آبادان - رئیس جمهور با حضور در یادمان عملیات کربلای چهار به جمع راهیان نور پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی به خانواده‌های شهدا اطمینان داد که اگر کسی به خون‌های مطهر شهیدان خیانت کند رسوا خواهد شد، زیرا پاک‌ترین خون‌های مطهری بودند که بر زمین ریخته شدند. خون شهیدان تضمین کننده این نظام و خیمه‌ای است که به نام نظام اسلامی برپا شده است. رئیس جمهور تصریح کرد که بساط کشف حجاب هم جمع خواهد شد و هیچ نگران نباشید.
مشایی مشکلش این بود که فکر می‌کرد به اندازه کافی شعار داده است درحالی‌که نمی‌دانست در یک جمع شعارمحور هیچ‌وقت تاریخ شعار به پایان نمی‌رسد. شما تا جایی که جان در بدن دارید باید شعار بدهید. وقتی شما از شعار دادن دست بکشید به این معناست که خسته شده‌اید و هوا‌های دیگری به سرتان زده است.
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که او بهترین فرصت و تنها بخت حزب جمهوری‌خواه برای پس گرفتن کاخ سفید است حتی اگر با اتهامات کیفری روبه‌رو باشد.
رئیسی همزمان با ظهر عاشورای حسینی، در مراسم سوگواری در دانشکاه تهران حضور یافت.
اهواز - معاون اول رئیس جمهور با حضور در زادگاه خود در جمع عزاداران دزفولی حضور یافت.
رئیس جمهور آمریکا با اشاره به شورش نافرجام فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، به او توصیه کرد «مراقب باشد که مسموم نشود»!
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی عصر امروز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزارشد.
رییس جمهور با تاکید بر انجام کار ماندگار در صنعت نفت و گاز افزود: جمع آوری ۲۵۰ میلیون فوت مکعب گاز مشعل توسط پالایشگاه گازی هویزه و تبدیل به گاز قابل مصرف در شبکه سراسری گاز، کار بزرگی است.
رییس جمهور با تاکید بر انجام کار ماندگار در صنعت نفت و گاز افزود: جمع آوری ۲۵۰ میلیون فوت مکعب گاز مشعل توسط پالایشگاه گازی هویزه و تبدیل به گاز قابل مصرف در شبکه سراسری گاز، کار بزرگی است.
اندیمشک - رئیس جمهور در اولین روز سفر استانی خود به استان خوزستان در جمع مردم اندیمشک سخنرانی کرد.
رئیس جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران، این راهپیمایی را نماد همبستگی و انسجام امت اسلامی با ملت فلسطین و آرمان آزادی قدس عنوان کرد و گفت: آزادی قدس شریف بسیار نزدیک است.
اهواز - معاون اول رئیس جمهور با حضور در یادمان عملیاتی فتح‌المبین با جمع راهیان نور پیوست.
اهواز - رئیس جمهور با حضور در جمع راهیان نور در یادمان عملیاتی کربلای چهار در جمع راهیان نور به سخنرانی پرداخت.
«سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور در دومین روز سفر به کشور چین عصر چهارشنبه (۲۶ بهمن ۱۴۰۱) با حضور در مسجد تاریخی «دونگ سی» شهر پکن با جمعی از مسلمانان دیدار و در جمع آنان سخنرانی کرد.
نهبندان- مردم نهبندان استقبال پرشوری از رئیس جمهور کردند.
رئیس جمهور در جمع مردم رباط کریم در واکنش به فوت رستم قاسمی گفت: خداوند ان شاءالله آقای رستم قاسمی را به حق خود و اولیا خودش قرین رحمت الهی کند
رئیس جمهور در جمع مردم اسلامشهر گفت: با پیشرفت‌های خوبی که در صنایع هسته‌ای و دفاعی، علم و تکنولوژی و نانو داشتیم، افتخارات بسیاری در عرصه‌های علمی جهان کسب کردیم، تصور دشمن این بود که با تهدید و تحریم، تولید در کشور دچار وقفه شود که انجام نشد
رئیس جمهور گفت: وقتی یک خانم فرهیخته ما در سطح جهان روی سکو قرا می‌گیرد، برای کشرومان قدرت ایجاد می‌شود.
مرندی در پیام خود توئیتی را بازنشر داده است که در آن نوشته شده: ترامپ از شی جین‌پینگ رئیس جمهور چین به خاطر اینکه با مشت آهنین بر مردم خود حکومت می‌کند، تمجید کرده است. به نظر یک نوع احساسات نیمه فاشیستی است.
کرمان - در حالیکه طوفان شدید بخشهایی جازموریان را فرا گرفته اما رئیس جمهور در جمع مردم محروم کروچان حاضر شد.
کرمان - رئیس جمهور در ادامه سفر به استان کرمان در گلزار شهدای این استان حاضر شد و با زائران مرقد شهید سلیمانی به گفتگو پرداخت.
کرمان- رئیسی پنجشنبه شب در جمع فعالان اقتصادی کرمان گفت: امروز تردیدی نیست که تولید مساله اصلی کشور است و باید با تمام توان در این عرصه حضور یابیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ