نخستین اجلاس بین المللی شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های حمل و نقل ریلی جمهوری اسلامی ایران با مشارکت کشورهای ازبکستان بلاروس، روسیه، قزاقستان، تاجیکستان، ترکمنستان و قرقیزستان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین اجلاس بین المللی ورزش همگانی با حضور مدرسینی از چند کشور جهان مهرماه سال جاری به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.
ارومیه- سیدمحمد موسوی در دیدار ایران و هنگ‌کنگ نخستین کاپیتانی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را تجربه کرد تا تعداد کاپیتان‌های ایران (سرگروه) در این مسابقات به عدد ۱۴ برسد.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی به نخستین پیروزی فصل خود دست یافت که بانوان نیز این بازی را از نزدیک تماشا کردند.
آبادان- مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: بعد از ۱۱۰ سال نخستین کشتی حمل گاز مایع در اسکله این پالایشگاه پهلو گرفت.
روزنامه‌نگارها، گلیسیرین را از دواخانه می‌خریدند و برای نوشتن از این ماده استفاده می‌کردند. به همین دلیل در دوره مشروطه، فروش گلیسیرین در دواخانه‌ها ممنوع می‌شود. فرق شب‌نامه‌نگاری با روزنامه‌نگاری این بوده که شب‌نامه‌نگاری در ساعات شبانه و توسط چند نفر انجام و توزیع می‌شد و دومین تفاوت در این بود که شب‌نامه دیوارکوب می‌شد، اما روزنامه این خاصیت را نداشت.
نخستین فضاپیمای روسی که پس از ۱۹۷۶ میلادی به سمت ماه سفر کرده، تصاویری از فضا را به زمین ارسال کرده است.
مریم حسابی به عنوان نخستین خانم ناظر ایرانی در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان نظارت کرد.
گروهی از محققان دانشگاه ویرجینیا تک برای اولین بار از روشی نوین برای ساخت صابون از پلاستیک استفاده کردند.
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده نیروی دریایی ارتش نخستین سالن سینمایی شهرستان جاسک صبح امروز در منطقه دوم دریایی ولایت به بهره برداری رسید.
تورنمنت بین‌المللی هندبال روسیه به احتمال فراوان برای نخستین بار با حضور یک تیم ایرانی برگزار خواهد شد.
مدیربرنامه های محمد صلاح نسبت به پیشنهاد الاتحاد برای جذب ستاره مصری لیورپول واکنش نشان داد.
تلسکوپ فضایی اقلیدس که در یکم جولای برای تحقیق درباره ماده و انرژی تاریک به فضا رفت، اکنون به مکان خود در مدار تعیین شده، رسید و نخستین تصویر آزمایشی را نیز ارسال کرده است.
وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس، در نخستین ساعات امروز(پنج‌شنبه) عازم آفریقای‌جنوبی شد.
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که به عنوان نخستین مقام رسمی دولتی پس از توافق اخیر ایران و عربستان به این کشور سفر کرده، در حاشیه اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی از شهر مدینه و جوار مرقد مطهر رسول اکرم (ص) پیام ویدئویی منتشر کرد.
آذربایجان در حالی از هشتم خرداد برای نخستین بار میزبان رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان است که برای حضور در این رقابتها تکواندوکار بیش از ۱۳ کشور جهان راهی باکو خواهند شد.
آذربایجان در حالی از هشتم خرداد برای نخستین بار میزبان رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان است که برای حضور در این رقابتها تکواندوکار بیش از ۱۳ کشور جهان راهی باکو خواهند شد.
نخستین کنگره بین‌المللی کنسر ژنومیکس (Cancer Genomics) با حمایت بانک آینده به‌مدت سه روز از 13 تا 15 اردیبهشت‌ماه امسال در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.
امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نخستین حضور در جمع وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای که به میزبانی دهلی نو برگزار شد گفت: توجه دکترین سیاست خارجی ایران به عضویت در نهادهای مبتنی بر چندجانبه گرایی است
نخستین اجلاس رسمی «ائتلاف برای میراث فرهنگی آسیا» با حضور معاون میراث فرهنگی در شهر «شی ان» چین شروع به کار کرد و دارابی در این نشست چهار پیشنهاد داد.
ایرانسل اپراتور پیشرو در تحقق آرمان‌های شهر هوشمند، با حمایت از  نخستین اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار، برای ارائه جدیدترین فناوری‌های روز حوزه شهری در این نمایشگاه شرکت می‌کند.
ایرانسل اپراتور پیشرو در تحقق آرمان‌های شهر هوشمند، با حمایت از نخستین اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار، برای ارائه جدیدترین فناوری‌های روز حوزه شهری در این نمایشگاه شرکت می‌کند.
اجلاس رسمی نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، عصر جمعه (۳۰ دی ۱۴۰۱) با سخنرانی «انسیه خزعلی» معاون امور زنان رئیس‌جمهور و با حضور همسران رؤسای دولت‌های کشور‌های مختلف، میهمانانی از سراسر جهان در سالن اجلاس سران برگزار شد.
ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان به منظور فعال سازی شاخه غربی کریدور شمال-جنوب در نخستین اجلاس ۲ + ۶ وزرای حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران و کشورهای حوزه آسیای مرکزی توافق کردند.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، گفت:اجلاس ۶ جانبه ترانزیتی را فرصتی برای هم‌افزایی و بهره‌مندی همه بازیگران عرصه حمل‌ونقل، لجستیک و تجارت در منطقه می‌دانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ