مرمت آئینه کاری تالار برلیان کاخ گلستان با حضور متخصصان هنر گچ بری و آئینه کاری آغاز شد تا برای برنامه‌های روز مشروطیت آماده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از مرمت و بازسازی مشارکتی ۴ بنای تاریخی ماسوله خبر داد و گفت: این کار با ۶ میلیارد ریال اعتبار و با مشارکت مالکان صورت می گیرد.
رشت- سرپرست معاونت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از مرمت و بازسازی ساختمان تاریخی «نصرتیان» لنگرود خبر داد و گفت: این بنای تاریخی با اختصاص اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال مرمت می‌شود.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از مرمت و بازسازی خانه‌های موزه میراث روستایی استان خبر داد و گفت: این پروژه با اختصاص ۲.۵ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود.
پرداخت هزینه های مرمت آثار تاریخی یکی از موارد مطرح شده در نشست معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با وزیر و معاونان وزارت میراث فرهنگی بود.
۷۰۰ کیلومتر از قنوات کشور در سال ۱۴۰۱ مرمت و بازسازی شد.
سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از توافق با شهرداری و شورای اسلامی شهر سیدآباد برای مرمت و بهسازی رباط تاریخی این شهر خبر داد.
رئیس بهره برداری از عمارت مسعودیه گفت: عملیات مرمت و احیای عمارت تاریخی مسعودیه به زودی انجام می شود.
وزارت میراث فرهنگی و وزارت راه موافقت کردند به میزان۸۰ درصد مبلغ تسهیلات نوسازی محدوده‌های هدف بازآفرینی شهری و قانون جهش مسکن به مرمت و مقاوم سازی بناهای موجود در بافت‌های تاریخی داده شود.
شهردار منطقه ۸ از انجام خدمات عمرانی با صرف هزینه دو میلیار تومان و اهدای وسایل ورزشی به ارزش صد میلیون تومان در مدارس دولتی این منطقه خبر داد.
شهردار منطقه ۱۲ تهران درباره تداوم بهسازی معابر، احداث نهر و ساماندهی پیاده‌روهای این منطقه طی هفته‌های گذشته سخن گفت.
کفپوش چوبی کاخ موزه کوشک احمدشاهی با نظارت واحد حفاظت و مرمت مجموعه نیاوران، مرمت و بازپیرایی شد.
آستین بالا زدن برای فعالیت در کار خیر مدام در ذهنش بود. وقتی برای ادامه تحصیل به یزد آمده بود با گروهی از بچه‌های مدرسه که به صورت جهادی به مناطق محروم یزد می‌رفتند و فعالیت عمرانی انجام می‌دادند، آشنا شد: «من هم با هدف بزرگی که در سر داشتم این آشنایی را به فال نیک گرفتم و با گروهشان همراه شدم. در این گروه از رنگ‌آمیزی دیوار‌های مدارس گرفته تا مرمت سرویس بهداشتی و حمام و... را انجام می‌دادیم.».
با حکم رئیس پژوهشگاه میراث‌ فرهنگی و گردشگری، منیژه هادیان دهکردی به عنوان سرپرست پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی معرفی شد.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک در فصل پاییز از نصب و مرمت بیش از هزار تابلو و تجهیزات ترافیکی با هدف کاهش ترافیک و افزایش ضریب ایمنی خبر داد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به رفع فریز محدوده فداییان اسلام تا ناحیه صنعتی شمال ری، از آغاز مرمت و مقاوم‌سازی بازار تهران خبر داد.
دامغان- مدیرکل طرح و برنامه‌ریزی وزارت ورزش از اختصاص اعتبار ویژه برای توسعه ورزشی در دامغان خبر داد و گفت: هشت میلیارد تومان برای توسعه و مرمت اماکن ورزشی دامغان اختصاص یافت.
تبریز- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از مرمت و سامان‌دهی خانه علامه امینی در سراب خبر داد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از مرمت و ساماندهی میدان سید اسماعیل در بازار بزرگ تهران خبر داد.
به نظر می رسد پروسه فرسایشی انتخاب مکان دیدار سوپرجام، همچنان ادامه داشته باشد.
مدیر موزه آبگینه و سفالینه از تشکیل کارگروه معماری و مرمت بعد از برگزاری نخستین رویداد ملی «تعاملات سنت و مدرنیته در معماری» خبر داد.
سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد: مجسمه ارزشمند فردوسی که از میراث فرهنگی شهر تهران شناخته می‌شود، ۶۳ سال پیش در سال ۱۳۳۸ توسط استاد ابوالحسن خان صدیقی در ایتالیا ساخته و به ایران منتقل شده و در طول شش دهه گذشته با توجه به شرایط آب و هوایی، آلودگی هوا و برخی صدمه‌های محیطی با آسیب جدی مواجه شده که در مقابل، متاسفانه نسبت با نگهداشت اصولی، بهسازی و مرمت تخصصی آن اقدام موثری انجام نشده است.
آیین‌­نامه حفاظت و مرمت یادمان‌های دفاع مقدس از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد.
آیین‌­نامه حفاظت و مرمت یادمان‌های دفاع مقدس از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد.
با حکم قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، شورای عالی نظارت بر حفاظت و مرمت میراث‌فرهنگی یزد تشکیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ