شاید آخرین نفری که تصور می‌شد از صداوسیما به کشورهای دیگر مهاجرت کند کامران نجف‌زاده باشد. او که با روزنامه‌نگاری در رسانه‌های ورزشی وارد مطبوعات شد، با تهیه گزارش‌های انتقادی‌اش در اخبار صداوسیما به شهرت رسید. سپس او با حضور در اخبار شبانگاهی «20:30» و تولید مطالب ضدغرب‌اش تولید و محتوای برنامه‌اش را به سمت و سوی دیگری برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا خالدآبادی سرانجام کارت بازی خود را دریافت کرد و در لیست استقلال قرار گرفت.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پی بروز برخی شایعات در خصوص هنرستان ماندگار سروش در ناحیه ۴ شهر اصفهان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پی بروز برخی شایعات در خصوص هنرستان ماندگار سروش در ناحیه ۴ شهر اصفهان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
رضا جباری بازیکن تکنیکی اسبق پرسپولیس با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره شرایط این تیم و فوتبال ایران صحبت کرد.
کماکان موضوع اعتراضات و حواشی مرتبط با آن با توجه به صدور احکام‌های غیرمتعارف داغ است، اما در این میان، مهدی سیاری، جانشین اطلاعات سپاه پاسداران، اظهارات قابل تأملی داشته است که می‌تواند در تشدید تنش میان عامه و مسئولان نقش‌آفرینی داشته باشد به‌طوری که این نگرانی وجود دارد که ناآرامی‌های ۱۴۰۱ تکرار شود.
اولین اظهار نظر رسانه‌ای نماینده اوقاف درباره حواشی واگذاری موقوفه ۱۵۰ هکتاری به عروس مهدی خاموشی رییس این سازمان را ببینید.
به نظر می‌رسد حواشی حضور شهریار مغانلو در برنامه فوتبال برتر تمامی ندارد.
اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با توجه به مباحث پیش آمده در خصوص مسئله حافظیه شیراز در راستای تنویر افکار عمومی و رفع شبهات متنی به شرح زیر منتشر کرد.
صفحه دروازه‌بان استقلال در اینستاگرام بعد از حواشی پیش آمده از سوی برخی افراد هک شده و دسترسی به آن امکان‌پذیر نیست.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور سابق گفت: پرونده فرش‌ها در حال پیگیری بود. حتی برخی اخبار حکایت از آن داشت که به مرحله صدور رای نیز رسیده است که برخی خبرگزاری‌ها، با انتشار خبری مخدوش و مغشوش و با اتکا به شنیده‌ها و منابع آگاه، خبرسازی‌هایی را با هدف متهم کردن دولت قبل شروع کردند.
شمارش مجدد آرای انتخابات هیات رئیسه مجلس جنجال به پا کرد. محمودوند نماینده خرم آباد با فریاد انتقاد خود از شمارش چندباره آرای کرسی نایب رئیس را اعلام کرد همین اقدام او شرایط صحن را برای دقایقی ملتهب کرد.
بحث‌های شکل گرفته در خصوص حمایت اسپانسر مشترک دو تیم استقلال و پرسپوليس از آبی‌پوشان با واکنش هواداران پرسپوليس همراه شده که اکنون با توضیحات مدیر تیم سرخپوشان همراه شده است.
گل‌گهر در شرایطی مقابل هوادار متوقف شد، که این مسابقه حواشی خاص خود را داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص برخی حواشی مطرح شده در دیدار امیرعبداللهیان با لاوروف گفت: برخی که با انگیزه‌های مختلف از ارتباطات و تبادل هیأت‌های جمهوری اسلامی ایران با طرف‌های مختلف نگرانند، دنبال حاشیه سازی‌های ناشیانه هستند.
روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری طی اطلاعیه‌ای درباره حواشی ایجاد شده درخصوص ویدئوی سخنرانی انسیه خزعلی در شصت و هفتمین نشست کمیسیون مقام زن، توضیحاتی ارائه کرد.
محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر ساعاتی پس از مصاف با استقلال یک استوری در واکنش به اتفاقات ورزشگاه آزادی منتشر کرد.
حاجی بگلو گفت: کمیته سفر‌های خارجی براساس مصوبات و مقررات زمینه حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر در این نمایشگاه را فراهم کرد و تعدادی از مدیران شهری و استانی خراسان رضوی در این نمایشگاه حاضر شدند. همچنین مقرر شد اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با هزینه شخصی در این نمایشگاه حاضر شوند.
مرکز پژوهش های مجلس در پی انتشار یک نامه و حواشی آن توضیحاتی را بیان کرد.
این درسته که پرسپولیس پرافتخارترین، پرعنوان‌ترین و پرستاره‌ترین تیم فوتبال باشگاهی ایرانه اما در واقع تفاوت اصلی تیم من با بقیه تیم‌های فوتبال توی ایران، در یک کلمه خلاصه میشه: هوادار.
خبری از ۱۸ مهر در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر همکاری کامیون‌های باری شرکت میهن با نیرو‌های امنیتی منتشر شد. در این اخبار ادعا شده بود که شرکت میهن نیرو‌های امنیتی را در کامیون‌های باری این شرکت مستقر و جابجا کرده است. در این ویدئو کارکنان این شرکت با مردم درباره این ماجرا صحبت می‌کنند.
سند کاداستری شهرهای کشور چرا صادر میشود؟ کاداستر، راهی برای مقابله با زمین خواری و جعل اسناد
گویا دعواهای پس از بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تمامی ندارد و همچنان طرفین پیگیر اتفاقات آن مسابقه هستند.
نكات كليدى درباره استفاده رمز ارزها در جهان متاورس
رئیس کمیته زنان خانه احزاب ایران نسبت به حواشی مطرح شده در فضای مجازی پیرامون سخنرانی الهه کولایی در همایش مطالبات زنان در قرن جدید توضیحاتی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ