رقابت عکاسی The Big Picture به همت آکادمی علومِ کالیفرنیا برگزار می‌شود و به تازگی عکس‌های برنده و فینالیست‌های سال جاریِ آن اعلام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
لیونل مسی در بامداد امروز در بازی اینتر میامی و فیلادلفیا یونیون تصمیم گرفت که حمایت جانانه‌ای از هم تیمی ۱۹ ساله خود یعنی نوآه آلن داشته باشد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از توقیف ۱۹ دستگاه موتور سیکلت و خودروی سواری متخلف خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه حرکات نمایشی و پرخطر در معابر شهر داشتند.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از توقیف ۱۹ دستگاه موتور سیکلت و خودروی سواری متخلف خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه حرکات نمایشی و پرخطر در معابر شهر داشتند.
روزنامه اطلاعات ۱۹ مرداد ۱۳۱۲ در صفحه اول خود اطلاعیه‌ای از طرف نظمیه کل مملکت منتشر کرده که در آن از مردم خواسته شده از جاده شوسه چالوس که هنوز افتتاح نشده تردد نکنند.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران روز پنج شنبه ۱۹ مردادماه از کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد. چمران ضمن دیدار و خوش و بش با ملی پوشان آزاد و فرنگی کاران در جریان روند آماده سازی آن‌ها برای حضور در رقابت‌های پیش رو قرار گرفت و برای تیم‌های کشتی ایران آرزوی موفقیت کرد. رئیس شورای شهر تهران همچنین با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.
مارگارت الویز نایت طی دوران حرفه‌ای خود بیش از ۱۰۰ دستگاه اختراع کرد و پتنت ۲۰ مورد از آن‌ها را به ثبت رساند.
خاک مملو از ویروس‌های غول‌پیکری با عرض ۶۳۵ نانومتر است. این ویروس‌های عظیم، اگرچه از بزرگترین ویروسی که تا به حل کشف شده، (با عرض ۱۵۰۰ نانومتر) کوچک‌تر هستند، ولی به مراتب بزرگ‌تر از ویروس‌هایی هستند که انسان‌ها معمولا با آن‌ها روبرو می‌شوند (مثلا ویروس کووید ۱۹، بین ۵۰ تا ۱۴۰ نانومتر عرض دارد).
لیگ‌برتر فوتسال کشور در فصل ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۲ از ۱۳ مردادماه آغاز می‌شود و نیم فصل اول آن ۱۹ آبان ماه به پایان می‌رسد.
با وجود انتقاد‌های بسیار واضحی که در‌این‌بین مطرح و باعث عذرخواهی رسمی بهروز عطایی شده، فدراسیون این سرمربی را حفظ کرده و در عوض یک مربی و سرپرست تیم را عوض کرده است!
نیشابور- معاون عمرانی آموزش و پرورش گفت: در سال ۸۵ حدود ۶۵ درصد مدارس تخریبی بودند اما به برکت همراهی خیرین امروز فقط ۱۹ درصد مدارس تخریبی در کشور داریم.
شاهرود - رئیس اداره میراث فرهنگی شاهرود بابیان اینکه طی سال گذشته ۱۳۶ اثر در فهرست میراث فرهنگی کشور قرار گرفت، گفت: طی سال جاری در شاهرود ۱۹ اثر طبیعی و معنوی ثبت شده است.
سرپرست سازمان امدادونجات گفت: متاسفانه در این مدت زمان، ۳۰ نفر از هموطنان به دلیل وقوع سیل (۱۹ نفر)، رعد و برق (۸ نفر) و ریزش کوه (۳ نفر) به دلیل شدت جراحات در ۱۰ استان کشور جان خود را از دست داده‌اند، همچنین طی این مدت با اعلام مفقودی ۳ نفر در شهرستان کوهپایه (اصفهان) و محور کرج – چالوس (البرز) تیم‌های جستجو جمعیت هلال‌احمر در حال جست وجو مناطق آسیب جهت کشف مفقودین هستند.
این پهپاد که از یک موتور توربوفن رولز رویس استفاده می‌کند دارای بدنه‌ای با قابلیت پنهانکاری است. MQ-۲۵ Stingray ساخت کمپانی بویینگ بوده و یک پهپاد عمدتاً سوخت رسان است که برای سوخت رسانی به دیگر هواپیما‌ها و پهپاد‌ها در آسمان طراحی شده است. طول آن ۱۹ متر و طول بال هایش ۱۲ متر است.
گورستانی که تفکر پایه‌ریزی آن با هدف پایان‌دادن به قبرستان‌های متعدد در پایتخت ایران در سال ۱۳۴۵ شکل گرفت، در نهایت در ۲۷ تیر ۱۳۴۹، اولین میهمان دائمی خود را پذیرا شد؛ پس از «محمدتقی خیال» که در قطعه یک، ردیف یک و شماره یک به خاک سپرده شد، حدود یک‌میلیون‌و ۷۰۰ هزار نفر دیگر هم در بزرگ‌ترین گورستان ایران ساکن شدند تا شهر بزرگی از مردگان در جنوب تهران و در محدوده منطقه ۱۹ شکل بگیرد.
بیش از ۱۹ هزار آتشفشان در زیر دریا که تاکنون توسط فناوری سونار کشف نشده بودند، با استفاده از داده‌های راداری با وضوح بالا کشف شده‌اند.
آگهی جالب چند نمونه از قیمت ملک در تهران منتشر شده در صفحه نیازمندی‌های روزنامه اطلاعات ۱۹ فروردین ۱۳۶۲ را ببینید، از جمله زمین در عباس آباد: متری ۶۵ تومان و خانه در خیابان بهار: ۱۷۰ متری، ۸۰ هزار تومان.
ملی‌پوش جوانان ایران نخستین بازی لیگ برتری خود را مقابل آلومینیوم اراک انجام داد.
امشب از ساعت ۱۹ به وقت ایران، تیم النصر عربستان در چهارچوب رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی به مصاف ضمک می رود و باید دید که عملکرد کریستیانو رونالدو در هفته هجدهم رقابت های لیگ عربستان به چه شکل خواهد بود.
مراسم تودیع و معارفه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) با حضور مسئولان لشکری و کشوری دوشنبه ۱۹ دی در محل ستاد مرکزی فراجا در حال برگزاری است.
همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی، کمیته ملی المپیک ۱۰عکس منتخب از مرحوم تختی را منتشر کرد.
موزه المپیک و ورزش قطر یکی از جاذبه‌های گردشگری دوحه در شرق استادیوم بین‌المللی خلیفه و مرکز خرید حیات پلازا می‌باشد که با مساحت ۱۹ هزار متر مربع دارای هفده هزار شی، عکس و المان‌های ورزشی از دوران باستان تا امروز است، اینجا محل خوبی برای آشنایی همه سنین با تاریخچه‌ی کامل از انواع ورزش‌ها می‌باشد و بخش‌هایی از این موزه به قهرمانان و ورزشکاران مشهور قطری اختصاص یافته است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ رازی در آلبوم عکس!/ قصاص پایان نزاع مرگبار خیابانی/ قتل همسر سابق با ۱۷ ضربه چاقو/ قاتل حواس پرت کلاهش را در صحنه جرم جا گذاشت/ قتل عضو یک خانواده به دست داماد سابق/ پلیس در تعقیب خواستگار قلابی/ فیلم برداری سیاه در شکنجه گاه وحشت!/ اعدام برای شیطان بزرگراه‌های پایتخت
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر فراری!/ اغفال دختران با پول و خانه و ماشین/ همسرکشی هولناک در بوشهر/ پدر بعد از دستگیری پسرش تسلیم شد/ ۵ سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند/ شکایت ۸ زن از عامل آزار و اذیت جنسی در پارک مهرگان/ همسرم قصد داشت عکس عروسیمان را آتش بزند!/ آدم ربایی و سرقت به خاطر اجرای شرط پدرزن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ