نمونه‌ای از تفاوت‌های سنی زیاد کشف شده توسط ورنر و همکارانش را می‌توان در حوضه‌ی ۷۱۲ مایلی (۱۱۴۶ کیلومتری) ایمبریوم (Imbrium) مشاهده کرد که یک محل برخورد باستانی است که گمان می‌رود هنگام برخورد یک سیارک به اندازه ایالت نیوجرسی به ماه ایجاد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماتیاس آلمیدا برای رقابت های لیگ قهرمانان اروپا روی بازیکنان خط دفاعی اش از جمله دو ستاره دفاعی تیم ملی ایران حساب کرده است.
اسطوره بوکس جهان برای هدایت فرانسیس نگانو در مهم‌ترین مسابقه سال در ریاض اعلام آمادگی کرد.
متخصصان پزشکی قانونی در معاینات اولیه از جسد اعلام کردند که آثار ضرب و جرحی روی بدن او دیده نمی‌شود و از طرفی مرد جوان دچار برق گرفتگی شده است.
مردی که روی برادرش اسیدپاشیده می‌گوید از ارتکاب این جرم پشیمان نیست.
بهزاد غلامپور به احتمال فراوان به عنوان مربی دروازه‌بان های استقلال کار خود را از سر خواهد گرفت.
سعید دقیقی در اولین تجربه سرمربیگری خود توانست رکوردهای فوق‌العاده ای را در فوتبال ایران جابه‌جا کند.
صعود برنلی به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باعث شده که بسیاری مشغول تمجید از ونسان کمپانی، سرمربی این تیم، شوند.
مهدی طارمی سی و یکمین گل ملی خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
ویدیویی در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که راه رفتن مردی در استخر شفاف یک برج را به تصویر می‌کشد.
ریکاردو ساپینتو بعد از برتری استقلال مقابل گل‌گهر سر از پا نمی‌شناخت.
با گذشت حدود یک ماه از این شکایت، پسر نوجوانی هراسان خود را به کانکس پلیس در پارک چیتگر رساند و گفت: به همراه دوستم برای پیاده روی به پارک چیتگر رفته بودیم. من برای چند لحظه‌ای از دوستم جدا شدم تا به سرویس بهداشتی بروم، زمانی که برگشتم مرد جوانی را دیدم که با تهدید چاقو دوستم را مورد آزار و اذیت قرار داد و گوشی اش را گرفت. چون چاقو داشت ترسیدم و پشت درخت‌ها مخفی شدم، بعد از اینکه دوستم را رها کرد من مخفیانه او را تعقیب کردم و دیدم که او وارد یکی از بوفه‌های داخل پارک شد.
درصورتی که قرار باشد برای این هفته‌های فوتبال ایران یک چهره برتر انتخاب کنیم، کج‌سلیقگی نیست اگر سراغ ژوزه مورایس برویم.
مرد جوان مدعی شد که به‌شدت پشیمان است و به‌خاطر به‌دست آوردن طلا‌های خواهرش، دست به اسیدپاشی زده است. وی گفت: از روزی که به دام اعتیاد گرفتار شدم، زندگی ام تباه شد. کارم را از دست دادم و ناچار بودم برای به‌دست آوردن پول مواد، دست به هرکاری بزنم. این اواخر مدام از اعضای خانواده‌ام پول می‌گرفتم تا اینکه چند روز قبل متوجه شدم خواهرم برای سرمایه‌گذاری، دلار و طلا خریده است.
روی کین، ستاره سابق یونایتد،آرون وان‌بیساکا را در به ثمر رسیدن گل اول آرسنال مقابل یونایتد مقصر دانست و به تندی از او انتقاد کرد.
24 ساعت بعد از گذاشتن آزادی روی سر، ماتا در تمرین استقلال نقش محوری خود را بعد از یک پیروزی پراهمیت ایفا کرد.
مارسلو گایاردو شب گذشته رسما اعلام کرد که مربی تیم منتخب النصر و الهلال در بازی برابر پی اس جی خواهد بود. دیداری که می‌تواند تقابل دوباره رونالدو و لیونل مسی باشد.
اتو آدو سرمربی آلمانی غنا استعفای خود از حضور روی نیمکت این تیم را اعلام کرد.
در شب درخشان فوتبال ایران در جام جهانی 2022 یک چهره ویژه و محبوب در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت که حامی جدی تیم ملی بود.
هافبک اسبق تیم ملی که روز گذشته با حضور در اردو با کارلوس کی‌روش و ملی‌پوشان دیدار داشت، به نکته جالبی بعد از این ملاقات اشاره می‌کند.
تصاویر جدید از فولادشهر نشان می‌دهد که ساپینتو در طول بازی با ذوب‌آهن و از طریق تماس تلفنی، با دستیارانش در ارتباط بوده است.
ساعت ۷:۲۰ عصر دوشنبه ۲۱ شهریور، زن جوانی در حال رفتن به باشگاه ورزشی بود که ناگهان پسر جوانی سوار بر موتورسیکلت سبز رنگ به او نزدیک شد و محتویات یک ظرف پلاستیکی را که در دستش بود روی زن جوان ریخت.
یکی دیگر از انتخاب‌های محتمل پیش روی تیم ملی، حضور جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی روش در جمع ملی‌پوشان است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۵ تن از ایشان وخیم است.
پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، پس از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا آمدن کی‌روش را قطعی اعلام کرده! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات ویژه خود را اعلام نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ