اصفهان- رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان از نظافت شهر در تاسوعا و عاشورای حسینی توسط ۲ هزار و ۴۱۷ پاکبان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا بر اعلام مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری، تاکنون نزدیک به ۲۰ رأی آمریکایی، مشابه پرونده فوق، که توسط صد‌ها تبعه آن کشور با ادعای واهی سعی در شناسایی و اجرای آن در کشور‌های اروپایی داشته‌اند، نه تنها با تلاش این مرکز بی‌نتیجه مانده و هیچ کدام از احکام مزبور در کشور‌های اروپایی مورد شناسایی و اجرا قرار نگرفته است، بلکه بعضاً منجر به محکومیت خواهان‌های آمریکایی به پرداخت خسارت و هزینه‌های قضایی قریب به یک میلیون پوند، به نفع دولت ایران گردیده است.
سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) از کشته شدن طراح یک حمله تروریستی در این کشور در سال ۲۰۱۷ خبر داد.
روزانه ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، یا با تخلفاتی مانند مخدوشی پلاک، حرکت خلاف جهت در طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسواران توسط پلیس توقیف و راهی پارکینگ می‌شوند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به امدادرسانی به ۲۴۱ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر ۱۵۵ نفر را اسکان اضطراری دادند.
منابع فلسطینی آمار عملیات‌های مقاومتی طی یک ماه اخیر در قدس اشغالی و کرانه‌باختری را اعلام کردند.
از سال ۲۰۱۷ ایران از نظر تعداد انتشارات در نمایه‌نامه WOS رتبه اول منطقه را داشت، ولی در سال ۲۰۲۲ میلادی پس از ۵ سال، جایگاه اول منطقه را از دست داده است.
اورانیوم-۲۴۱ بسیار رادیواکتیو است، اما ایجاد آن در تعداد بسیار کم به این معنی است که احتمالا کاربرد‌های عملی قابل توجهی نخواهد داشت. نیمه‌ی عمر این ایزوتوپ جدید هنوز اندازه‌گیری نشده است، اما پیش‌بینی‌های نظری نشان می‌دهد که ممکن است تنها حدود ۴۰ دقیقه طول بکشد تا این ایزوتوپ به عناصر دیگر تجزیه شود. نیمه عمر به زمان صرف شده برای از بین رفتن نیمی از عنصر گفته می‌شود.
در سال ۲۰۱۷ بود که زمین‌شناسان این قاره که در تمام این مدت از دیدرس پنهان بود را پیدا کردند. حالا بخش عمده‌ای از قاره کشف شده زیر آب است و زمین‌شناسان موسسه تحقیقاتی Zealand Crown، از آن به عنوان نمونه‌ای یاد می‌کنند که نشان می‌دهد که چطور ممکن است چیزی به این واضحی تا مدت‌ها از دید‌ها پنهان مانده و سال‌ها طول بکشد تا کشف شود. تولوچ در این باره توضیح داده: «ما هنوز موفق به درک کامل این موضوع نشده‌ایم که چرا زلاندیا از گوندوانا دور شده است.»
براساس ۲۱۷ بازدید سازمان دامپزشکی، ۱۵ هزار مورد غیربهداشتی گزارش و ۱۹۱ مورد واحد غیربهداشتی مشاهده شده برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند.
در چارچوب تحقیقات قضایی درباره ساختمان‌های تخریب شده در زلزله‌های ششم فوریه در ترکیه، تا کنون ۲۴۷ نفر با حکم دادستانی این کشور بازداشت شده اند.
رصد بازار نشان می دهد قیمت هر کیلو گوشت گوسفند منجمد بسته بندی شده وارداتی ۲۴۷ هزار تومان، گوشت گوساله منجمد وارداتی ۲۲۰ هزار تومان و گوشت گرم گوساله داخلی ۲۵۷ هزار تومان است.
این آزمون که ۲۴۷ کد رشته ذیل آن تعریف شده است، در هفت گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان و در یک نوبت در ۱۱۰ شهرستان مختلف کشور و ۱۵۷ حوزه امتحانی اصلی و ۵۵۷ حوزه امتحانی فرعی در حال برگزاری است.
معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: ۷۵ درصد از ۳۳۰ پرونده انضباطی دانشجویان براساس تصمیم ریاست دانشگاه و به مناسبت دهه فجر با اخذ تعهد بسته و مختومه می‌شود.
اطلاعات دریافتی از ۲۴۸۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۹/۷ درصد کاهش تردد نشان می‌دهد.
آمار سال ۲۰۱۷ می‌گوید که به‌ازای هر هزار نفر جمعیت ایران ما ۱.۶ پرستار استخدام‌شده در نظام درمانی‌مان داریم. یعنی ما نصف حداقل استاندارد‌های جهانی پرستار داریم. این یعنی ما صد هزار پرستار در بیمارستان‌هایمان کم داریم تا به کف استاندارد جهانی برسیم. این استاندارد برای پیش از شیوع کروناست و طبیعتا با توجه به لود کاری در بیمارستان‌ها در زمان همه‌گیری چند برابر بیشتر است؛ بنابراین پاسخ به این سؤال که آیا ما به اندازه کافی در بیمارستان‌هایمان پرستار داریم خیر است.
سردار مهدی حاجیان: از اول آذرماه با اجرای تعداد ۲۴ طرح ۲۴۱ نفر از سوداگران اصلی بازار ارز، سکه و طلا دستگیر و ۷۲ پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شده است.
سخنگوی فراجا از دستگیری ۲۴۱ نفر از سوداگران اصلی بازار ارز، سکه و طلا از اول آذرماه با اجرای تعداد ۲۴ طرح و تشکیل ۷۲ پرونده قضائی خبر داد.
سخنگوی فراجا از دستگیری ۲۴۱ نفر از سوداگران اصلی بازار ارز، سکه و طلا از اول آذرماه با اجرای تعداد ۲۴ طرح و تشکیل ۷۲ پرونده قضائی خبر داد.
از ۲۰۱۷ چین، استراتژی رسانه‌ای جدید خود را به دستور رهبر فعلی این کشور برای افزایش نفوذ و اعتبار سرعت بخشید که چهره خود را در جهان پیرایش و پردازش کند و سربرافراشتن شینهوای جدید محصول همین سیاست بود. به این علاوه کنید که چین سال‌هاست برای گسترش حضور فرهنگی برای آموزش زبان و فرهنگ چینی، در تقریبا اکثر قریب به اتفاق کشور‌های جهان انستیتو‌های کونفوسیوس پایه‌گذاری کرده است که دو مرکز از این موسسات نیز در تهران (۱۳۸۷) و مازندران (۱۳۹۸) تاسیس شده است.
بیشترین حجم معامله خودرو در بورس کالا مربوط به آبان با ۲ هزار و ۴۱۶ دستگاه بود که همسو با روند افزایشی عرضه خودرو در بورس کالا شکل گرفت.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳۰ آبان ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و ۲۴۷ هزار تومان رسید.
عبادی گفت:براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرربود تا پایان برنامه ششم توسعه،۲۴۱۷ کیلومتر ازرودخانه‌های کشور ساماندهی شود که تاکنون بالغ بر۲۵۲۸کیلومتر عملیات ساماندهی در سطح کشور انجام شده است.
ساپینتو در فصل ۲۰۱۷ با استاندارد لیژ قهرمان جام حذفی بلژیک شد و جام دیگری در کارنامه‌اش دیده نمی‌شود و حداقل این که جام مهم و معتبر دیگری را فتح نکرده است
یکی از ضربات بزرگی که بارزانی با همه پرسی خودخوانده خود به اقلیم زد از دست دادن مناطق کردنشین عراق ازجمله شهرهای نفت خیز خانقین و کرکوک بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ