با وجود انتقاد‌های بسیار واضحی که در‌این‌بین مطرح و باعث عذرخواهی رسمی بهروز عطایی شده، فدراسیون این سرمربی را حفظ کرده و در عوض یک مربی و سرپرست تیم را عوض کرده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون جرایم جنایی آگاهی پایتخت، از دستگیری پسر ۱۹ ساله به دلیل قتل مرد افغان در جنوب شهر تهران خبر داد.
معاون جرایم جنایی آگاهی پایتخت از دستگیری پسر ۱۹ ساله به دلیل به قتل رساندن مرد افغان در جنوب شهر تهران خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات گفت: متاسفانه در این مدت زمان، ۳۰ نفر از هموطنان به دلیل وقوع سیل (۱۹ نفر)، رعد و برق (۸ نفر) و ریزش کوه (۳ نفر) به دلیل شدت جراحات در ۱۰ استان کشور جان خود را از دست داده‌اند، همچنین طی این مدت با اعلام مفقودی ۳ نفر در شهرستان کوهپایه (اصفهان) و محور کرج – چالوس (البرز) تیم‌های جستجو جمعیت هلال‌احمر در حال جست وجو مناطق آسیب جهت کشف مفقودین هستند.
ملی پوش تکواندوی ایران و دارنده مدال برنز جهان در گفتگو با ایسنا سکوت خود را شکست و گفت: من مرتکب دوپینگ نشده ام اما به دلیل توطئه و دشمنی برخی افراد عمر ورزشی ام تباه شد و زحمات چندین ساله ام بر باد رفت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از وقوع انفجار یک دستگاه خودرو سواری در محله عبدل آباد خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۹:۱۴ رخ داد.
دلایل دقیق بیماری آلزایمز هنوز تا حد زیادی ناشناخته باقی مانده است، اما ویژگی متعارف این بیماری تراکم دو نوع پروتئین در مغز به نام بتا امیلوئید و تاو است.
سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار کرد: به دلیل عملیات عمرانی، رفع نقص سیستم روشنایی و تقویت روشنای تونل‌های محور هراز از ساعت ۲۳ سه شنبه ۱۸ بهمن الی ۶ صبح چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه جاری محورهراز بسته و محور‌های جایگزین سوادکوه، چالوس و کندوان خواهد بود.
رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز با اشاره به مسمومیت ۳۵ نفر به دلیل نشت گاز گفت: در مسجد خرمدشت ۲۳ نفر از معتکفان دچار مسمومیت شدند که ۱۹ نفر به صورت سرپایی درمان و ۴ نفر هم به بیمارستان منتقل شدند.
یکی از مسافران قطار تهران به مشهد که هم اکنون قطارشان متوقف شده است، می‌گوید: مسافر تهران - مشهد و با قطار ساعت ۱۴:۵۰ به شماره ۳۶۸ هستم و متاسفانه قطار از ساعت حدود یک بامداد در ایستگاه تربت حیدریه واقع در بینالود به دلیل فنی از حرکت ایستاده است. وی می‌گوید: دمای داخل قطار منفی ۱۹ است، چون قطار ما متوقف شده، قطار‌ها پشت سر هم متوقف شده‌اند
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم/ شلیک‌های مرگبار مرد مسلح به همکارانش/ درخواست طلاق بعد از ۱۰ بار خواستگاری/ شکایت دختر فروشنده از مشتری آزارگر/ قتل مرد جوان به دلیل ندادن پول غذا/ فاجعه‌ای به رنگ خون!/ مرگ مرد کنج یاب در چاه ۱۲ متری
معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست تهران در رابطه با علت انباشت بیشتر آلاینده‌ها در این منطقه گفت: به طور کلی در مناطق جنوب و جنوب غربی تهران از جمله منطقه ۱۹، شاخص آلودگی هوا بالاتر از سایر ایستگاه‌هاست و علت این است که این ایستگاه‌ها در نقاطی هستند که تردد ماشین‌های سنگین حتی در ساعات روز را دارند. در شهر تهران تردد ماشین‌های سنگین فقط در طول شب مجاز است، اما در این مناطق تردد کامیون‌ها در هر ساعتی از روز انجام می‌شود.
محققان می‌گویند کاهش تعداد نورون‌های حسی بویایی احتمالاً به دلیل آسیب بافت ناشی از التهاب مداوم است.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند که برق هزاران نفر در مناطق شمالی این کشور به دلایل نامعلوم قطع شده است.
در پایان هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان با ۱۹ امتیاز وتنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم در صدر جدول رده بندی فوتبال زنان قرار گرفته است.
از سال ۲۰۱۸ تاکنون هر ساله به ترتیب ۳۵، ۵۷، ۱۴، ۲۰ و ۲۲ نفر به دلیل مصرف مواد ممنوعه مشمول محرومیت ناشی از دوپینگ شدند که رشته‌های وزنه‌برداری با ۲۷ و کشتی با ۱۹ ورزشکار دوپینگی در صدر هستند.
از سال ۲۰۱۸ تاکنون هر ساله به ترتیب ۳۵، ۵۷، ۱۴، ۲۰ و ۲۲ نفر به دلیل مصرف مواد ممنوعه مشمول محرومیت ناشی از دوپینگ شدند که رشته‌های وزنه‌برداری با ۲۷ و کشتی با ۱۹ ورزشکار دوپینگی در صدر هستند.
اپل پس از کاهش قابل توجه تولید در یکی از کارخانه‌های چین به دلیل شیوع کووید ۱۹ پیش بینی می‌کند تعداد محموله مدل‌های رده بالاتر آیفون ۱۴ کاهش یابد.
در سایر پرونده‌ها برای تعیین علت فوت تنها یک پزشک نظر تخصصی می‌دهد، اما در این مورد خاص به دلیل دستور مقام قضایی کمیسیونی با ۱۹ پزشک در تخصص‌های مختلف (مغز و اعصاب، قلب و عروق، فوق تخصص غدد و ...) تشکیل شد که تنها ۵ نفر آن‌ها شاغل در سازمان ما بودند.
یکی از متخصصان اپیدمیولوژی از دانشگاه مونپلیه در فرانسه گفت: تنها راه برای تشخیص اینکه آیا ما به پایان همه گیری رسیده‌ایم این است که به اشباع بیمارستانی توجه کنیم. به دلیل واکسیناسیون گسترده، به کار گیری روش‌های درمانی و مراقبتی موثر و بروز سویه‌هایی همچون اُمیکرون که کمتر به وخیم شدن وضعیت بیمار منجر میشود، تاثیر بیماری کووید-۱۹ بر نظام ملی سلامت نسبت به یک سال قبل کمتر است.
سازمان دیده بان حقوق بشر در گزارشی نوشت که به دلیل جنگ و عدم دسترسی به امکانات پزشکی، حدود ۱۹ درصد از کودکان و نوجوانان سوری دارای معلولیت هستند.
داده‌های ماه آوریل تا ژوئن، امروز دوشنبه نشان داد که اقتصاد ژاپن در نهایت بهبودی با تاخیر زیاد را از رکود ناشی از کووید آغاز کرده است اما چشم‌انداز همچنان به دلیل افزایش مجدد عفونت‌های کووید-۱۹، کاهش رشد جهانی، محدودیت‌های عرضه و افزایش قیمت موادخام که هزینه‌های زندگی خانوارها را افزایش می‌دهد، نامطمئن است.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۷هزار و ۳۹۶ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۸۴ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۸۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
تیم اقتصادی دولت هنوز زمان واریز یارانه نقدی مرحله ۱۳۷ یا همان تیر ماه ۱۴۰۱ را اعلام نکرده اند. اما جدول زمان بندی مراحل گذشته واریز یارانه‌ها به ما نشان می‌دهد که در طول دو فصل گذشته، دولت یارانه‌ها را در روز بیستم همان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ