دارو‌ها می‌توانند به طور قابل توجهی علائم پارکینسون را در فرد بهبود بخشند. در حالی که این بیماری قابل درمان نیست، جراحی ممکن است به تنظیم عملکرد مناطق خاصی از مغز و بهبود علائم این اختلال کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهوع و استفراغ در اوایل بارداری می‌تواند نشان‌دهنده افزایش هورمون‌های مورد نیاز برای یک دوره بارداری سالم باشد.
فیزیکدانان می‌گویند اختلاف پیش‌بینی‌های مدل استاندارد با آزمایش‌های حرکت میون می‌تواند نشانه‌ای از وجود نیروی بنیادی ناشناخته‌ای در فیزیک باشد.
روزیا پریش، ND، یک پزشک طبیعی در مرکز سلامتی طبیعی در بولدر، کلرادو، می‌گوید: «روده سالم معمولاً زمانی به درستی کار می‌کند که یک تا دو بار در روز اجابت مزاج داشته باشید که به خوبی انجام می‌شود و به راحتی دفع را انجام می‌دهید. این حرکات روزانه روده باید عاری از علائمی مانند اسهال، یبوست و مدفوع شل باشد. سایر علائم روده سالم شامل عاری بودن از علائم مشکلات رکتوم مانند هموروئید و علائم شکمی مانند تولید گاز، نفخ و درد شکم است.
در شرایطی که یک بازیکن خارجی با دعوت باشگاه استقلال در تهران حضور دارد، ولی وضعیت او برای حضور در تیم نامشخص است.
فاسد شدن ریمل بر اثر ماندگی و شرایط محیطی مانند گرما رخ می‌دهد و مصرف آن صحیح نیست. یکی از نشانه‌های ظاهری فاسد بودن یک ریمل، بوی نامطبوع و حالت بریده بریده شدن مواد آن است.
دمای لوت اختلاف زیادی با دیگر نقاط کره زمین دارد چرا که در بعضی از نقاطی که تیم تحقیقاتی دکتر کردوانی پا به آن گذاشته‌اند هیچ نشانه‌ای از حیات وجود نداشته. آن‌ها هیچ موجود زنده‌ای پیدا نکرده‌اند حتی یک باکتری! این درحالی است که در گذشته تصور می‌شد گرم‌ترین نقطه زمین «دره مرگ آمریکا» یا «ربع الخالی» عربستان است.
وزیر منابع آبی عراق ابراز امیدواری کرد که در پی سفر یک هیئت فنی به ترکیه، عراق شاهد بهبود نسبی وضعیت رهاسازی آب باشد با وجود اینکه تاکنون هیچگونه بهبودی وجود ندارد.
یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌های هشداردهنده در یک رابطه عاطفی زمانی است که طرفین رابطه نکات مثبت باهم بودن شان را به کلی فراموش می‌کنند. در یک رابطه عاطفی وقتی طرفین زمان زیادی را در کشمکش و ناراحتی سپری می‌کنند، دیگر نمی‌توانند به یاد آورند زمانی که عاشق همدیگر بودند.
تشخیص سپسیس غالبا دشوار است با این حال، در کودکان بیشتر با تنگی نفس، خواب‌آلودگی و کاهش سطح هوشیاری شناخته می‌شود. یکی از نشانه‌های هشداردهنده‌ای که پزشکان از والدین می‌خواهند به آن توجه کنند، گریه ضعیف و با صدای زیر است که با گریه عادی کودک فرق دارد. همین‌طور وجود این نشانه‌ها می‌تواند هشدار دهنده باشد:
آسم یک بیماری است که زمینه های فراوانی در بروز آن نقش دارند ، یکی از این زمینه ها ، زمینه های ژنتیکی و خانوادگی است ، زمینه های محیطی هم در ابتلا به این بیماری موثر است ، مواجه با مواد گوناگون آلرژن ها و مواد آلاینده و داروها می تواند در بوجود آوردن آسم نقش داشته باشد.
برای افراد مبتلا به هیپوگلیسمی بسیار مهم است که همیشه مانیتور قند خون و یک میان‌وعده همراه خود داشته باشند. اگر دچار هیپوگلیسمی هستید، قانون ۱۵/۱۵ را دنبال کنید تا سریع احساس بهتری داشته باشید: ۱۵ گرم کربوهیدرات مصرف کنید و سپس ۱۵ دقیقه صبر کنید. سپس:
تقویت سیستم ایمنی بدن یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. شاید برای‌تان جالب باشد که یک سری نشانه‌ها و علامت روان‌شناسانه هم وجود دارد که به شما اخطار می‌دهد که باید سیستم ایمنی بدنی خود را تقویت کنید.
مسمومیت حاد یک مشکل جهانی و اورژانسی در کودکان است. مسمومیت را می‌توان به‌عنوان قرار‌گرفتن فرد در معرض ماده‌ای تعریف کرد که می‌تواند علائم و نشانه‌هایی از اختلال عملکرد اندام ایجاد کند و در نهایت به آسیب یا مرگ منجر شود.
یک متخصص داروسازی بالینی گفت: بیمار و پزشک باید نسبت به حساسیت‌های دارویی آگاه باشند.
مقصود فراستخواه گفت: جِرم بحرانی اعتراض در حال وخیم‌تر شدن است. نشانه های یک پوست اندازی بزرگ اجتماعی در جامعه ایران نمایان شده است.
سرگیجه برای افراد بسیاری علامتی نه چندان جدی است، اما این شرایط می‌تواند به تجربه یک حمله قلبی اشاره داشته باشد. در همان مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۳ در کانادا انجام شد و در نشریه JAMA منتشر شد، تقریبا ۲۴ درصد بیماران مرد و ۲۷ درصد بیماران زن سرگیجه را به عنوان یکی از علائم مرتبط با حمله قلبی گزارش کردند.
میلیون‌ها نفر در جهان به‌دلیل رژیم‌های غذایی مدرن و سبک زندگی کم‌تحرک حداقل از کمبود یک ماده مغذی رنج می‌برند.
درگیری طولانی بین روسیه و اوکراین تبدیل به مهمترین چالش استراتژیک و جدی‌ترین تردید پیش روی جهان شده و بن‌بست زمستانی بیشتر به آتش زیرخاکستر شباهت دارد. از منظر غرب و روسیه شکست هر یک از طرفین سرآغاز اتفاقی هولناک همچون جنگ جهانی سوم و یا حمله هسته‌ای است.
زخم‌های گوارشی هنگامی رخ می‌دهند که مخاط در دستگاه گوارش در سطح داخلی معده یا روده کوچک از بین می‌رود. تماس اسید با بافت‌های زیرین می‌تواند یک درد دردناکی ایجاد کند که ممکن است باعث خونریزی گوارشی شود.
سازمان ملل به این نتیجه رسیده است که یلواستون و یوسمیت، دو پارک ملی نمادین در ایالات متحده که یک سوم یخچال‌های طبیعی جهان را تشکیل می‌دهند، ممکن است تا سال ۲۰۵۰ یخچال‌های طبیعی خود را به طور کامل از دست بدهند. این یکی از نشانه‌های آخرالزمانی و خبری بد برای ذخایر آب شیرین جهان است؛ زیرا این مناطق یخی آب شیرین حیاتی را برای جوامع محلی فراهم می‌کنند.
دانشمندان بر این باورند که زمین در حال حاضر در میانه ششمین رویداد بزرگ انقراضی خود قرار دارد، اما بررسی دقیق یک فسیل نشان می‌دهد که این‌طور نیست.
همکاری باشگاه منچسترسیتی با یک بنگاه شرط‌بندی باعث شده که تحقیقاتی درباره نشانه‌های غیرمتعارفی که در این همکاری دیده شده است آغاز شود.
همکاری باشگاه منچسترسیتی با یک بنگاه شرط‌بندی باعث شده که تحقیقاتی درباره نشانه‌های غیرمتعارفی که در این همکاری دیده شده است آغاز شود.
دکتر ربابه نوری، عضو تیم تخصصی مهارت‌های زندگی گفت: عشق در عین حالی که یک هیجان است، نوعی نیاز هم محسوب می‌شود و به هنگام تجربه آن هورمون‌های خاصی در بدن ترشح می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ