پس از گذشت چهار ماه از آغاز سال جدید میلادی، رویداد «اردبیل ۲۰۲۳»با برگزاری مراسم معرفی اردبیل به‌ عنوان پایتخت گردشگری آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خیابان‌های ضاحیه جنوبی بیروت از نخستین ساعات صبح امروز، در سایه دعوت دبیرکل حزب الله لبنان برای برگزاری راهپیمایی «دفاع از ثقلین» در مراسم عاشورای حسینی، مملو از جمعیت شده است.
جام جهانی 2023 زنان بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه در اوکلند با دیدار نیوزلند-نروژ رسما آغاز شد.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد در صورت عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی، تیم‌های ایران از آسیا حذف می‌شوند.
مراسم با شکوه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی تا دقایقی دیگر در مرقد مطهر ایشان برگزار خواهد شد.
مراسم با شکوه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی تا دقایقی دیگر در مرقد مطهر ایشان برگزار خواهد شد.
مراسم با شکوه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی تا دقایقی دیگر در مرقد مطهر ایشان برگزار خواهد شد.
یک زوج جوان با برگزاری مراسم عقد خود در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) زندگی مشترک شان را با تاسی از شهدا آغاز کردند.
در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، وعده شرکت ملی مس، مبنی بر شروع فعالیت پروژه هیپ لیچینگ ( تولید مس کاتد) مجتمع مس سونگون تحقق یافته و فاز یک اسیدپاشی با حضور مدیر مجتمع مس سونگون، مدیران و معاونان مجتمع بدون برگزاری تشریفات و مراسم خاصی آغاز شد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران با حضور پرشور مردم روزه‌دار، مسئولان لشکری و کشوری با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام‌؛ قدس در آستانه آزادی» آغاز شد.این مراسم همزمان با تهران، در بیش از یک هزار شهر و روستای کشورمان به طور همزمان برگزار شد
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تا دقایقی دیگر در تهران و سراسر کشور آغاز می‌شود.
مسابقات تورجهانی تنیس با حضور بیش از 90 ورزشکار خارجی از 22 کشور جهان به میزبانی ایران و در جزیره کیش آغاز شد.
جشن ملی ایرانیان را حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مقیم و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای داخلی پوشش می‌دهند. آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور هم سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی است.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، در ۳۸ هزار روستا و ۱۴۰۰ شهر با حضور پرشور مردم آغاز شد.
مراسم پرفیض و معنوی اعتکاف ویژه دانشگاهیان همزمان با آغاز ایام البیض در مسجد دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار می شود.
جشنواره تئاتر فجر چهل و یکم از امروز -اول بهمن- با برگزاری مراسم افتتاحیه و آغاز نمایش‌های صحنه‌ای نخستین گام خود را برمی‌دارد و تا یازدهم بهمن که برگزیدگان در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد، این دوره از جشنواره تداوم خواهد داشت.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه جشن تکلیف دانش آموزان دختر از 19 تا 25 دی ماه در استان های مختلف کشور برگزار می شود، جزئیات برگزاری این مراسم را تشریح کرد.
مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید فراجا امروز برگزار می‌شود.
دقایقی پیش، مراسم گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی ماه تهران در میدان آئینی امام حسین (ع) آغاز شد.
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشکران برتر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در محل مرکز پژوهش های مجلس آغاز شد.
انتظارها سرانجام به پایان رسید و جام جهانی قطر با برگزاری مراسم افتتاحیه در استادیوم البیت رسما آغاز شد. مراسمی که قطری‌ها برای باشکوه برگزار شدنش سنگ تمام گذاشته بودند.
آیین خاکسپاری شهدای شیراز روز یکشنبه ٨ آبان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار و شهدای سایر شهرستان و استان به زادگاهشان منتقل می‌شود.
مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ دانشگاه ها صبح امروز با حضور رئیس جمهور و وزرای علوم و بهداشت در دانشگاه الزهرا برگزار شد.
مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال مردان ایران با حضور نمایندگان ۱۱ تیم برگزار و مقرر شد این رقابتها از دهم مهرماه آغاز شود.
با برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ یک، تیم‌ها ترتیب مصاف با حریفان خود را شناختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ