مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: برای رشته‌هایی که از پانزدهمین دوره المپیاد قهرمانی حذف شده‌اند تا پایان سال 1401، مسابقات قهرمانی کشور را برگزار خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ایجاد فرصت شغلی و تربیت نیروی انسانی ماهر از مهم‌ترین اهداف ایجاد هنرستان‌های جوار کارخانه است.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ایجاد فرصت شغلی و تربیت نیروی انسانی ماهر از مهم‌ترین اهداف ایجاد هنرستان‌های جوار کارخانه است.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: ضرورت تعلیم و تربیت فرهنگیان این است که بتوانند با آموزه‌های اسلامی و احکام مأنوس شوند، زیرا مسابقات قرآنی در جامعه بسیار تأثیرگذار است.
مدیر کل آموزش و پرورش تهران در همایش ستارگان آسمان تعلیم و تربیت گفت: معلمان افراد تاثیر گذاری هستند که با اختیار خود این راه را انتخاب و تمام و عمر و جوانی خویش را در این راه صرف می‌کنند.
سمنان- مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه بهبود سرانه ورزشی مدارس در دستور کار است، گفت: یک هزار و ۷۰۰ پروژه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) بهره‌برداری می‌ شود.
سمنان- مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه بهبود سرانه ورزشی مدارس در دستور کار است، گفت: یک هزار و ۷۰۰ پروژه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر کل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر از آموزش تخصصی ۶۷ هزار و ۲۶۹ امدادگر با برگزاری ۲ هزار و ۶۵۴ دوره آموزشی در سال گذشته خبر داد.
شهریار- مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس سند تحول بنیادین باید تحول در آموزش و پرورش مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی دنبال شود.
مشهد - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۳۶ هزار شهید دانش آموز ما در دوران دفاع مقدس تربیت یافته دست معلمین هستند.
مشهد _ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۳۶ هزار شهید دانش آموز ما در دوران دفاع مقدس تربیت یافته دست معلمین هستند.
درحالی که مدیرکل دفتربازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی افزایش قیمت را رد و آن را مشمول برخورد تعزیراتی کرده بود قیمت مرغ ۷۳ هزار تومان و هر شانه تخم‌مرغ ۱۰۰ هزار تومان شد.
مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور از اعزام و تربیت مترجم ناشنوایان با مشارکت شبکه ملی تشکل‌های مردم‌نهاد افراد دارای معلولیت شنوایی در سال‌های اخیر خبر داد.
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از آغاز دوره‌های «تربیت رسانه‌ای» ویژه مربیان و فرزندان مراکز شبه‌خانواده خبر داد.
مدیرکل سابق ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد، اصلی‌ترین گزینه برای سرپرستی دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک است.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: توسعه مراکز مهارت آموزی اولویت راهبردی مجموعه تعلیم و تربیت استان است.
اهواز- مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: حرکت در راستای تحقق تربیت قرآنی نیاز فراگیر جامعه امروز اسلامی ایران است.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معلمان مهمترین رکن تحقق اهداف انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت هستند و از این رو تربیت نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان باید در دستور کار باشد.
مدیرکل امور املاک سازمان ثبت اسناد گفت: سازمان ثبت صدور اسناد مالکیت در اراضی کشاورزی را جز سیاست‌های اصلی قرارداده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اجرای 2598 برنامه ورزشی، فرهنگی و عمرانی خبر داد.
مدیر کل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ادارات و سالن‌های دولتی هنوز به طور کامل با مدارس همکاری نکرده‌اند.
مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: باید رایزنی کنیم تا بتوانیم ردیف بودجه مشخصی برای تربیت بدنی تعریف کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: تربیت محقق نمی‌شود مگر اینکه دانش‌آموزان و مربیان ما به خودسازی بپردازند.
مدیرکل زندان‌های استان تهران از فعالیت زندانیان در ١٨ رشته ورزشی خبر داد و گفت: تربیت بدنی، نقش مهمی در ارتقای سلامت زندانیان دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: باید تلاش کنیم از رویدادهای ورزشی علاوه بر استعدادیابی به عنوان موقعیتی برای تربیت استفاده کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ