رئیس جمهور در وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور یافت تا در جمع مسئولان این وزارت‌خانه ضمن استماع گزارش عملکرد این مجموعه، رهنمودهایی را ارایه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه چین در بیانیه‌ای خواستار تضمین امنیت رئیس‌جمهور نیجر شد.
وزارت خارجه چین در بیانیه‌ای خواستار تضمین امنیت رئیس‌جمهور نیجر شد.
اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با هیات وزیران مهمترین وظایف سرپرست وزارت ورزش است.
وزارت خارجه الجزایر خواستار اجرای قانون اساسی در کشور نیجر پس از وقوع کودتای نظامی در این کشور شد.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: وزارت بازرگانی به صورت تخصصی شرایط دیپلماسی اقتصادی و تجاری را فراهم می‌کند. صادرات جز با دیپلماسی تجاری پیش نمی‌رود.
جهرمی درباره امکان برقراری ارتباط سیاسی با مصر بیان کرد: دولت آماده توسعه روابط با مصر است. پس از فرمایش رهبری، رییس‌جمهور به وزارت خارجه دستور داده‌اند که اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس جمهور به دمشق بی‌تردید یکی از رخدادهای مهم در تحولات دو کشور ایران و سوریه است که بعد از پیروزی باشکوه مقاومت بر تروریسم بود و معنا و مفهوم خاصی داشت.
به دنبال استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت که به رای عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به او منجر شد، رئیس‌جمهوری «مهدی نیازی» را به عنوان سرپرست وزارت صمت معرفی کرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از تصویب لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در نشست هیئت دولت خبر داد و گفت: این لایحه در اولین فرصت جهت کاهش بار وزارت کشاورزی و وزارت صمت تقدیم مجلس خواهد شد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از نامه رئیس مجلس به رئیس جمهور برای تدوین لایحه دو فوریتی تشکیل «وزارت بازرگانی داخلی و تنظیم بازار» خبر داد.‌
وزارت صمت به دنبال نامه معاون اول رئیس‌جمهور خطاب به شورای رقابت درباره مصوبه قیمت‌گذاری خودرو، برای همکاری با شورای رقابت در این موضوع اعلام آمادگی کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد، به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و بهنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و به‌هنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
مدیرعامل بانک ملت در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان یزد در میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی در این استان حضور پیدا کرد.
روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی انتشار خبر انتصاب کاظمی قمی به عنوان سرپرست سفارت ایران در کابل اعلام کرد که او‌ همچنان مسؤولیت نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان را برعهده دارد.
رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت گفت: وزارت اقتصاد جبران عقب‌ماندگی‌ها در زمینه مولدسازی دارایی‌های دولت را با جدیت پیگیری کند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه‌ تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت: ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: افندی‌زاده به عنوان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی مطرح شده است؛ ولی این موضوع وقتی قطعی خواهد شد که نامه حجت‌الاسلام رئیسی به مجلس برود.
توضیحات رئیس‌جمهور درخصوص ماموریت‌های مهم وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را مشاهده می‌کنید.
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: مجلس باید تفکیک وزارت صمت را بپذیرد چراکه ادغام صنعت و معدن و بازرگانی از ابتدا اقدامی اشتباه بود، حوزه بازرگانی مسئولیت‌های سنگینی دارد که بلاتکلیف مانده است.
حسینی درعین‌حال با رد این ادعا که دولت برای معرفی وزیر کار با کمبود نیروی نخبه و باتجربه مواجه است، تصریح کرد که "انتخاب شایسته " نیازمند " تأمل" و البته "مقبولیت لازم در بین نمایندگان است".
رئیس‌جمهور درباره رفع اختلالات اخیر اینترنت، گفت: وزارت ارتباطات با دقت مواردی از این دست را پیگیری کند تا خللی در فعالیت کسب‌وکارهایی که در بستر فضای مجازی، جریان دارد ایجاد نشود.
رئیس‌جمهور درباره رفع اختلالات اخیر اینترنت، گفت: وزارت ارتباطات با دقت مواردی از این دست را پیگیری کند تا خللی در فعالیت کسب‌وکارهایی که در بستر فضای مجازی، جریان دارد ایجاد نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ