اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص انتشار خبری مبنی بر کشف مزرعه بزرگ ماری جوانا در این دانشگاه توضیح داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از برگزاری بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد.
پایان دوران حرفه‌ای یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ را می‌توان پایان یک عصر توصیف کرد.
رئیس سازمان بازرسی با تاکید بر اینکه این سازمان به تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری و ضرورت‌های توسعه اقتصاد کشور، حمایت از تولید را در دستور کار دارد به سنگ اندازان پیش پای تولید هشدار داد.
به رغم هزینه کردن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برای تلاش‌های ضد آلودگی در دهه ۱۹۶۰، پروتکل پس از بازگشت ماموریت آپولو مملو از خطا‌هایی بود که از دید عموم پنهان ماندند. برای مثال، محفظه فلزی براقی که آرمسترانگ و خدمه از آن به بیرون نگاه می‌کردند، بیشتر جنبه نمایشی داشت.
ساپینتو معتقد است در ایران همه، همه چیز را می‌دانند و به همین جهت اگر بخواهد یحیی گل‌محمدی را غافلگیر کند، کار بسیار سختی دارد.
ملکی درباره اینکه خلاء‌های ایمنی این انبار چه بوده است، گفت: در گزارش‌های آتش‌نشانی موجود است که نسبت به سیستم‌های اعلام و اطفای حریق تذکراتی داده شده بود. درباره مقاوم سازی سازه‌ها، اصلاح نوع چیدمان انبار و... هم اخطار و تذکر صادر شده بود، اما توجهی به آن نشد تا اینکه در نتیجه این بی‌توجهی‌ها یک انبار در آتش سوخت و جان‌های بسیاری به خطر افتاد.
طبق آزمایش‌ها و تست‌های بدنی صورت گرفته روی رونالدو مشخص شد سن فیزیکی ابرستاره پرتغالی ۲۳ سال است درحالیکه سن اصلی‌اش ۳۸ سال است.
تعدد بازیکنان بزرگ در رختکن گاهی می تواند مشکل یک سرمربی باشد و یحیی خوش بخت است که این مسئله بالاخره حل شد.
کارآگاهان با توجه به شگرد متهم اطمینان پیدا کردند که وی از تبهکاران سابقه‌دار است و در همین راستا آلبوم مجرمان سابقه‌دار پیش‌روی طعمه پرونده قرار می‌گیرد و خیلی زود اسماعیل ۳۸ ساله که از مجرمان سابقه‌دار است شناسایی و مشخص می‌شود این مرد بار‌ها با جعل عناوین دولتی راهی زندان شده است.
اخیرا عمری راز پشت چنین لاغری چشمگیری را با فالوئرهایش در میان گذاشت: او اصرار داشت که اعضای خانواده کارداشیان و احتمالا سایر سلبریتی‌ها سماگلوتاید ماده فعال داروی اوزمپیک را مصرف کرده اند. او نوشت این دارو در اصل برای دیابت است، اما برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد و همه درباره آن صحبت می‌کنند. او نوشت"ظاهرا کیم و کلویی سال گذشته مصرف اوزمپیک را آغاز کرده اند".
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، معتقد است که هنوز شانس صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان 50 درصد است و در مورد دلیل درخشش تیمش در این فصل توضیح داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به استقبال دانشگاهیان از جشنواره علوم پزشکی رازی گفت: جشنواره علوم پزشکی رازی سوم بهمن با محور تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی برگزار می شود.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قمه کشی در تاکسی اینترنتی/ قتل به خاطر مستی/ رازی در نیم قرن سکوت!/ رهایی مرد طلافروش از چنگ آدم ربایان/ دختر ۱۲ ساله پدر قاتلش را لو داد/ مسمومیت ۵۸ دخترتیزهوش اردبیلی با گاز سمی/ ساخت پلاک‌های جعلی برای موتورسیکلت‌های سرقتی/ دوربین خانه همسایه راز جنایت را فاش کرد
دروازه بان تیم آرژانتین وقتی نوبت به پنالتی زدن راندال کولو موانی فرانسوی رسید با نیمکت نشینان مشورت کرد.
دکتر موری استاین، استاد روان‌شناسی، وقتی سی سال پیش کتابی مقدماتی دربارۀ اندیشۀ یونگ برای دانشجویانش تدوین می‌کرد، هیچ‌گاه فکرش را هم نمی‌کرد که روزی کتابش در کرۀ جنوبی در صدر فهرست کتاب‌های پرفروش قرار بگیرد. اما این اتفاق یک‌شبه افتاد، وقتی گروه کی‌پاپ مشهور بی‌تی‌اس اعلام کرد بر اساس این کتاب آلبومی جدید منتشر خواهد کرد و لینک خرید کتاب را در وب‌سایت رسمی خودش به اشتراک گذاشت.
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ رازی در آلبوم عکس!/ قصاص پایان نزاع مرگبار خیابانی/ قتل همسر سابق با ۱۷ ضربه چاقو/ قاتل حواس پرت کلاهش را در صحنه جرم جا گذاشت/ قتل عضو یک خانواده به دست داماد سابق/ پلیس در تعقیب خواستگار قلابی/ فیلم برداری سیاه در شکنجه گاه وحشت!/ اعدام برای شیطان بزرگراه‌های پایتخت
بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با تاکید بر فناوری‌های حوزه سلامت بهمن ماه سال جاری در سالن همایش‌های بین المللی رازی برگزار خواهد شد.
دبیر هیات اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی گفت: جشنواره رازی ۳ بهمن ۱۴۰۱ با حضور وزیر بهداشت، دولتمردان و برگزیدگان، برگزار می شود.
بانک کارآفرین ضامن صکوک مرابحه شرکت شیشه دارویی رازی شد.
دولت هنوز به شکلی رسمی زمان دقیق واریز یارانه مرداد ۱۴۰۱ را اعلام نکرده، اما آنطور که مسئولان سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفته اند در این مرحله پرداخت‌ها در چند روز انجام نمی‌شود و احتمالا به صورت همزمان واریزی‌ها انجام خواهد شد. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که پنجشنبه ۲۰ مرداد، یا جمعه ۲۱ مرداد یارانه مرحله جدید به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ