عرشیا و شنتیا به نژاد تا حدود زیادی والیبال ایران را در پست پاسور با آینده امیدوار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از چهار باخت متوالی، شاید مدیران وایله برای روز دوشنبه مقابل ویبورگ تصمیم جدیدی در مورد هافبک ایرانی خود بگیرند.
بر اساس گزارش‌های میدانی، این یکی از پرتماشاگرترین و چه بسا شلوغترین بازی در تاریخ فوتبال تبریز بود.
میلاد سرلک از یک شهریور ماه مشمول خدمت سربازی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بازی با آلومینیوم آخرین حضور او در بازی خانگی پرسپولیس بوده است.
روزنامه گاتزتا در گزارشی نوشت که سیمونه اینزاگی به شدت خواهان جذب مهدی طارمی است ولی مدیران باشگاه فلورین بالوگان را ترجیح می دهند.
پیام نیازمند می‌گوید تیم‌های لیگ برتری در هفته‌ی اول شاید هماهنگی لازم را نداشته باشند.
بعد از عربستان و رئال مادرید، به نظر می‌رسد امباپه طی روزهای آینده با یک پیشنهاد بزرگ از آمریکا مواجه می‌شود.
حدود 20 مسابقه که برای روز سوم برنامه ریزی شده بود، لغو شدند، ویمبلدون در تلاش برای تکمیل آنها بود اما باران شدید اختلال در برنامه مسابقات ایجاد کرد.
ناپولی آخرین بازی فصل سری A را با نتیجه 2-0 مقابل سمپدوریا با برتری پشت سر گذاشت.
شکیرا باید 20 ماه نوامبر 2023 به بارسلونا برگردد و در اولین جلسه تخلف مالیاتی خود حاضر شود. برای او 12 جلسه دادگاه با 200 شاهد پیش‌بینی شده است.
فوتبال ایران می تواند در جام جهانی 2023 نماینده داشته باشد. در سال 2023 شاهد برگزاری جام جهانی نوجوانان و جوانان خواهیم بود. مسابقات جهانی زیر 20 سال و زیر 17 سال.
شاید آخرین نفری که تصور می‌شد از صداوسیما به کشورهای دیگر مهاجرت کند کامران نجف‌زاده باشد. او که با روزنامه‌نگاری در رسانه‌های ورزشی وارد مطبوعات شد، با تهیه گزارش‌های انتقادی‌اش در اخبار صداوسیما به شهرت رسید. سپس او با حضور در اخبار شبانگاهی «20:30» و تولید مطالب ضدغرب‌اش تولید و محتوای برنامه‌اش را به سمت و سوی دیگری برد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بازیکنان منچستریونایتد بعد از شکست 2-0 مقابل نیوکسل که دیروز اتفاق افتاد در رختکن لحظات پرتنشی را سپری کرده و با هم درگیری شدید لفظی پیدا کردند.
شاید این شب را احمدرضا عابدزاده هیچ وقت فراموش نکند، شبی که تمام رویاهاش در 20 سالگی نقش بر آب شد.
رینیلدو، مدافع موزامبیکی اتلتیکو، در دقیقه 20 بازی برابر رئال مادرید در جدال بر سر تصاحب توپ با فده والورده مصدوم شد و کمی بعد با برانکارد به بیرون زمین منتقل شد.
شادی جنجالی و تند برابر هواداران استقلال: تیم ریکاودو ساپینتو دست از مبارزه برای قهرمانی نخواهد کشید.
مدیران یوونتوس از درخواست نمایندگان فدراسیون فوتبال ایتالیا برای کاهش 20 امتیاز از این باشگاه نگران هستند.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد بارسلونا با مارکو آسنسیو، وینگر رئال مادرید، وارد مذاکره شده است. سوال بزرگ این است که آیا بعد از 27سال شاهد انتقال یک رئالی به بارسا خواهیم بود؟
هلندی‌ها شکست 2-0 مقابل آرژانتین را با تساوی 2-2 عوض کردند و شاید شگفتی دیگری در جام رقم بخورد.
در شب پیروزی 2-0 پرتغال مقابل اروگوئه و قطعی شدن صعودش، مصدومیت نونو مندز که شدید به نظر می‌رسد پرتغالی‌ها را نگران کرده است.
سپاهانی ها بعد از به ثمر رسیدن گل زودهنگام عیسی مرادی، شادی خاصی انجام ندادند.
شهید فرید کرم‌پور 20 ساله و متولد خرم آباد و ساکن شهر پرند بود که در آشوب‌های خیابانی شهرستان رباط کریم بر اثر زیر گرفتن یک خودروی سواری اغتشاشگر به شهادت رسید.
تیم ملی پیش از سفر به دوحه به منظور حضور در جام جهانی 20 آبان در استادیوم آزادی تهران بازی دوستانه ای را با یکی از تیم های حوزه خلیج فارس برگزار خواهد کرد.
نیمه اول دربی مادرید با برتری 2-0 رئال به اتمام رسید. وینیسیوس ستاره میدان بود و هرچند گل نزد ولی رقص او با رودریگو پس از گل اول، پاسخی محکم به همه توهین‌ها بود.
نساجی بعد از 393 روز بار دیگر در استادیوم شهید وطنی به میدان می آید. این بازی پنج شنبه ساعت 20 با ملوان برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ