در صورتی که محمدرضا داورزنی از ریاست فدراسیون والیبال کنار برود، اولین عضو هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک است که بدون فدراسیون خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا به پیشنهاد کمیسیون ورزشکاران و مصوبه اعضای هیات اجرایی، ۶ نماینده ورزشکاران در مجمع آتی کمیته ملی المپیک مشخص شدند.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ۵ کارشناس خبره منتخب برای حضور در مجمع شهریور این کمیته را مشخص کردند.
نشست جدید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی روز سه شنبه برگزار می‌شود که به طور کامل به تعیین اعضای انتصابی مجمع این کمیته اختصاص دارد.
در جریان جلسه صبح امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، از ناهید کیانی دارنده مدال طلای رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان تجلیل شد.
نشست آتی اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی روز سه‌شنبه برگزار می‌شود که به خاطر تعدد محورهای تعیین شده، چهار ساعت زمان برای آن در نظر گرفته شده است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک از نگرانی اعضای هیات اجرایی برای فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند خبر داد و گفت: برای حل این مشکل درخواست جلسه با وزارت ورزش را داریم.
براساس مصوبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شوند پاداش نقدی دریافت می کنند.
نشست جدید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی فردا برگزار می‌شود که بررسی آئین‌نامه تدفین المپین‌ها در قطعه نام آوران یکی از محورهای این نشست خواهد بود.
سخنگوی کمیته ملی المپیک از برپایی چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک خبر داد.
با تصمیم اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی بعنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک انتخاب شد.
اعضای منتخب پنجاه و یکمین مجمع عمومی (انتخاباتی) کمیته ملی المپیک اعم از رئیس، نواب رئیس و اعضای هیات اجرایی در قدردانی از اعضای مجمع کمیته و جامعه فرهیخته ورزش کشور بیانیه صادر کردند.
اعضای هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک در اولین نشست خود که به صورت رسمی برگزار شد، تعیین دبیرکل و رسیدگی به مشکلات انتخاباتی مربوط به برخی رشته ها را مورد تاکید قرار دادند.
نخستین نشست اعضای جدید هیات رییسه و اجرایی جدید کمیته ملی المپیک فردا برگزار می شود.
هیات اجرایی کمیته ملی المپیک شخم خورد!
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
اسامی داوطلبین ریاست،نواب رئیس و هیات اجرایی پنجاه و یکمین مجمع عمومی انتخابی کمیته ملی المپیک اعلام شد.
یکی از نامزدهای ریاست کمیته ملی از حضور در انتخابات برای این پست انصراف داد و تنها برای هیات اجرایی نامزد خواهد بود.
آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو از پست ریاست کمیته ملی المپیک در انتخابات به سود یک کاندید کنار رفت و تنها در پست هیات اجرایی در انتخابات شرکت خواهد کرد.
۳۱ نفر کاندیدای انتخابات کمیته ملی المپیک شدند و برای پست های ریاست، نایب رییسی و عضویت در هیات اجرایی ثبت نام کردند.
روسای دو فدراسیون اسکیت و بدنسازی و پرورش اندام کاندیدای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک شدند.
عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای نایب رئیسی دوره آینده این کمیته ثبت نام کرد
امروز مطالبی همچون خبری برای سهامداران سرخابی ها،  کاهش و افزایش قیمت دلار توافقی در بازار امروز، کگل پروزن‌ترین نماد منفی بورس تهران، ثبت نام بیش از ۵ میلیون نفر در سامانه یکپارچه خودرو، کدام نماد‌ها چهارشنبه و پنجشنبه مجمع برگزار می‌کنند؟، خبری مهم درباره واگذاری سهام خودرو و خساپا، خبری برای سهامداران سرخابی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد که با توجه‌ به گسترش بارندگی‌ها، شهروندان از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ