براساس ۲۱۷ بازدید سازمان دامپزشکی، ۱۵ هزار مورد غیربهداشتی گزارش و ۱۹۱ مورد واحد غیربهداشتی مشاهده شده برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش نهایی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» به هیئت رییسه مجلس برای بررسی در صحن علنی مجلس ارجاع شد.
گزارش نهایی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» به هیئت رییسه مجلس برای بررسی در صحن علنی مجلس ارجاع شد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: ارجاع هوشمند کارشناسی از تکالیف تاکید شده در سند تحول قضایی است.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان بررسی طرح «انتخابات تناسبی در تهران» با توجه به اشکالات و نواقص موجود در این طرح مجددا آن را به کمیسیون تخصصی در مجمع ارجاع داد.
نوزدهم اردیبهشت ماه حجت الاسلام حسن روحانی، در نامه‌ای به قوه قضائیه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اتهامات مطرح از سوی حسن رحیم‌پور ازغدی علیه وی و همکارانش شد.
۱۹ اردیبهشت ماه حجت الاسلام حسن روحانی، در نامه‌ای به قوه قضائیه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اتهامات مطرح شده از سوی حسن رحیم‌پور ازغدی علیه وی و همکارانش شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: پدیده ناصواب اخذ وجه در بخش خدمات درمانی و دارویی یا ارجاع بیماران به بخش خصوصی، خط قرمز ما است و اگر چنین اقدامی انجام شود، باید افراد متخلف اخراج شوند.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه تعداد امضاهای متقاضیان استیضاح وزیر اقتصاد به کمتر از ۱۰ نفر رسید لذا این استیضاح منتفی شد.احمد نادری اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی گزارش جلسه روز گذشته خود درباره استیضاح احسان خاندوری وزیر اقتصاد را به هیات رییسه ارجاع داد.
پر‌ونده‌های اتهامی صادق زیباکلام و آذر منصوری به مرجع قضایی ارجاع شد.
با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند اذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعا‌های بدون سند روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به مرجع قضایی ارجاع شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع گزارش کمیسیون عمران درخصوص «استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل» به قوه قضائیه موافقت کردند.
پرسپولیس یک هفته برای پرداخت مطالبات علی علیپور فرصت دارد و بعد از آن با ارجاع حکم به کنفدراسیون فوتبال آسیا، این پرونده به مانع دریافت مجوز حرفه‌ای قرمزها تبدیل می‌شود.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از ارجاع پرونده محمد قبادلو به یکی از شعب جهت رسیدگی خبر داد.
مجید عشقی در نامه ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص تعیین تکلیف ادامه پذیرش و عرضه خودروهای جدید در بورس کالا، وزیر اقتصاد موضوع را در دستور کار شورای عالی بورس قرار خواهد داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی درباره تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم را جهت رسیدگی به قوه قضائیه ارجاع دادند.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد. نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود، نخست درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست، به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود ابتدا درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
در گزارش‌های آخر دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری بار‌ها به گزارشی ارجاع شده و از هشدار‌های قبلی به مدیران فرودگاهی سخن به میان آمده و به صراحت نیز دلیل صادر نشدن گواهی نامه فرودگاهی همین نقایص بیان شده است، اما حالا می‌خواهیم با بررسی گزارش نهایی حادثه ترکیدگی لاستیک هواپیمایی سپهران که آذر ۱۴۰۰ منتشر و در آخرین گزارش این سازمان به تاریخ شهریور ۱۴۰۱ به آن استناد و تاکید شده که هنوز ایراد‌های مندرج در آن رفع نشده ببینیم که این ایراد‌ها چیست؟
آن‌چه در فضای رسانه‌ای منتشر شده است نسخه‌ای از گزارش تحقیق و تفحص است که باید بعد از بررسی نهایی و اصلاح لازم به قوه قضائیه ارجاع شود و برای انتشار عمومی نبوده است. این نسخه گزارش حتی برای نمایندگان مجلس نیز بارگذاری نشده است و دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی چگونگی انتشار رسانه‌ای آن هستند.
روابط عمومی مجلس در اطلاعیه ای درباره گزارش تحقیق و تفحص فولاد مبارکه اعلام کرد: آن‌چه در فضای رسانه‌ای منتشر شده است نسخه ای از گزارش تحقیق و تفحص است که باید بعد از بررسی نهایی و اصلاح لازم به قوه قضائیه ارجاع شود و برای انتشار عمومی نبوده است. این نسخه گزارش حتی برای نمایندگان مجلس نیز بارگذاری نشده است و دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی چگونگی انتشار رسانه‌ای آن هستند.
سخنگوی هیات تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه گفت: چون گزارش از سوی مجلس به قوه قضاییه ارجاع شده، حتما مجلس پیگیری های خود ر انجام می دهد که پرونده در چه مرحله ای است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ا رجاع گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان به قوه قضائیه موافقت کردند.
در روز میلاد با سعادت امام رضا (ع) خط تولید وانت آریسان۲ در شرکت ایران خودرو خراسان به بهره برداری رسید.
تداوم تنفس هوای قابل قبول در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ