مکزیک نیز در ادامه کمک کشورهای سراسر جهان به ترکیه پس از زلزله مرگبار این کشور، تعدادی از مشهورترین سگ‌های امدادگر خود را به آنکارا اعزام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معضل افزایش سگ‌های ولگرد در تهران، روز به روز در زیست شهری شهروندان پایتخت پررنگ‌تر می‌شود. یک منبع آگاه به فراز گفته که از ابتدای سال، ۴هزار و ۴۲۳نفر پس از گزیدگی از سوی این حیوانات، دُز صفر واکسن هاری را تزریق کرده‌اند و بیشتر موارد، مربوط به سگ‌های ولگرد در پارک‌ها و معابر شهری است که گوش‌هاشان با پلاک‌های شهرداری تهران سوراخ شده است. روزنامه‌های منتسب به جریان اصولگرایی و طرفداران این جریان، افزایش آمار سگ‌گزیدگی را به نگهداری سگ‌ها در خانه ربط می‌دهند اما، گزارش شهروندان این ادعا را نقض می‌کند.
پلیس شهر لس آنجلس آمریکا استفاده از سگ های رباتی را آغاز کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: اعلام مکان‌های تردد سگ‌های ولگرد و بلاصاحب از طریق سامانه ۱۳۷ فراهم شده است.
همتی در تشریح اتفاق روی داده برای این دختربچه گفت: گویا چند سگ با هم به خانواده‌ام حمله می‌کنند که فرزند بزرگترم از صحنه فرار می‌کند، ولی سگ‌ها دختر 10 ساله‌ام را گیر انداخته و مصدوم می‌کنند که در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
عضو شورای شهر تهران از واکسیناسیون و ساماندهی سگ‌های بدون صاحب و ولگرد در تهران خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ تهرانا ز افتتاح مرکز نگهداری و واکسیناسیون سگ‌های بلاصاحب در تهران خبر داد و گفت: به افرادی که خواستار نگهداری از سگ‌ها هستند واگذاری صورت می‌گیرد.
فرماندار شیراز گفت: حدود یک ماه پیش در روستای جرسقان اطراف شیراز سگ‌های ولگرد به کودکی حمله می‌کنند که این کودک به بیمارستان منتقل شده، اما بعد از چند روز به علت شدت جراحات جان باخته است.
دانشمندان با انتشار گزارشی در نشریه Science Advances اعلام کردند که سگ‌های چرنوبیل از نظر ژنتیکی متمایز هستند و با سگ‌های نژاد اصیل و هم چنین گروه‌های دیگر سگ‌های ولگرد تفاوت دارند.
هوش مصنوعی با استفاده از یک هدست زیست‌حسگر پیشرفته توانایی آنالیز داده‌های امواج مغزی را داشته و آن‌ها را از قشر بینایی مغز فرد به سگ رباتی منتقل می‌کند.
گودرزی در مورد تعداد سگ‌های جمع‌آوری شده، عنوان کرد: روزانه حدود ۵۰ تا ۶۰ قلاده سگ جمع‌آوری و به نقاهتگاه آرادکوه منتقل می‌شوند که حدود ۱۱ هزار متر مربع وسعت دارد و دارای یک کلینیک مجهز به همراه چندین متخصص شامل دامپزشکان، کمک دامپزشکان و البته نیرو‌های خدماتی به صورت شبانه روزی فعال است.
این جوندگان تیزدندان سد‌هایی بر روی مسیر‌های آبی می‌سازند تا حوض ایجاد کنند و در داخل آن لانه‌ای می‌سازند تا بتوانند از خود در برابر گونه‌های شکارچی محافظت کنند.
این شهروند سنندجی گفت: واقعا از این همه بی‌مسئولیتی متولیان ساماندهی سگ‌های ولگرد به‌شدت گله‌مندیم، امیدواریم این وضعیت سامان پیدا کند.
امام جمعه قزوین گفت: خرید و فروش سگ‌های خانگی یا سگ‌هایی که افراد با خود به اماکن عمومی می‌برند، حرام است.
یک خرگوش بخت برگشته که توسط چند سگ وحشی شکار شده بود به بدترین شکل ممکن کشته شد.
این‌ها صحبت‌های "میثم دهقانی" آتش نشان فداکار تفتی با ۱۶ سال سابقه کار است که برای نجات چند قلاده حیوان از دل یخ در سرمایی که استخوان را می‌سوزاند به کوهستانی در حوالی روستای سرد علی آباد تفت فراخوانده شده بود.
سیروس در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه بابک را به باغی در شهریار که پانسیون سگ‌های تزئینی بود بردم و در یک لحظه از غفلت او استفاده کردم و با کلتی که از قبل تهیه کرده بودم چند گلوله به سرش زدم و پس از آن هم با کمک یکی از دوستانم جسدش را به باغ متروکه‌ای بردیم و همانجا آتش زدیم.
استاندار مازندران گفت: در استان مازندران بخش اعظمی از ناهنجاری‌هایی که گریبان ما را گرفته است بدلیل مقوله گردشگری و مسافر خیز بودن این استان است که حالا خانواده‌های روستایی مازندران تمایل به نگهداری سگ‌های خانگی دارند.
تحقیقات باستان شناسی جدید نشان می‌دهند که آبجویی حاوی مواد توهم زا ممکن است به حاکمان یک امپراتوری باستانی و پیش از اینکا‌ها در آمریکای جنوبی کمک کرده باشد تا حدود ۴۰۰ سال قدرت را حفظ کنند.
حمله سگ‌های ولگرد به یک دانش آموز در فضای مجازی عمان موجب عکس العمل شده و مردم از دولت خواسته‌اند که چاره کنند.
حمله سگ‌های ولگرد به یک دانش آموز در فضای مجازی عمان موجب عکس العمل شده و مردم از دولت خواسته‌اند که چاره کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: نتیجه رهاکردن سکونتگاهی از سوی سگ‌ها در دامنه کوه‌ها و فضا‌های حاشیه‌ای شهر، جلوآمدن و قدم گذاشتن حیوانات غیراهلی مانند گرگ‌ها به حریم سگ‌ها درپی دارد. به‌عبارتی گرگ‌ها یا گرگاس‌ها (گرگ-سگ) به محل سکونتگاهی انسان‌ها نزدیک شده‌اند که می‌تواند بسیار خطرناک باشد؛ به‌گونه‌ای که طی ماه‌های اخیر برخی از ساکنان سوهانک اعلام کرده‌اند که در محله خود و بالاتر از محدوده‌های سرآسیاب، شاهد تردد گرگ بوده‌اند.
سگ‌های رباتیک و ربات‌های لجستیکی ازجمله فن اوری‌های حاضر در کنفرانس جهانی ربات ۲۰۲۲ در چین هستند.
از طب سوزنی می‌توان برای بیماری‌هایی نیز استفاده کرد که روش درمانی دیگری ندارند. این مورد برای شیائومی، یک لابرادور نر ۱۲ ساله که از فشردگی عصب در قسمت پایین کمر خود رنج می‌برد صورت گرفت.
مرتضی مرادی‌پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره اینکه گفته می‌شود حدود ۲۰۰ نفر در زیرآوار ناشی از سیل در امام‌زاده داوود هستند، گفت: «چنین چیزی تقریبا محال است و چه کسی چنین آماری را اعلام کرده است؟ یعنی مردم و منابع محلی موفق به شمارش افرادی در زیرآوار شده‌اند که ده‌ها امدادگر حرفه‌ای و سگ‌های جستجو و نجات نتوانستند آن را پیدا کنند؟»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ