روسیه در حال توسعه سه نمونه جدید از جنگنده‌های تاکتیکی «سوخو-75» مجهز به هوش مصنوعی با سطح مقطع راداری بسیار پایین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در گزارشی که حاوی بخشی از مشخصات فنی هدست XR سامسونگ است، می‌توانیم برای اولین‌بار طراحی و دوربین‌های این محصول را ببینیم.
دو نمونه اولیه از خودرو پرنده کانویر مدل ۱۱۸ ساخته شد و به پرواز درآمد.
محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا نمونه اولیه یک ربات تست دارو را ابداع کرده اند که قرار است آن را نخستین بار در فستیوال موسیقی در ایالت کلمبیا کانادا آزمایش کنند.
نمونه اولیه موتوراحتراق داخلی هیدروژنی ("ICE")، «کرولا کراس H ۲» می‌باشد. در این خودرو از موتور۱.۶ لیتری توربوشارژ سه سیلندراستفاده شده که در کرولا GR و یاریس GR استفاده می‌شود، و سوخت هیدروژنی را جایگزین سوخت فسیلی کرده است.
اگرچه اخیراً یک نمونه اولیه با برچسبی روی شیشه جلوی خود مشاهده شد که روی آن نوشته شده بود AWD، هیوندای به سیستم چهار چرخ متحرک اشاره‌ای نکرده است که برای سوناتا مدل ۲۰۲۴ موجود است. با توجه به اینکه کیا K ۵ که از نظر مکانیکی مرتبط است، مدتی است که نیروی موتور را به هر دو محور ارسال کرده است، کمی عجیب به نظر می‌رسد. فقدان مشخصات فنی در مورد سه پیشرانه نیز به همان اندازه عجیب است.
محققان با همکاری دو پژوهشگر ایرانی نمونه اولیه یک نمایشگر نوین را ساخته اند که جایگزینی ارزان قیمت برای نمایشگرهای ال سی دی است و مصرف برق آن ۵۰ درصد کمتر است.
«قاهر۳۱۳» نام یک جنگنده باسرنشین بود که نمونه اولیه آن ۱۰ سال قبل در ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور وقت و با مأموریت پشتیبانی نزدیک هوایی رونمایی شد.
شرکت بی ام و از نمونه اولیه خودرویی رونمایی کرده که مانند انسان حرف می زند و با توجه به حالت روحی راننده رنگ آن تغییر می کند. همچنین روی داشبورد خودرو هیچ نمایشگری وجود ندارد.
روسیه ۴ ماهواره به مدار زمین فرستاده است. این پنحمین عملیات پرتاب فضایی این کشور در بازه دو هفته اخیر است. یکی از این محموله ها نمونه اولیه ماهواره ای ارتباطاتی برای فراهم کردن اینترنت است.
اولین پرواز آزمایشی با نمونه اولیه این کپسول فضایی در هفته سوم دسامبر در تاسیسات بالن موسسه تحقیقات بنیادی تاتا واقع در حیدرآباد هند انجام خواهد شد.
اینتل یک نمونه اولیه از نسل بعدی رابط تاندربلت خود را به نمایش گذاشته است. سرعت انتقال داده از طریق این کابل تا سه برابر سریع‌تر از کابل تاندربلت ۴ خواهد بود.
اینتل یک نمونه اولیه از نسل بعدی رابط تاندربلت خود را به نمایش گذاشته است. سرعت انتقال داده از طریق این کابل تا سه برابر سریع‌تر از کابل تاندربلت ۴ خواهد بود.
اینتل یک نمونه اولیه از نسل بعدی رابط تاندربلت خود را به نمایش گذاشته است. سرعت انتقال داده از طریق این کابل تا سه برابر سریع‌تر از کابل تاندربلت ۴ خواهد بود.
محققان استرالیایی نمونه اولیه یک سیستم مقاوم سازی را به کار گرفته‌اند که استفاده از موتورهای دیزلی را با ۹۰ درصد هیدروژن ممکن می‌کند.
نمونه اولیه حافظه زیست ترین خودرو رونمایی شد. این خودرو ذرات ناشی از فرسایس تایر و ترمز خود را جمع آوری می کند.
شرکت جنرال موتورز از تولید نمونه اولیه باتری اولتیوم برای ارتش آمریکا خبر داده است. وزرات دفاع آمریکا نیز آزمایش و بررسی این باتری‌ها را آغاز کرده است.
شرکت تسلا روز جمعه یک نمونه اولیه از ربات انسان‌نمای اوپتیموس را به نمایش گذاشت و پیش‌بینی کرد بتواند میلیون‌ها دستگاه از آن را تولید کند.
نمونه اولیه آزمایش دوپینگ یکی از کشتی گیران تیم ملی نوجوانان مثبت اعلام شد.
نمونه اولیه تست دوپینگ یکی از کشتی‌گیران ملی‌پوش تیم نوجوانان کشورمان مثبت اعلام شد.
دانشمندان اخیرا موفق به ساخت نمونه اولیه دستگاهی شدند که می‌تواند از رطوبت موجود در هوا سوخت هیدروژنی تولید کند.
به تازگی یک وبلاگ نویس کانادایی به نام «لوئیس هیلسنتگر» نمونه اولیه گوشی های آینده پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو را در کانال یوتیوب Unbox Therapy به نمایش گذاشته است که تصویر کاملی از ظاهر دستگاه‌های جدید را ارائه می‌دهد.
یک معمار انگلیسی به نام هیو بروتون از نمونه اولیه یک سکونت‌گاه مریخی رونمایی کرده که می‌تواند جان انسان‌ها را در شرایط سخت این سیاره حفظ کند.
نمونه اولیه خانه مریخی با پنل‌های خورشیدی تغذیه می‌شود و برای مقابله با دمای متوسط منفی ۶۳ درجه سانتیگراد طراحی شده است.
شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی یک نمونه اولیه از خودروی پرنده خودکار خود، که آن را به عنوان «نمونه اولیه پهپاد مسافربری پیشرفته» توصیف می‌کند، راه اندازی کرده است. این ماشین پرنده رسما VMO نام گذاری شده است، اما به دلیل رنگ مشکی و طلایی، آن را با نام مستعار «ببر پرنده» نام گذاری کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ