وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون بشردوستانه و کمک‌های اضطراری دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید کرد: ایران آماده کمک به بهبود شرایط بهداشتی و انسانی در سوریه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه روسی نوشته مسکو برای کمک به ایران در زمینه حفاظت از منابع آبی اعلام آمادگی کرده است.
آخرین تمرین تیم ملی والیبال جوانان ایران پیش از شروع مسابقات قهرمانی جهان عصر امروز در سالن الشباب منامه برگزار شد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به آمادگی صادرات کیت ژنتیک به آمریکا گفت: به آمریکا می گوییم که اگر مردم آن کشور به کیت‌های ژنتیک نیاز دارند می‌توانند درخواست خود را اعلام کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما آماده توسعه روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف هستیم و در همین راستا آمادگی داریم که کمیسیون مشترک عالی دو کشور را برگزار کنیم.
با سرگیری روابط ایران و عربستان می‌توان به همکاری‌های مشترک نفتی این دو کشور امیدواربود همکاری‌هایی نظیر یکپارچه سازی توسعه میدان که می‌تواند اثرات مثبتی برای هر دوکشور به دنبال داشته باشد.
سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران بزرگترین نگرانی اش برای آماده سازی این تیم را شروع فصل جدید لیگ برتر و نداشتن بازیکنان اصلی عنوان کرد و گفت: همه باید به صعود تیم امید کمک کنند.
در خاطرات آیت الله هاشمی آمده است: آقای [رضا] امراللهی، [رییس دانشگاه خواجه نصیر طوسی]، امروز به من گفته بود که جلسه اخیر رهبری و آقای خاتمی، تلخ بوده و خواسته بود که برای تفاهم بیشتر به ایشان کمک کنم.
در گزارش اورشلیم پست آمده است: از زمان حمله روسیه به اوکراین، کی‌یف خواستار کمک‌های نظامی در قالب تسلیحات و تانک‌ها از متحدانش شد. در حالی که آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی به اوکراین این کمک‌های نظامی را ارائه داده‌اند، رژیم صهیونیستی این درخواست را رد کرده و در عوض کمک‌های بشردوستانه به اوکراین ارائه کرده است. درخواست کمک نظامی اوکراین توسط نفتالی بنت و یائیر لاپید، نخست‌وزیر‌های پیشین رژیم اسراییل و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر فعلی این رژیم رد شده است.
در بیانیه اتحادیه اروپا با تاکید بر اینکه «اتحادیه اروپا تلاش‌های دیپلماتیک منجر به این گام مهم را تقدیر می‌کند» آمده است: از آنجایی که هم عربستان سعودی و هم ایران برای امنیت منطقه محوری هستند، از سرگیری روابط دوجانبه آن‌ها می‌تواند به ثبات کل منطقه کمک کند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه آمادگی دارد تا در شرایط سخت و بحران‌ها برای ارائه خدمت و کمک به مردم وارد عمل شود.
هنگامی که نتانیاهو سرانجام راهی واشنگتن شد بایدن باید به او بگوید که ایالات متحده آماده است تا به شکل گیری نظم جدیدی در خاورمیانه کمک کند، اما نه نظمی که بر اساس تحقیر فلسطینیان و سیاست تغییر رژیم در ایران باشد.
تیم ملی فوتسال زنان ایران، تنها با کسب یک تساوی در دیدار امروز برابر ازبکستان، موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود خواهد شد.
بعد از اطلاعیه دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال، توجهات در بین فوتبال‌دوستان برای کمک به زلزله‌زدگان خوی افزایش یافته است.
بعد از اطلاعیه دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال، توجهات در بین فوتبال‌دوستان برای کمک به زلزله‌زدگان خوی افزایش یافته است.
فرمانده کل سپاه با تأکید بر اهمیت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی سوریه و ایران گفت: آماده هستیم در ابعاد و زمینه‌های مورد نیاز به نیروهای مسلح سوریه کمک کنیم.
امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران گفت: گفتگوهای ما با عربستان سعودی در مسیر خودش ادامه پیدا خواهد کرد. این طرف سعودی است که تصمیم بگیرد رفتار سازنده داشته باشد.
دستگاه برش اره نواری به کمک قطعه قطعه کردن قطعات سخت در صنایع آمده است.
وزیر امور خارجه عراق در مصاحبه با یک روزنامه بحرینی با اشاره به اینکه بغداد آماده کمک به از سرگیری مذاکرات بین تهران و ریاض است، گفت عراق موافق سیاست های ترامپ در منطقه نبود.
تیم ملی انگلیس شب گذشته وارد قطر شد تا برای اولین دیدارش برابر تیم ملی ایران آماده شود.
وزیر خارجه ایران در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه اوکراین، گفت: سیاست ما در قبال جنگ اوکراین، احترام به تمامیت ارضی کشورهاست و ما آماده کمک به برقراری آتش بس هستیم.
سرمربی پورتو با حمایت چندباره از مهاجم ایرانی تیمش گفت که طارمی باهوش است و روی فوتبال تمرکز می کند.
مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیز گفت که دولت ایران آماده است تا نه تنها در زمینه تامین سوخت، بلکه در تمامی امور مربوط به بخش انرژی به ویژه ساخت واحدهای تولیدی در میان مدت به لبنان کمک کند.
داور بین المللی فوتبال ایران با بیان اینکه در یک پیست خاکی برای قضاوت در جام جهانی آماده شده بود، گفت: آوردن کمک داور ویدئویی (VAR) کار سختی نیست و مسئولان باید تصمیم بگیرند.
وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد که این کشور آماده کمک به حل و فصل اوضاع پیرامون نیروگاه هسته‌ای زاپوروژیه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ