معتقدم به جای بازداشت خبرنگاران، نهادهای امنیتی، قوه قضاییه، دولت و مجلس باید برای حرف‌های مردم گوش شنوا داشته باشند نه اینکه خبرنگارانی را که کارشان را انجام داده‌اند بازداشت کنند و ماه‌های زیادی بلاتکلیف و در بازداشت موقت نگه دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از دقایقی پیش جلسه باشگاه پرسپوليس حول جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان آغاز شده است.
از دقایقی دیگر جلسه تمدید قرارداد با دو ستاره محبوب هواداران پرسپولیس برگزار خواهد شد.
وکلای کیلیان امباپه فردا در جلسه‌ای مهم با مدیران پاری سن ژرمن شرکت می‌کنند تا درباره آینده او به توافق نهایی برسند.
کمیته فنی باشگاه استقلال امروز جلسه سرنوشت‌سازی درباره انتخاب سرمربی برگزار می‌کند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از جلسه با رییس باشگاه الهلال در لندن به پیشنهاد آنها برای قبول هدایت این تیم پاسخ داد.
سرمربی پیکان در دومین جلسه با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد حضور یافت اما هنوز توافق نهایی حاصل نشده است.
احتمال دارد در جلسه روز شنبه مدیران باشگاه ذوب‌آهن سرمربی این تیم برای لیگ بیست و سوم انتخاب و معرفی شود.
دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۲ فردا برگزار می‌شود و در خصوص انتخاب سرمربی تیم امید جمع‌بندی نهایی انجام خواهد شد.
رئیس مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سامانه وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفت: برای صدور کارت، مدارس روزانه تا ساعت ۱۶ و مدارس شبانه روزی تا ساعت ۲۲ امروز آماده خدمت رسانی به داوطلبان هستند.
در اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش آمده است: شرکت کنندگان در آزمون نهایی خرداد ماه سال ۱۴۰۲، کارت ورود به جلسه خود را با مراجعه به آدرس ‏my.medu.ir دریافت کنند.
مرکز ارزشیابی کیفیت نظام آموزش و پرورش نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نهایی خرداد ماه را اعلام کرد.
خبرگزاری رسمی ایتالیا اعلام کرد جلسه سوم و پایانی رسیدگی به اتهامات یووه روز 22 مه برگزار شده و حکم نهایی درباره کسر امتیاز از این تیم اعلام خواهد شد.
جلسه هماهنگی دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی میان دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال در جریان است.
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت.
حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه حکم نهایی پرونده هواپیمایی اوکراینی به زودی صادر خواهد شد، گفت: سقوط هواپیمای اوکراینی دل همه را به درد آورد
جلسه نمایندگان تیم های حاضر در فینال لیگ برتر کشتی فرنگی با رئیس فدراسیون برگزار شد.
رئیس فدراسیون فوتبال جلسه مهمی را برای ورود سیستم کمک داور ویدئویی به ایران برگزار کرده است.
در ششمین جلسه کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال، به منظور حمایت از سکوها و کسب‌وکارهای مجازی کشور، آیین‌نامه ای برای حمایت از آنها به تصویب رسید.
طی جلسه ای که در پارلمان اتحایه اروپا برگزار شد، لایحه الزام استفاده تمام دستگاه های الکترونیکی از پورت USB-C برای شارژ به تصویب رسید.
کارلوس کی روش سرمربی قطعی ایران در جام جهانی 2022 خواهد بود.
یک جلسه سرنوشت‌ساز با حضور اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون تکلیف ترکیب نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال را روشن می‌کند.
جلسه علنی مجلس به ریاست «محمدباقر قالیباف» آغاز شد و گزارش نهایی کمیسیون صنایع و معادن در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل اتحادیه دام سبک با بیان اینکه منتظر تشکیل جلسه شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک برای تعیین قیمت خرید دام زنده هستیم، از کاهش تقاضا در ایام محرم امسال برای دام خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ