اهواز - معاون اول رئیس جمهور با حضور در زادگاه خود در جمع عزاداران دزفولی حضور یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: تمام خواننده‌های معروف دنیا را که هر کدام چند میلیون دنبال‌کننده داشتند یک‌جا علیه ایران جمع کردند
حضور معاون اول رئیس جمهور در ایرنا
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
محمد مخبر پس از استقبال توسط وزیر امورخارجه ترکیه، وارد کاخ ریاست جمهوری این کشور شد و در جمع سران کشور‌های مدعو در مراسم تحلیف اردوغان حضور یافت.
معاون اول رئیس جمهور دقایقی پیش برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور ترکیه، تهران را به مقصد آنکارا ترک کرد.
هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان به دعوت رسمی رئیس جمهور ایران برای سفری ۲ روزه وارد تهران شد.
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی عصر امروز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزارشد.
معاون اول رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس، حضور پرشور جوانان ایرانی در همبستگی با ملت مظلوم فلسطین را ستود و نسل نوظهور جوانان فلسطینی را مقدمه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دانست.
کشمکش بر سر تعیین درصد افزایش قیمت کارخانه ای خودرو و متولی اعلام قیمت های جدید میان شورای رقابت و وزارت صمت همچنان ادامه دارد. این در حالی است که با ورود معاون اول رئیس جمهور به این سازوکار پرحاشیه، پرده ای جدید پیش روی این دو شکل گرفته است تا بتوانند دور یک میز جمع شوند.
محمد مخبر با اشاره به اینکه اصلاح یکباره قیمت‌های خودرو در اوضاع کنونی مناسب نیست، از شورای رقابت خواسته تا در تعامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت به فوریت نسبت به تجدیدنظر در قیمت‌گذاری مذکور اقدام شود.
اهواز - معاون اول رئیس جمهور با حضور در یادمان عملیاتی فتح‌المبین با جمع راهیان نور پیوست.
معاون اول رئیس جمهور در جمع مدیران مجتمع صنایع دانش بنیان کسا گفت: سرمایه نیروی انسانی ایرانی قابل محاسبه و قیاس با هیچ امکان مادی در کشور نیست.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از موافقت معاون اول رئیس جمهور در خصوص تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی مورد نیاز محلات محروم تهران از محل مولدسازی خبر داد.
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر معاون اول رئیس‌جمهور را از اساس کذب خواند.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت استاد کریمی مراغه‌ای را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور قرار است روز پنج شنبه از ساعت 10 تا ۱۳ از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی دیدن کند.
محمد مخبر در آغاز ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران، گفت: پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم.
محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم
معاون اول رئیس جمهور در نشستی دو ساعته با مدیران ۱۶ اندیشکده اقتصادی فعال در کشور به بررسی مسائل روز اقتصادی و بررسی ایده ها و پیشنهادات آنها برای حل چالش های پیش روی پرداخت.
نشست معاون اول رئیس جمهور با بانوان مانا
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به استان یزد به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
دیدار معاون اول رئیس جمهور با مراجع و علمای قم
قم- معاون اول رئیس جمهور با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار و گفتگو کرد.
معاون اول رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره گرانی اظهار کرد: بروید جنوب تهران خرید کنید، قیمت مناسب است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ