اصفهان- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان از برگزاری «کنگره بانوان تأثیرگذار» در اصفهان با هدف شناسایی و تجلیل از بانوان اصفهانی در حوزه‌های مختلف خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی درباره کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار ارائه داد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی درباره کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار ارائه داد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی درباره کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار ارائه داد.
بارزترین ویژگی کنگره ملی بانوان تاثیرگذار میزبانی خانم جمیله علم‌الهدی همسر آقای رییس جمهوری است حال آن که در جمهوری اسلامی ایران، عنوانی، چون «بانوی اول» تعریف نشده و اگرچه مطابق اصل ۱۱۳ قانون اساسی «رییس جمهوری عالی‌ترین مقام رسمی پس از مقام رهبری» توصیف شده، اما جمهوری اسلامی بانوی اول ندارد. در این نوشته حضور رسانه‌ای و عمومی همسر رییس جمهوری فعلی با همسران ۷ رییس جمهوری قبلی مقایسه شده است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور جزئیات کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار در ایران را تشریح کرد.
برگزارکنندگان بگویند کنگره اخیر، تا چه اندازه توانست روایتی جدید را در مقابل آن‌چه روایت جبهه استکبار از زنان نامیده می‌شد، ارائه کند؟ شاید پرسش بنیادی‌تر این باشد که آیا اساسا این کنگره گفتمانی داشت که بتواند جریان‌سازی کند؟ آیا صرف دعوت از زنان چند مقام سیاسی خارجی و گرفتن چند عکس یادگاری، امریست که بتواند روایتی فراتر از آن‌چه استکبار و غرب می‌خواهد بر زنان تحمیل کند؟!
کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار فرصت طلایی برای تبیین موفقیت‌های زنان ایرانی است که با مخاطب‌شانسی بهتر و انتخاب هوشمندانه‌تر جامعه هدف، در سالهای آینده می‌تواند اثرگذارتر هم باشد.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
حضور بورکینافاسو در اجلاس بین‌المللی زنان تأثیرگذار را تمسخر می کنند، در حالی که اسرائیل برای اخراج ایران از کمیسیون مقام زن ملل متحد کشورهای گواتمالا، بنین، لیبریا را با خود همراه کرد.
جمعی از مهمانان کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار در سفری به قم ضمن حضور در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها از موزه آستان مقدس بازدید و در حوزه علمیه جامعه الزهرا حضور یافتند.
اجلاس رسمی نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، عصر جمعه (۳۰ دی ۱۴۰۱) با سخنرانی «انسیه خزعلی» معاون امور زنان رئیس‌جمهور و با حضور همسران رؤسای دولت‌های کشور‌های مختلف، میهمانانی از سراسر جهان در سالن اجلاس سران برگزار شد.
مهمانان خارجی کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار از نمایشگاه محصولات صنعتی فناوری‌های دانش‌بنیان و آثار هنری اقوام مختلف ایرانی بازدید کردند.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، روز جمعه با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران رؤسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.
بازدید همسر نخست وزیر و همسر وزیر بهداشت ارمنستان از قسمت محصولات صنعتی و تولیدات دانش‌بنیان کشور نمایشگاه اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیر گذار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گفتگو اختصاصی با پرفسور آراندیا انصاری استاد مطالعات زنان دانشگاه اسلامی هندوستان در حاشیه کنگره نمایشگاه زنان تاثیرگذار در تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نشست تخصصی همسران روسای جمهور در نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار برگزار شد.
نشست مقامات عالی رتبه شرکت کننده در کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار با سید ابراهیم رییسی در سالن اجلاس سران برگزار شد.
معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور از انتخاب ۱۴ هزار زن تاثیرگذار ایرانی و حمایت دولت از ایده‌های بانوان در کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار خبر داد.
معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور از انتخاب ۱۴ هزار زن تاثیرگذار ایرانی و حمایت از ایده‌های بانوان در کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار خبر داد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اولین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار گفت: توانمندسازی و مدیریت در حوزه زنان و خانواده باید با برنامه‌ریزی صحیح صورت پذیرد.
اولین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، سه‌شنبه ۲۷ دی با حضور انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده رییس جمهور برگزار شد. در این کنگره از بانوان برگزیده در حوزه‌های مختلف تقدیر شد.
اولین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار صبح امروز سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد.
رئیس ستاد بزرگداشت هفته مقام از پایه‌ریزی کنگره‌ای با عنوان بانوان تاثیرگذار به مناسبت هفته مقام زن خبر داد.
رئیس ستاد بزرگداشت هفته مقام از پایه‌ریزی کنگره‌ای با عنوان بانوان تاثیرگذار به مناسبت هفته مقام زن خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ