وزیر امور خارجه طی حکمی «مجید نیلی احمد آبادی» را به سمت دستیار وزیر و مدیرکل غرب اروپای وزارت امور خارجه منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در امور راهبردی با بیان اینکه گرامیداشت ۲۶ مرداد به عنوان قدردانی از سربازان در عرصه دفاعی کشور است، گفت: ما همیشه حس مقابله با دشمن را حفظ کردیم، به همین علت است که امنیت را گدایی نمی‌کنیم‌.
دستیار وزیر خارجه ایران با دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
شعبانیان اظهار کرد: در سال‌های پس از جنگ و در این ۴۴ سال بعد از انقلاب پیشرفت‌های بسیار زیادی در عرصه‌های دفاعی شاهد بودیم؛ برای مثال در عرصه هوایی هوایپما کوثر، یاسین، صاعقه، آذرخش و در عرصه مسافربری هوایپما سیمرغ بال‌گشایی شده‌اند و به زودی نیز شاهد راه‌اندازی هوایپمای ۱۰۰ نفره به دستور ریاست جمهور هستیم.
دستیار وزیر دفاع عربستان در حاشیه یازدهمین کنفرانس امنیت بین‌المللی روسیه در مسکو با جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کرد.
«علیرضا عنایتی» دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه عهده‌دار سفارت ایران در ریاض خواهد شد. وی نخستین سفیری است که بعد از قطع روابط ۲ کشور در دی ماه ۱۳۹۴ و پس از سرگیری مجدد مناسبات دیپلماتیک ایران و عربستان سعودی عهده‌دار این سفارتخانه می‌شود.
استفان رادمیکر، دستیار پیشین وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد کرده است که آمریکا می‌تواند با تشویق انگلیس، فرانسه و آلمان که از اعضای برجامند، مکانیسم ماشه را فعال کند که یکی از موارد مقرر در برجام است و نه تنها تحریم‌های موشکی، بلکه تمامی تحریم‌ها را علیه ایران باز می‌گرداند.
صبح امروز سفیر فدراسیون روسیه از سوی علیرضا عنایتی دستیار وزیر و مدیر کل خلیج فارس به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به مطالب مندرج در بیانیه پایانی ششمین دور گفتگو‌های راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس به سفیر روسیه در کشورمان ابلاغ شد.
وزیر جهاد کشاورزی، جانعلی بهزادنسب را به سمت «مشاور عالی و دستیار وزیر» منصوب کرد.
دستیار وزیر امور خارجه نوشت: به صحنه آمدن پولی با پشتوانه طلا توسط بریکس که مورد حمایت ۴۱ کشور با اقتصاد‌های بزرگ و تاثیرگذار است دلار و یورو را تضعیف خواهد کرد و به سود کشور‌هایی مانند ایران خواهد شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار ایگور لویتین دستیار رئیس جمهور روسیه با ایشان، روابط دو کشور را مثبت و ممتاز خواند.
سفیر اسبق کشورمان در قطر با صدور حکمی از سوی وزیر امور خارجه کشورمان به عنوان دستیار وزیر و مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب شد.
دستیار وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم و نخبگان دو کشور به هوش باشند هر نوع درگیری به زیان راهبردی هر دو کشور ایران و افغانستان است.
«علیرضا عنایتی» دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه قرار است به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران به ریاض برود.
علیرضا عنایتی دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران به ریاض خواهد رفت.
دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت، گفت: گردهمایی اربعین در نشست کارشناسان ارشد گروه پنج به صورت ویژه پرداخته شد.
علی اصغر خاجی، دستیار ویژه وزیر خارجه کشورمان در امور سیاسی ریاست هیات ایرانی در این نشست را برعهده دارد.
نایب رییس فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور وزیر ورزش و جوانان منصوب شد.
کیهارا در این تصاویر در حالیکه به سمت بالا نگاه می‌کند و سپس به کیشیدا که چند متر جلوتر از او ایستاده خیره می‌شود، دست‌ در جیب است. کیهارا بعد از اینکه متوجه می‌شود جلوی دوربین است، شلوارش را مرتب می‌کند و دست‌هایش را مقابلش جمع می‌کند.
وزیر راه و شهرسازی کشورمان با دستیار ویژه رییس‌جمهور روسیه در خصوص گسترش همکاری‌های حمل و نقلی و تکمیل کریدورحمل و نقل شمال-جنوب در تهران دیدار و مذاکره کرد.
دستیار رییس‌جمهور فدراسیون روسیه با وزیر ورزش و جوانان کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان طی حکمی «مهدی شوشتری» را به سمت دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه منصوب کرد.
خرم‌آباد- معاون فناوری وزیر علوم از فعالیت و کار دو هزار و ۲۰۰ دانشجو در فاز نخست طرح «دستیار فناوری» خبر داد.
دستیار وزیر اطلاعات با بیان اینکه سرویس‌های جاسوسی و منافقین مستقیما اغتشاشگران را سازماندهی می‌کردند، گفت: با پرداخت هزینه های سنگین به اراذل و اوباش این عناصر ناامن کننده را به صحنه اغتشاشات جامعه وارد کردند.
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با دستیار رئیس جمهور روسیه گفت: زمینه همکاری در بسیاری از رشته‌های ورزشی بین ایران و روسیه فراهم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ