محققان استرالیایی نمونه اولیه یک سیستم مقاوم سازی را به کار گرفته‌اند که استفاده از موتورهای دیزلی را با ۹۰ درصد هیدروژن ممکن می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظرف چند سال روسیه تولید سریال جنگنده های نسل پنجم Su-۵۷ با موتورهای جدید را آغاز خواهد کرد. این را نماینده شرکت روسی Rostec اعلام کرد.
در راستای ارتقاء کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا،‌ این گروه خودروساز و شرکت تولیدکننده قوای محرکه DAE چین،‌ با هدف تولید خانواده نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور،‌ ‌قرارداد همکاری امضاء‌ کردند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اقدامات ارزشمندی در زمینه طراحی و ساخت موتورهای توربینی و پیستونی و تولید فیوزهای هوشمند با هدف ارتقای توان نقطه زنی در لایه‌های مورد نظر انجام شده است.
بردسکن ـ معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیرو پیگیری‌های به‌عمل‌آمده توسط وزارتخانه و رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی موقتاً قطع برق چاه موتورهای کشاورزی لغو شده است.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد جدی و قاطع با هر نوع تخلف مرتبط با پلاک موتور سیکلت سواران خبرداد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد : از روز شنبه طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به ویژه موتورهای فاقد یا مخدوشی پلاک، توسط پلیس راهور تهران بزرگ اجرا می‌شود.
خودروسازی سایپا قدرتمند در  عرصه صادرات، تولید و عرضه موتورهای جدید کم مصرف
معاون وزیر اقتصاد گفت: موتورهای تولیدکننده نقدینگی و تورم در کشور ما از دهه‌های گذشته فعال نگه داشته شده و متأسفانه دور موتور نیز تشدید شده است.
معاون وزیر اقتصاد گفت: موتورهای تولیدکننده نقدینگی و تورم در کشور ما از دهه‌های گذشته فعال نگه داشته شده و متأسفانه دور موتور نیز تشدید شده است.
معاون کیفیت ایران خودرو با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ارتقای کیفیت موتورهای تولیدی ایران خودرو، گفت: نتایج حاصل شده بر مبنای این اقدامات، منجر به بهبود بیش از ۵۰ درصد شاخص های نهایی کیفیت موتورهای تولیدی ایران خودرو نسبت به ابتدای امسال شده است.
واکنش طنز مجری برنامه به رونمایی موتورهای برقی پستچی‌ها برای دومین بار را، ببینید.
در شنبه افتخار و امید ۵۰۰ دستگاه موتور برقی تازه به ناوگان موتوری پست تحویل داده شد.
رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از پرداخت تسهیلات نقدی برای خرید موتورهای برقی خبر داد.
صبح امروز و در بیست و دومین شنبه امید و افتخار موتورهای برقی به شرکت پست تحویل داده شدند.
در راستای انعقاد یک تفاهم نامه 4 جانبه از تکنولوژی سوخت‌های امولسیونی در موتورهای دیزلی استفاده می شود.
در آیین گرامیداشت هفته پژوهش که با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نماینده تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، ۱۷ تفاهم‌نامه و قرارداد پژوهشی با شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رسید.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:به دنبال این هستیم تا جا به جایی بار فقط از طریق موتورهای برقی صورت گیرد و مجوز این کار فقط به موتورسیکلت‌های برقی داده شود
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:به دنبال این هستیم تا جا به جایی بار فقط از طریق موتورهای برقی صورت گیرد و مجوز این کار فقط به موتورسیکلت‌های برقی داده شود
رئیس سازمان فضایی ایران با بیان اینکه حوزه فضا عامل ایجاد ثروت برای کشور هاست، گفت: اقتصاد فضا و کم کردن تدریجی وابستگی آن به سرمایه‌گذاری های دولتی باید در دستور کار قرار بگیرد.
شرکت نروژی سازنده موتورهای دیزلی و گازی «برگند اِنجینز»، عرضه قطعات تعمیر توربین گازی به روسیه را از سر گرفته است.
مدیر صدور اسناد و مدارک بین المللی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جزئیات تردد وسایل نقلیه موتوری بین ایران و عراق را شرح داد و گفت: طرف عراقی هنوز کارنه دوپاساژ را صادر نکرده است.
محققان در یک شرکت دانش بنیان روغن موتورهای حاوی افزودنی های نانومتری را برای محافظت و افزایش طول عمر روغن و موتور خودرو تولید کردند.
بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران، از ۱۵ مهر ماه دستگاه‌های نظارتی، هرگونه روغن موتور بدون شناسه کالا موجود در واحدهای صنفی توزیعی را قاچاق تلقی کرده و طبق قانون با آن برخورد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ