ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از جلسه با رییس باشگاه الهلال در لندن به پیشنهاد آنها برای قبول هدایت این تیم پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج که برای تماشای بازی فینال جام جهانی زنان به استرالیا سفر کرده با جیانی اینفانتینو دیدار کرد.
معاون رییس جمهور در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک این نشست‌ها و دیدارها در بالا بردن ظرفیت‌های صنعت هسته‌ای کشور موثر خواهد بود.
رییس اتاق بازرگانی درباره دخالت حداکثری دولت در تصمیمات و برنامه‌های اتاق بازرگانی و نگرانی‌های ایجاد شده در این باره از سوی بخش خصوصی گفت: رهبری به صراحت درباره ضرورت بخش خصوصی فرمایشاتی داشتند و در راستای جلب اعتماد بخش خصوصی بعید می‌دانم رییس جمهوری به عنوان حافظ بخش خصوصی چنین اجازه را بدهند و درباره دخالت دولت در اتاق بازرگانی نگرانی نداریم.
با توجه به اظهارات رییس فراکسیون ورزش مجلس و مهدی تاج حذف استقلال از آسیا قطعی شده و 31 خرداد اعلام می‌شود.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
آقای رئیس‌جمهور می‌تواند با حضور در این جلسه شنونده صحبت‌ها و نظرات نمایندگان باشد. این مساله از این جهت حائز است که در حال حاضر یکی از دغدغه‌هایی که ما داریم این است که صحبت‌هایی که درخصوص سیاست‌های ارزی به آقای رئیس‌جمهور منتقل می‌شود به نوعی باشد که کامل و جامع الاطراف نباشد و شاید دیدگاه‌های متنوع و متفاوت را به اطلاع آقای رئیس جمهور نرسانند.
آقای رئیس‌جمهور می‌تواند با حضور در این جلسه شنونده صحبت‌ها و نظرات نمایندگان باشد. این مساله از این جهت حائز است که در حال حاضر یکی از دغدغه‌هایی که ما داریم این است که صحبت‌هایی که درخصوص سیاست‌های ارزی به آقای رئیس‌جمهور منتقل می‌شود به نوعی باشد که کامل و جامع الاطراف نباشد و شاید دیدگاه‌های متنوع و متفاوت را به اطلاع آقای رئیس جمهور نرسانند.
در جلسه هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی احکام نایب رئیس، دبیر و نماینده باشگاه‌ها صادر شد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در راستای دیدار‌های خود با قهرمانان کشتی و شنیدن و حل و فصل مشکلات آن‌ها، این بار با حسن یزدانی جلسه‌ای ۹۰ دقیقه برگزار کرد.
سرمربی و سرپرست تیم ملی فوتسال جلسه‌ای را با رییس کمیته این رشته برگزار کردند.
مدیرعامل استقلال طی روزهای آینده با نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال بر سر تبلیغات محیطی جلسه می‌گذارد.
وزیر پیشنهادی کار گفت: امروز مسائلی در دستورکار دولت بود که حضور رئیس جمهور بسیار ضرورت داشت و به همین علت در مجلس حضور نیافتند.
قرار است نمایندگان مجلس در جلسه امروز خود برنامه و صلاحیت سید صولت مرتضوی باباحیدری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بررسی کنند.
جلسه مهدی تاج با رییس کمیته صدور مجوز ای اف سی در حالی به انجام رسید که هشدارهای لازم درباره آینده دو باشگاه سرخابی پایتخت به رییس فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد.
در جلسه روز گذشته هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار آقای علیرضا ناصرپور به عنوان نائب رئیس جدید هیئت مدیره سازمان بورس انتخاب شد.
در جلسه نایب رییس اول فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ پایان همکاری این مربی به او ابلاغ شد است.
رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد باشگاه استقلال فعالیت‌های خود برای بازگشت به آسیا را شروع کرده است.
استقبال اصحاب رسانه از جلسه صمیمی با رییس قضا
استقبال اصحاب رسانه از جلسه صمیمی با رییس قوه قضاییه
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از انتخاب هیأت رئیسه سال دوم این شورا و ریاست مهدی چمران در جلسه هم اندیشی خبر داد.
عربستان سعودی بالاترین رشد اقتصادی سه ماهه اول را در یک دهه با رقم ۹.۹ درصد ثبت کرد و فعالیت نفت در این کشور به دلیل افزایش قیمت‌ها ۲۰.۳ درصد افزایش یافته است.
حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان از جلسه با وزارت دفاع طالبان درباره درگیری مرزی امروز خبر داد.
رییس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با رد خبر جنجال در جلسه «فوق العاده» مجمع تشخیص بر سر برجام و «درگیری لفظی جلیلی و لاریجانی»، این خبر را قویاً تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ