نیمه اول دربی مادرید با برتری 2-0 رئال به اتمام رسید. وینیسیوس ستاره میدان بود و هرچند گل نزد ولی رقص او با رودریگو پس از گل اول، پاسخی محکم به همه توهین‌ها بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نسخه‌های مینیاتوری از قایق و کارگاه‌های مصر باستان که در مقبره یکی از مقام‌های دربار فرعون کشف شده اکنون در موزه متروپولیتن نیویورک به نمایش گذاشته شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات در واکنش به پیگیری اتهام «تشویق به تروریسم» علیه او از سوی پلیس متروپولیتن انگلستان گفت: برای پلیس متروپلیتن احترام قائلم و آماده تبیین مواضع و توضیح هستم و گمان نمی‌کنم پلیس تحت تأثیر غوغاسالاران قرار گیرد.
رودریگو دی‌پل، هافبک تیم ملی آرژانتین و اتلتیکو مادرید، یک بار دیگر در ورزشگاه متروپولیتانو با سوت‌های اعتراضی هواداران اتلتیکو روبرو شد.
تیبو کورتوا حاضر به عذرخواهی از هواداران اتلتیکو مادرید نیست و به همین دلیل پلاک او از ورزشگاه متروپولیتانو حذف خواهد شد.
مارک آندره تراشتگن تا به اینجای فصل بهترین آمار را میان گلرهای لالیگا دارد و امشب در متروپولیتانو، ورزشگاه بهترین گلر یک دهه اخیر لالیگا، کار سختی پیش رو خواهد داشت.
ژاوی هرناندز بازی فردا برابر اتلتیکو را تعیین‌کننده قهرمانی نمی داند ولی معتقد است کسب پیروزی در متروپولیتانو، هشداری به تمام رقبا خواهد بود.
بعید است حکم تعلیق محرومیت روبرت لواندوفسکی تا قبل از بازی یکشنبه بعد بارسا و اتلتیکو برداشته شود و ستاره لهستانی در متروپولیتانو به میدان خواهد رفت.
شب گذشته قبل از بازی اتلتیکو مادرید برابر الچه در ورزشگاه متروپولیتانو، از سه بازیکن آرژانتینی اتلتیکو که قهرمان جهان شده اند، تقدیر شد اما هواداران علیه رودریگو دی‌پل سوت زدند.
اتفاقات عجیب و باورنکردنی در واندا متروپولیتانو، همچنان سوژه شماره یک رسانه‌های دنیاست؛ جایی که یک پنالتی پس از پایان بازی اعلام شد.
با تساوی برابر لورکوزن، تیم فوتبال اتلتیکو از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و پورتو راهی دور بعد شد.
با تساوی برابر لورکوزن، تیم فوتبال اتلتیکو از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و پورتو راهی دور بعد شد.
اتلتیکو مادرید سرانجام برای انتقال دائمی آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی، به واندا متروپولیتانو با بارسا به توافق رسید.
رئال مادرید در یک دربی جنجالی که سه گل و یک اخراجی داشت، توانست اتلتیکو را 2-1 مغلوب کند و صدر لالیگا را از بارسا پس بگیرد.
اخراج عجیب مهوی طارمی با دو کارت زرد باور نکردنی برای او جرقه یازده دقیقه طوفانی را در متروپولیتانو زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ