محصولات لبنی که می‌توانند به افزایش کیفیت خواب شما کمک کنند عبارت‌اند از: ماست، پنیر محلی، شیر و پنیر کم‌چرب.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هم‌اکنون مصرف روزانه سی‌ان‌جی ۲۳ تا ۲۴ میلیون مترمکعب است و این ظرفیت وجود دارد که ۳۵ تا ۴۰ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در کشور توزیع شود.
نتایج تحقیقات درباره محاسن و مضرات قهوه چه می‌گویند؟ محققان در تحقیقاتی جدید مضرات و محاسن مصرف را مورد بررسی قرار داده در نتیجه این تحقیقات مصرف قهوه در حد متوسط در روز می‌تواند خطر ابتلا به سرطان، نارسایی قلبی، دیابت نوع ۲ و حتی مرگ را کاهش دهد.
مصرف آبغوره در درازمدت و در کنار آن اصلاح سبک زندگی از جمله داشتن خواب منظم، ورزش و داشتن برنامه غذایی مناسب می‌تواند تاثیر کوچکی بر روی کنترل فشارخون و چربی خون داشته باشد که با نظر پزشک هم می‌توان مصرف دارو را به تدریج حذف کرد.
محققان در تحقیقی جدیدی فهمیده‌اند افرادی که بیش از ۴.۵ سال داروی ضدریفلاکس مصرف می‌کنند، بیشتر در معرض ابتلا به زوال عقل قرار دارند.
مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق گفت: میزان اوج مصرف برق در ۲۰ روز از ۲۴ روز مرداد ماه بیش از رکورد مصرف برق سال گذشته است.
بسیاری از عادات غلط زندگی و یا برخی شرایط پزشکی در ابتلا به یبوست تاثیرگذارند؛ از قبیل عدم نوشیدن مایعات کافی، عدم ورزش، استرس بیش از حد، انسداد روده، بیماری روده مانند سندرم روده تحریک پذیر، سرطان کولون، سرطان رکتوم و ...، اما چگونه می‌توان این مشکل رایج گوارشی را برطرف کرد.
تفاهم نامه همکاری در زمینه قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی، قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق و اجرای طرح‌های کلان در حوزه انرژی تجدید پذیر بین سازمان پژوهش های علمی ایران و ساتبا منعقد شد.
زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد.
زمانی که صحبت از محصولات لبنی به میان می‌آید آیا تمایل به خرید محصولات پرچرب دارید یا کم چرب؟ برای بسیاری از مصرف کنندگان رفتن به سراغ گزینه‌های کم چرب می‌تواند گزینه‌ای "سالم تر" به نظر می‌رسد.
اگر می‌خواهید متابولیسم خود را فعال نگه دارید و از تحلیل رفتن توده عضلانی بدن جلوگیری کنید، مصرف پروتئین ضروری است. ماست یونانی، حبوبات، تخم مرغ، پنیر، ماهی، گوشت‌های بدون چربی و مرغ منابع غنی پروتئین هستند.
علی اکبر محرابیان گفت: استفاده از انرژی های تجدید پذیر می تواند به تامین برق کشور کمک کند.
رایج ترین داروهای تجویزی که افراد به آن حساسیت دارند پنی سیلین است اما آلرژی واقعی دارویی امری نادر است. هیچ راهی برای کسی اطمینان از حساسیت به یک دارو پیش از مصرف آن وجود ندارد. اگر پس از پس از آغاز مصرف یک داروی جدید علائم یا واکنشی را مشاهده کردید فورا به پزشک خود اطلاع دهید.
مصاف پیکان – پرسپولیس با نظر شورای تامین یا در استادیوم انقلاب کرج برگزار می شود یا در استادیوم پاس.
پیش بینی می شود مصاف برگشت تیم های پرسپولیس و استقلال هم با گل همراه باشد.
انجیر در بالاترین سطح فهرست محتوای قند میوه قرار دارد. دو عدد انجیر متوسط ۱۶ گرم شکر دارند. اگر می‌خواهید مصرف قند خود را محدود کنید، انجیر را برش بزنید و آن را با پنیر بز به عنوان یک میان وعده غنی از پروتئین میل کنید. می‌توانید از انجیر برای تهیه سس برای گوشت‌هایی مانند مرغ نیز استفاده کنید.
وعده سحری باید تامین‌کننده بیشتر انرژی بدن در طول روز باشد. در وعده سحری، مصرف غذا‌های سبک و مختصر شامل گروه‌های غذایی شیر و لبنیات (مانند شیر، ماست و پنیر)، میوه‌ها و سبزی‌ها، نان و غلات (مانند برنج و نان) توصیه می‌شود؛ غذا‌هایی مانند نان و پنیر و سبزی که یکی از عادات خوب غذایی ایرانیان در این ایام است.
یکی دیگر از مواد خوراکی که در سفر مفید است و می‌تواند جلوی گرسنگی را بگیرد، پنیر است. این ماده حاوی مقدار خوبی از پروتئین و کالری است که به شما انرژی و قوت می‌دهد. البته پنیر کم‌چرب مناسب‌تر است. درضمن اگر به لاکتوز حساسیت دارید، از پنیر بدون لاکتوز مصرف کنید.
یک تصور اشتباه رایج وجود دارد که می‌گوید مصرف زیاد کلسیم می‌تواند خطر ابتلا به سنگ کلیه را افزایش دهد. این در حالی است که غذا‌های غنی از کلسیم در رژیم غذایی، مانند شیر، ماست، پنیر، شیر غنی شده، لوبیا سفید، بادام و دانه چیا در واقع خطر ابتلا به سنگ کلیه را کاهش می‌دهند.
رژیم غذایی مدیترانه‌ای عمدتاً مبتنی بر گیاه است و شامل غلات کامل، روغن زیتون فوق بکر، میوه‌ها، سبزیجات، لوبیا‌ها و حبوبات، آجیل، گیاهان و ادویه جات است. ماست، پنیر و منابع پروتئین بدون چربی مانند ماهی، مرغ یا تخم مرغ، گوشت قرمز و فرآوری شده فقط در مقادیر کم مصرف می‌شود.
ویتامین D در مواد غذایی مختلفی مانند تن ماهی، جگر گاو، پنیر، زرده تخم مرغ، غلات و شیر نیز موجود است.
به گفته رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران، ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، درخصوص حوزه بهینه سازی مصرف انرژی می‌بایست در اکثر طرح‌ها وارد شود و زمان اجرائی شدن آن سرعت گیرد.
متخصص طب سنتی با اشاره به غذا‌های مضر فصل پاییز، گفت: مصرف فست فودها، ادویه تند و تیز، ترشی‌ها، بادمجان، عدس، پنیر شور، رب و سس‌ها، چای پررنگ، شوری‌ها، قهوه، نسکافه، کاکائو غلیظ در پاییز مناسب نیست.
محققان ایرانی یک حسگر سنجش pH از جنس شیشه ابداع کرده اند که دقت بالایی دارد وانعطاف پذیر است، بنابراین می توان در موارد مختلف از جمله مصارف زیست پزشکی آن را به کار برد.
غذا‌های فراوری‌شده اقلامی هستند که شمار اندکی از اجزای کامل و طبیعی دارند و اغلب حاوی رایحه، رنگ و سایر افزودنی‌ها هستند. در فهرست طولانی غذا‌های فراوری‌شده می‌توان از نان‌های فانتزی، کراکرها، نان‌های شیرینی، اسنک‌های سرخ‌شده، پنیر خامه‌ای، بستنی، شیرینی، نوشابه‌های گازدار و هات‌داگ نام برد. غذا‌های آماده منجمد هم در صدر غذا‌های فراوری‌شده قرار می‌گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ