زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، در آستانه دیدار امشب تیمش با ترکیه در انتخابی یورو 2024 کنفرانس خبری پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت و خبرساز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرام سونس، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که خریدهای بزرگ چلسی در این تابستان اشتباه بوده است.
امیر حسین اسفندیار یک استوری کنایه آمیز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
مدافع ملی پوش پرسپولیس استوری عجیبی را منتشر کرد.
باشگاه آلومینیوم اراک که اعتقاد دارد گل تیم پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسیده است با طعنه به این موضوع واکنش نشان داد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تصویر جالبی را برای طعنه به گرمای هوای این شهر منتشر کرد.
اولی هوینس، رییس سابق باشگاه بایرن مونیخ، اظهارات عجیبی را مطرح کرده که حواشی بسیاری را به دنبال داشته است.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، طعنه عجیبی را به ریو فردیناند زد و او را حقوق بگیر قطری‌ها معرفی کرد.
طعنه قهرمان جهان به کارت هدیه پنج میلیونی!
لئون گورتزکا در یکی از وعده های غذایی خود از یک ترمیب عجیب استفاده کرده و آن‌ها را هم به اشتراک گذاشته است.
محققان یک عنکبوت جهنده (Phidippus audax) را مورد بررسی قرار دادند. این عنکبوت یک گونه‌ی معمولی است که برای تشخیص طعمه بسیار به گیرنده‌های نوری حساس به نور در چشمان بزرگ خود متکی است. هنگامی که این عنکبوت‌ها مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنند، این گیرنده‌های نوری ممکن است از بین بروند.
گرگ های خاکستری (Canis lupus) در پارک ملی یلوستون دقیقاً طعمه گربه نیستند اما این امکان وجود دارد که گرگ ها نیز به این بیماری مبتلا شوند، شاید به دلیل خوردن گهگاهی کوگ های مرده یا خوردن پوکه.
میشاییل بالاک، ستاره سابق بایرن مونیخ، اظهارنظر عجیبی را درباره سرژ گنابری مطرح کرده است.
تصمیم مدیران بایرن مونیخ برای اخراج یولیان ناگلزمان، سرمربی این تیم، حتی برای یوفا هم عجیب بوده است.
در دنیای دیوانه‌وار مورچه‌ها، حتی قبل از این کشف تازه هم مورچه‌زرد‌های دیوانه به طور عجیبی با بقیه فرق داشتند. این گونه یکی از بدترین حشرات مهاجم است که در اکوسیستم‌های مختلف از جزیره هاوایی تا زنگبار در آفریقا حضور دارند. سوپرکلونی‌های این حشرات دیوانه، برای تحت کنترل درآوردن طعمه اسیدی از خودشان اسپری می‌کنند – مثال بارز آن هم حمله دست جمعی به خرچنگ‌های قرمز در جزیره کریسمس در اقیانوس هند است.
در میان بومیان صحرای آفریقا افرادی پا خود را طعمه می‌کنند تا مار‌های پیتون را شکار کنند که فیلم این شکار در ادامه قابل مشاهده است.
این گیاه عجیب میتواند ویژگی‌های جذاب جنسی گرده افشان‌ها را تقلید کند تا آن‌ها را جذب شهد خود کند. توانایی خارق العاده این گیاه مدت‌هاست موجب حیرت دانشمندان شده است.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، از پیروزی پر گل تیمش برابر منچستریونایتد بسیار خوشحال است و آن را قدمی رو به جلو می‌داند.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، اظهارنظر عجیبی را درباره شانس تیمش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان مطرح کرد.
پایان شیادی‌های ۲ کلاهبردار در گلستان/ قصاص کارگر ساختمانی به جرم قتل دختر ایرانی/ تکرار حادثه عجیب مسمومیت دانش آموزان در قم/ ضرب سکه طلا در زیرزمین یک خانه/ جنجال خونین دختر ۱۳ ساله!/ فرضیه قتل در پرونده مرگ کودک ۳ ساله/ پولداران هوسران، طعمه عشوه های شیطانی!/ میهمانی اینستاگرامی برای دختر تنها گران تمام شد
علی عبدالعالی، کارشناس کنکور و استاد دانشگاه با بیان این که مافیای کنکور به دانش‌آموزان کلاس پنجمی و کلاس ششمی هم رحم نمی‌کند، می‌گوید: گردش مالی مافیای کنکور، رقمی حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان در سال است!
کلاغ‌ها معمولا فرصت طلب و خلاق هستند و معمولا از منابع غذایی جدید استفاده می‌کنند یا استراتژی‌های تغذیه جدیدی را برای آسان‌تر کردن زندگی خود به کار می‌گیرند. به عنوان مثال، کلاغ آمریکایی از ماهی تغذیه می‌کند و برای صید آن در برخی موارد از نان یا مواد غذایی دیگر به عنوان طعمه برای جذب ماهی استفاده می‌کند.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، تاثیرپذیری سبک مربی‌گری‌اش از ژوزه مورینیو را رد کرد و حرف‌هایی تند علیه مربی سابقش در چلسی به زبان آورد.
والیبال ایران در روزهای اخیر درگیر حواشی عجیب و غیرمنتظره ای شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ