اصفهان-مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از اجرای طرح آموزش سلامت در دوران بلوغ برای دانش آموزان مدارس عشایری و شبانه روزی استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: ارائه خدمات دندانپزشکی سطح ۱ برای همه دانش آموزان مناطق روستایی عشایری و مناطق شهری زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت رایگان خواهد بود.
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور، بر اهمیت موضوع بهداشت و درمان تاکید کرد و گفت: بهداشت و درمان از جمله مصادیق مهم حقوق عامه است.
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر سازمان امور اداری و استخدامی این مجوز را به ما بدهد از طریق ماده ۲۸ نیروی مورد نظرمان را جذب خواهیم کرد.
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۶۵۰۰ مراقب سلامت در مدارس فعال هستند که با این تعداد حدود ۸۰ درصد مدارس ابتدایی مراقبین سلامت دارند.
اهواز- رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از برگزاری سنجش تحصیلی دانش آموزان به صورت فرایندی خبر داد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز در کشور سنجش سلامت شدند.
معاون زنان رئیس جمهور با بیان اینکه زنان ایرانی در آموزش، پژوهش، سلامت، کار آفرینی پیشرو هستند، گفت: در برنامه هفتم توسعه اقدامات خوبی برای ارتقای بیشتر زنان در نظر گرفته شده است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در سال ۱۴۰۱ بودجه ای بالغ بر ۱۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به تحقیقات و فناوری نظام سلامت کشور اختصاص داده شد.
دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت ۹ الی ۱۰ خردادماه به همت دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
سمنان- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان گفت: سنجش سلامت ویژه نوآموزان بدو ورود به دبستان در سراسر استان تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از تدوین و طراحی زنجیره ایده تا فروش محصولات حوزه سلامت متشکل از بخش های آموزش، نوآوری، تحقیق و توسعه، غذا و دارو و بازاریابی و فروش خبر داد.
رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه سلامت دانش آموزان برای ما در اولویت قرار دارد، گفت: آموزش در مدارس گیلان جریان دارد.
رئیس بیمارستان روانپزشکی روزبه با اشاره به تاثیر بهبود روابط بین فردی در ارتقای سلامت روان، گفت: آغاز آموزش درست روابط بین فردی اکنون از مهدکودک‌ها و مدارس شکل می‌گیرد که عموما تا چند سال قبل این کار به خوبی انجام نمی‌شد، اما خوشبختانه طی ۲۰ سال اخیر آموزش و پرورش در این زمینه تغییر نگرش‌هایی داشته است که کم کم تفاوت اتخاذ این سیاست در حال نمایان شدن است.
مشهد ـ رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: جرای طرح سنجش سلامت نوآموزان از این پس محدود به ایام تابستان نیست و در کل ایام سال قابل اجرا است.
وزیر بهداشت، با تاکید بر اهمیت اصلاح سبک زندگی در راستای ارتقای سلامت جامعه، به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد داد تا زنگ سلامت و کتاب درسی سلامت برای دانش آموزان در نظر گرفته شود.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی وارد ریل تولید فناوری سلامت شده‌اند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه یک چهارم دانش بنیان ها در عرصه سلامت فعال هستند، گفت: با فعالیت دانش بنیان ها حدود ۱.۸ میلیارد دلار صرفه جویی ارزی اتفاق افتاده است.
زنان علاوه بر مدیریت سلامت اعضای خانواده، الگوی اصلی آموزش و ترویج شیوه زندگی سالم به نسل بعدی هستند؛ بنابراین پیشرفت جامعه در گرو سلامت خانواده‌ها و سلامت خانواده‌ها وابسته به سلامت زنان است.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: می‌خواهیم سنجش سلامت بدو ورود به دبستان سال تحصیلی آینده را از همین آذر ماه یعنی یک ماه دیگر، آغاز کنیم و افزود: قاعدتا آن‌هایی که الان در سن پیش‌دبستانی هستند و در برنامه امسال وارد پروسه سنجش نشدند، اجبار دارند که از آذرماه حتما کار سنجش خود را انجام دهند.
مشهد - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۲۰۰ دانش آموز از خراسان رضوی در سال تحصیلی جاری به عنوان «سفیر سلامت» انتخاب شدند.
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور هفتمین همایش و فن‌بازار ملی سلامت را در آبان ماه سال برگزار می کند.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۱۶۳ موکب سلامت و بیش از ۵ هزار و ۳۰ نفر از کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند.
مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیشنهاد فرهنگستان علوم پزشکی و وزارت بهداشت، درمان را برای ادغام «آموزش پزشکی» و «خدمات سلامت» بررسی کرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای ورزش‌های رزمی بعد از وقفه ۱۰ ساله، نشان دهنده عزم آموزش و پرورش در شناسایی و شکوفایی استعدادهای ورزشی است.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر از برگزاری سلسله وبینارهایی برای آموزش مدیران عملیات، موکب‌داران و خدمتگزاران در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ