در حالی که هدف فوری جراحی چاقی کمک به کاهش وزن قابل توجه بیماران چاق است، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که ممکن است عوارض دیابت از جمله آسیب عصبی را نیز کاهش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- بنا به اعلام منابع محلی، جنسیت یوزپلنگ آسیب دیده محدوده پارک ملی توران شاهرود نر اعلام شده و بعد از بهبودی مجدد در طبیعت رها سازی می شود.
رگ به رگ شدن مچ پا می تواند باعث درد و تورم زیادی شود. این آسیب معمولا در طول شب حادتر شده و در این میان متخصصین راهکارهایی مراقبت از مچ پای متورم ارائه می کنند که به کار بستن آن ها می تواند روند بهبود این آسیب را تسریع کند.
گفته می‌شود که حجامت، بی‌تحرکی خون را برطرف کرده و جریان انرژی را در بدن افزایش می‌دهد، عدم تعادل ناشی از آسیب یا بیماری در بدن را اصلاح می‌کند و به طور کل زندگی روزمره را بهبود می‌بخشد. حجامت می‌تواند تسکین قابل توجهی برای انواع بیماری‌ها باشد مانند درد‌های عضلانی استخوانی، اضطراب، افسردگی، سرفه‌های حاد و مزمن و بیخوابی.
دکتر رضا شاه‌نظر گفت: «نورالینک درحقیقت دستگاهی بسیار کوچک است که الکترود‌های بسیار ریز آن با نوعی ویژه از جراحی به‌کمک دستگاه‌های ویژه در بافت مغز قرار داده می‌شوند. ادعایی نیز ازسوی دانشمندان این پروژه مطرح شده که هیچ آسیبی به بافت مغز زده نمی‌شود. موارد مختلفی به‌عنوان اهداف نهایی این پروژه اعلام شده که از آن‌ها می‌توان به درمان نابینایی یا بهبود حرکتی در برخی از بیماران دچار معلولیت و فلج عصبی-عضلانی اشاره کرد.»
نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت گفت: برای اینکه بتوان هر سال مراسم اربعین را به شکل بهتری برگزار کرد باید مراسم هر سال را آسیب شناسی کرد و در جهت بهبود روندگام برداشت.
علیرضا جهانبخش با بهبود آسیب دیدگی، مشکلی برای همراهی فاینورد در دیدار با رم ندارد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان فارغ از تمام اتفاقات فنی دیدار روز آینده تیمش مقابل آلومینیوم، بخش مهمی از صحبت‌هایش را به راه‌حل‌های بهبود کیفیت لیگ برتر اختصاص داد.
به گفته متخصصان، داشتن یک رژیم غذایی سالم می تواند به بهبود روند هضم مواد غذایی کمک کند. از سوی دیگر غذاهایی که سرشار از چربی اشباع‌شده هستند به پوشش روده آسیب می‌رسانند و سلامت کلی فرد را در خطر قرار می‌دهند.
به گفته متخصصان، داشتن یک رژیم غذایی سالم می‌تواند به بهبود روند هضم مواد غذایی کمک کند. از سوی دیگر غذا‌هایی که سرشار از چربی اشباع‌شده هستند به پوشش روده آسیب می‌رسانند و سلامت کلی فرد را در خطر قرار می‌دهند.
مدافع جوان تیم فوتبال تراکتور تبریز با اشاره به بهبود آسیب دیدگی‌اش گفت: خودم و خانواده‌ام را خیلی نگران کردم اما زنده بادهای هواداران تیم به من جان دوباره داده است.
گوجی بری حاوی آنتی اکسیدان‌های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. آنتی اکسیدان‌ها به دلیل ویژگی‌هایی نظیر تقویت دستگاه ایمنی و توانایی خود در مبارزه با رادیکال‌های آزاد آسیب رسان و ایجاد کننده التهاب شناخته شده اند.
ریاض به این باور رسیده است که ورود و نقش‌آفرینی بیش از حد در برنامه‌های آمریکایی-اسرائیلی جاری در منطقه به هر ترتیب منجر به کاهش نفوذ این کشور و آسیب دیدن چهره‌اش در میان کشور‌های عربی و اسلامی خواهد شد، این مساله به ویژه بعد از روی کار آمدن کابینه افراطی و تندرو نتانیاهو و درخواست‌های علنی‌اش مبنی بر تخریب مسجدالاقصی عینیت بیشتری پیدا کرده است.
مچ پای نیمار که در بازی برابر صربستان در جام جهانی آسیب دیده بود، هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده است.
طبق بیانیه دانشگاه پکن، این تلسکوپ توانایی چین در رصد نجوم نوری را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.
حبا مصدومیت دوباره دو بازیکن تازه بهبود یافته تیم استقلال سرمربی این تیم بشدت از تصمیم گیری‌های اخیر درباره ارتباط با آسیب دیده‌های تیمش عصبانی شد.
اگر رژیم شما فاقد مواد مغذی ضروری باشد، می‌تواند به تمرکز شما آسیب برساند. کم یا زیاد خوردن نیز می‌تواند در تمرکز شما اختلال ایجاد کند. یک وعده غذایی سنگین ممکن است احساس خستگی در شما ایجاد کند، همچنین دریافت کم کالری باعث گرسنگی و حواس پرتی در شما شود.
سیدعلی صنیع‌خانی سردار بازنشسته سپاه گفت: خود افرادی که به پایان مماشات و استفاده بیشتر از خشونت توصیه می‌کنند، این نکته را می‌دانند و بعید است اطلاعی از این امر نداشته باشند که هر چه مردم آسیب بیشتری ببینند، کار سخت‌تر خواهد شد و رو به بهبود نخواهد رفت.
زمین‌خوردن، ضربه‌دیدن یا هر چیزی که موجب فشار ناگهانی به استخوان، عضله یا بافت زیر سطح پوست شود، کبودی ایجاد می‌کند. اصابت ضربه شدید به بدن، می‌تواند به استخوان‌ها آسیب برساند، باعث خون‌ریزی بخش‌های عمیق آن شود و کبودی‌هایی را ایجاد کند که بهبود آن‌ها ممکن است چند هفته طول بکشد. البته اغلب کبودی‌های بدن معمولاً در طول چند روز خوب می‌شوند و اثرشان از بین می‌رود.
شکلات تلخ سرشار از فیبر و آنتی‌اکسیدان است که به جلوگیری از آسیب سلولی ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک می‌کنند. همچنین ممکن است خطر بیماری‌های قلبی - عروقی و فشار خون را کاهش دهد و در عین حال جریان خون را بهبود ببخشد.
بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار در خانه ملت با انتقاد از برخی سیاست‌های دولت سیزدهم گفت: دولت آقای رییسی باید اقدامات جدی‌تری در راستای بهبود شرایط معیشتی مردم داشته باشد و کمک های دولتی به ویژه در بین اقشار آسیب‌پذیر باید بیشتر شود.
باوجود گذشت یک هفته از آسیب دیدگی مهدی طارمی، وضعیت این مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو برای بازی فردا نامشخص است.
قیمت محموله های تک گرید نفتی اسپوی (ESPO) روسیه به مقصد آسیا در پی تقاضای بالا از سوی خریداران بزرگی نظیر هند و چین و کاهش نگرانیها نسبت به تحریمهای احتمالی، از رکورد پایین اخیرش بهبود یافت.
نایب رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران گفت: در تمام دنیا رصد حساب‌های بانکی انجام می‌شود، در حالی که این موضوع در کشورمان بسیار دیر انجام شده است، از سویی این کار باعث می‌شود که بسیاری از فساد‌هایی که رخ می‌دهد مقدار آن با کاهش روبرو شود، به نوعی می‌توان گفت انجام این کار بسیار مهم این است، زیرا شفافیت را در صحنه اقتصادی حاکم می‌کند و بسیاری از اقدامات مخرب انجام نخواهد شد.
«احمد کاظم» سخنگوی وزارت خارجه مصر با انتشار پیامی با قربانیان و خانواده‌های بازماندگان سیل اخیر در مناطق مختف ایران ابراز همدردی کرد و برای همه مجروحان این بلای طبیعی آرزوی بهبودی عاجل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ