قبرس را محکوم کرد.
لوئیز کاسترو سرمربی النصر ترکیب تیمش را تنها با یک ستاره برابر تیم استیون جرارد چید.
کوچوک کایا به منظور تسهیل ارتباط میان اعضای این شبکه که وظیفه تعقیب اهداف موساد را بر عهده داشتند، گروهی در شبکه اجتماعی واتس اپ تشکیل داده بود.
ستاره ایرانی هال سیتی مقدمه‌ساز بازگشت شگفت‌انگیز تیمش مقابل گالاتاسرای بود.
منابع آگاه از حملات پهپادی نیروهای ترکیه علیه مواضع نیروهای ارتش سوریه در حومه شمالی حلب خبر دادند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: مسابقات جام پیروزی ترکیه و جام رحیم علی آبادی از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و امیدواریم در پایان سه اردو شاکله تیم ملی را انتخاب کنیم.
شاید شاهد کمترین تغییر ممکن در ترکیب پرسپوليس برای دربی باشیم اما سرمربی سرخ‌ها با جابجایی نفراتش، برنامه‌های ویژه‌ای علیه تفکرات ساپینتو دارد.
سفارت ایران در پایان مطرح کرد: علاوه بر این، ضیافت‌های افطار رسم دیرین سفارت ما بوده است.
سرمربی فولاد بعد از بازی با استقلال به تمجید از کاپیتان خود پرداخت.
هر چند که تماشاگران فولاد با شعارهای عجیب علیه منصوریان از او استقبال کردند اما پیروزی شیرین برابر ملوان، نظر هواداران درباره سرمربی جدید را تغییر داد.
سفرای کشورهای آمریکا، هلند، سوئد، سوئیس، انگلستان، آلمان، بلژیک، فرانسه و ایتالیا در آنکارا که هشدار امنیتی در ترکیه دادند یا فعالیت نمایندگی‌های دیپلماتیک و کنسولی خود را در این چارچوب به حالت تعلیق درآوردند، به وزارت خارجه ترکیه احضار شدند.
ده‌ها هزار نفر از مسلمانان شهر «باتمان» در جنوب‌شرقی ترکیه علیه اقدام موهن سیاستمدار سوئدی در سوزاندن قرآن کریم به خیابان‌ها آمدند.
مردم یمن با برگزاری تظاهراتی گسترده در شهر صعده، اقدام موهن اخیر در سوئد را ناشی از فعالیت لابی صهیونیستی در این کشور دانستند.
اردوغان درباره اظهارات میتسوتاکیس گفت: یونان با مسلح کردن جزایر نزدیک به سرزمین اصلی ترکیه، معاهده لوزان و سایر معاهدات را نقض می‌کند اما ما اقدامات لازم را در سازمان‌های بین‌المللی در مکان و زمان مناسب انجام می‌دهیم.
مقام ارشد حزب حاکم ترکیه خودداری دولت سوئد از پیگرد قانونی حامیان گروه تروریستی پ.ک.ک که در استکهلم علیه رئیس جمهور ترکیه تظاهرات کرده بودند را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
نبرد توپخانه‌ای خشونت‌آمیز بین ارتش ترکیه و نیروهای کرد سوریی همچنان ادامه دارد.
تماشاگران دو تیم ملی فوتبال ایران و ولز که از ساعات ابتدایی صبح امروز در مسیرهای منتهی به ورزشگاه احمد بن علی حضور داشتند با شور و اشتیاق بالا منتظر شروع این دیدار حساس هستند.
تماشاگران دو تیم ملی فوتبال ایران و ولز که از ساعات ابتدایی صبح امروز در مسیرهای منتهی به ورزشگاه احمد بن علی حضور داشتند با شور و اشتیاق بالا منتظر شروع این دیدار حساس هستند.
دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که نیروهای امنیتی و مسئولان مهاجرت ترکیه از خشونت، ارعاب و فشار جهت اخراج پناهندگان سوری استفاده می کنند.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که کشورش نمی تواند تهدیدات آمریکا علیه عربستان را در پی تصمیم «اوپک پلاس» برای کاهش تولید نفت بپذیرد.
علی کریمی که امسال دو بار برای کایسری اسپور بازی کرده، با اعلام سرمربی این تیم در فهرست مسابقه هفته دهم سوپر لیگ ترکیه مقابل گالاتاسرای که از ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز خواهد شد، قرار گرفته و این شانس را دارد تا دوباره در خط میانی تیمش به میدان برود.
منابع ترکیه ای از اقدامی خبر دادند که علیه شبکه داعشی در شمال سوریه انجام داده اند.
وزیر دفاع ترکیه دور تازه ای از تهدیدات را علیه یکی از جزایر متعلق به یونان مطرح کرد.
یکی از رهبران ائتلاف فتح تاکید کردکه دولت عراق در واکنش نظامی به حملات ترکیه ناتوان است و حشد شعبی و گروه های مقاومت بعد از موافقت دولت، آماده پیاده سازی گزینه نظامی علیه تجاوز آنکارا هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ