باشگاه مس شهربابک به طور رسمی سرمربی جدید خود را معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تور یازده روزه دورتموند از روز دوشنبه آغاز می‌شود و در این سفر ادین ترزیچ و تیمش برای فصل آینده به چالش کشیده می‌شوند و همچنین جذب مارسل سابیتزر تا روز سه‌شنبه قطعی خواهد شد.
مهدی تارتار یک چالش دشوار دیگر را این بار در بندرانزلی آغاز کرده است.
رییس مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته امور داخلی و بودجه مجمع مجالس آسیایی که میزبانی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد، چالش امروز غرب را بازگشت آسیا به مرکز قدرت اقتـصادی و سیاسـی جهان دانست و گفت: نشست مجمع پارلمان‌های آسیایی تاثیر به سزایی در آسـیب‌شناسـی و شناسـایی نقاط قوت و ضعف و ارتقـاء جایگـاه جهـانی آسیا دارد.
قیمت نفت در آغاز معاملات روز دوشنبه تقریباً بدون تغییر باقی ماند زیرا نگرانی ها در مورد چالش های اقتصاد جهانی و افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا،گمانه زنی های مربوط به کاهش عرضه اوپک پلاس را خنثی کرده است.
محسن قادری، راهنما و فعال گردشگری می‌گوید: «فصل سفر به ایران آغاز شده است و علاقه‌مندان سفر به ایران که از ماه‌ها پیش شرایط سفر به ایران را مهیا کرده‌اند یا در مسیر ایران بوده یا در ایران به سر می‌برند. براساس قوانین وآیین نامه‌های مصوب راهنمایان گردشگری دستمزد و پاداش خدمات خود را صرفا از شرکت‌های خدمات مسافرتی طبق قرارداد فی مابین دریافت می‌کنند و در این صورت راهنمای گردشگری مجوز تقاضای دریافت انعام آن هم به اجبار از مسافر را ندارد.»
چهل و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام بین‌المللی تختی با حضور حداقلی کشتی گیران خارجی و اکثر مدعیان داخلی آغاز شد.
مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2023 از روز یکشنبه 24 اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت هشت روز با 56 دیدار پیگیری خواهد شد.
حسن رنگرز یک چالش نسبتا سخت را در مسابقات قهرمانی آسیا، به شکلی رویایی آغاز کرده و امیدوار است شرایط همینطور برای تیمش ادامه پیدا کند.
پنجشنبه ۱۷ فروردین روابط رسمی ایران و عربستان در پکن با دیدار وزرای خارجه دو کشور آغاز شد، توافقی که حاصل ٢٠ ماه مذاکره چالشی بین هیأت‌های ایرانی و سعودی در بغداد و پکن بود.
بحران اوکراین به صورت یک دام چاله بزرگ برای پوتین ایجاد شد و اکنون از همان دام چاله برای برخورد با اوّلیت استراتژیک شکل دهی به نظم آینده جهانی یعنی ایران هم بهره برداری آغاز و استمرار پیدا خواهد کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به جوانان کشور گفت: اگر دیروز با انقلاب اسلامی حرکتی آغاز شد که تغییرات سیاسی را شکل داد، امروز نگرانی غرب این است که این حرکت به چالش تمدنی تبدیل شده است. موتور پیشران این حرکت تمدن ساز شما جوانان هستید، خود را برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) و تشکیل تمدن بزرگ اسلامی آماده کنید.
مهاجم پرسپولیس یک ماه بعد از ازدواجش راهی ایران می‌شود تا در کشوری جدید چالش خود را آغاز کند.
روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز در گزارشی با اشاره به آغاز دوران ماموریت هرتزی هالیوی در مقام رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، به سه ماموریت عملیاتی وی اشاره کرد.
پرسپولیس بعد از وقفه لیگ برتر همچنان با چالش مهاجم گلزن روبروست و این موضوع صدرنشینی سرخ‌پوشان را تحت شعاع قرار داده است.
سرمربی تیم ملی کبدی مردان گفت: دعوت از بازیکنان یکی از چالش‌های ما است. نیاز داریم اردوی اول با حداکثر نفرات در آکادمی برگزار شود ولی آکادمی ظرفیت کافی به ما نمی‌دهد.
سخن دادستان کل کشور درباره گشت ارشاد، واکنش‌های متعددی در پی داشت و برخی با استقبال از سخن وی، این اقدام را نشانه‌ای از اصلاح برخی از رویکرد‌های ناموثر ارزیابی کردند و برخی دیگر هم معتقد بودند که سخن دادستان کل کشور به درستی منتقل نشده و وی خبر از تعطیلی گشت ارشاد نداده، بلکه...
سخن دادستان کل کشور درباره گشت ارشاد واکنش های متعددی در پی داشت و برخی با استقبال از سخن وی این اقدام را نشانه ای از اصلاح برخی از رویکردهای ناموثر ارزیابی کردند و برخی دیگر هم معتقد بودند که سخن دادستان کل کشور به درستی منتقل نشده و وی خبر از تعطیلی گشت ارشاد نداده بلکه ....
در شانگهای، در چالشی نادر و جسورانه برخی از ساکنان حتی خواستار کناره‌گیری حزب کمونیست و رهبر آن، شی جین‌پینگ شدند. این توفان اعتراضات، فشار‌های جدیدی را بر «شی» تنها یک ماه پس از اینکه او برای سومین بار به‌عنوان رئیس حزب انتخاب شد، ایجاد کرد و وضعیت او را به‌عنوان مسلط‌ترین رهبر چین در دهه‌های اخیر به چالش کشید. به گفته بسیاری از ناظران منبع گسترده‌تر عصبانیت، استراتژی «کووید صفر» او است که به دنبال حذف عفونت‌ها با قرنطینه، تعطیلی‌های گسترده و آزمایش‌های انبوه است.
باشگاه تراکتور در شرایطی که شروع خوبی در تعطیلات نیم فصل داشت، حالا با یک چالش سخت مواجه شده است.
کاپیتان سابق استقلال قبل از شروع مسابقه با فولاد برای بستن مچ‌بند مشکی یک چالش جالب را پشت سر گذاشت.
با شروع فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی مدارس میزان ترافیک شهر تهران چند برابر میشود که برای حل این چالش افزایش ساعت طرح ترافیک و برنامه ریزی هایی مدون شده است.
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به کاتوویتسه رسیدند.
چوکا تالش بعد از اتفاقاتی که پشت سر گذاشت، اکنون محمد نصرتی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده است.
جذب بازیکن بدون نظر سرمربی که با عقد قرارداد با سجاد شهباز زاده آغاز شد، دردسر بزرگی را برای ساپنتو به وجود آورده است و او در این روز‌ها با این چالش روبروست که کدام بازیکنان را در فهرست خروجی استقلال قرار دهد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ