در نتیجه ایفای نقش مؤسسات و دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی در تبعیض ضدفلسطینیان، انجمن انسان‌شناسی آمریکا، مؤسسات آموزشی و دانشگاهی رژیم صهیونیستی را تحریم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش تحریم رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از دعوت به عمل آمده از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به ترکیه انتقاد کرد.
چهار نفر از نمایندگان آمریکایی اعلام کردند که سخنرانی رئیس رژیم صهیونیستی در کنگره را تحریم کرده و در آن مشارکت نخواهند کرد.
بیستمین دور نشست آستانه درباره سوریه با صدور بیانیه‌ای به کار خود در پایتخت قزاقستان پایان داد.
جنبش تحریم رژیم صهیونیستی در آلمان از تصمیم خود جهت اعتراض به مصوبه صادره از پارلمان آلمان در خصوص ممنوعیت فعالیت این جنبش خبر داد.
اقلیت یهودیان فرانسه با توجه به سیاست‌های افراط گرایانه وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، وی در سفر به این کشور تحریم کردند.
شرکت کنندگان یمنی در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار در بیانیه ای، دشمن واقعی را آمریکا و رژیم صهیونیستی دانسته و خواستار تحریک اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی از سوی امت اسلامی، شدند.
شماری از فعالان در شهر مونترال کانادا به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد اشغال فلسطین، طی یک راهپیمایی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار تحریم صهیونیست‌ها شدند.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی از کشورهای جهان خواست کابینه بنیامین نتانیاهو را تحریم کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اتهام‌زنی رژیم انگلیس و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید مجدد بر اهمیت تحکیم بیش از پیش روابط با همسایگان و ضرورت تأمین امنیت مشترک توسط کشور‌های منطقه، یکبار دیگر مسئولیت بین‌المللی کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی نسبت به جنایات روزمره، نقض فاحش حقوق بشر و نقض قوانین و مقررات بین‌المللی توسط این رژیم را یادآوری می‌نماید.
یکی از نمایندگان پارلمان بلژیک خواستار تحریم رژیم صهیونیستی و احضار سفیر این رژیم به سبب ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین شد.
جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی خواستار تحریم تمامی مراکز تجاری وابسته به یک شرکت به سبب همکاری با رژیم اشغالگر قدس شده است.
رئیس جمهور کوبا بر موضع ثابت کشورش در حمایت از سوریه به ویژه در جنگ علیه تروریسم و محکومیت تحریم های واشنگتن و ​​تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی ضد دمشق تأکید کرد.
شماری از فعالان کانادایی با راه اندازی کمپینی خواستار اعمال تحریم علیه کابینه افراط گرای بنیامین نتانیاهو شدند.
مفتی اعظم عمان قاطعانه از طرح توسعه تحریم ‎ها علیه رژیم صهیونیستی که در مجلس این کشور تصویب شد، اعلام پشتیبانی کرد.
مجلس شورای عمان به تشدید قانون تحریم رژیم صهیونیستی رأی مثبت داد.
یک مسئول فلسطینی خواستار تحریم بین المللی کابینه جدید رژیم صهیونیسی شد.
منابع خبری با انتشار تصاویری از تحریم رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی در قطر خبر می دهند.
محافل صهیونیست نسبت به تقویت جایگاه جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی موسوم به BDS در پی تصویب قطعنامه‌ اخیر مجمع عمومی سازمان ملل ، به شدت ابراز نگرانی کردند.
کمپین بین المللی آکادمیک با انتشار بیانیه ای، خواستار تحریم آکادمیک رژیم صهیونیستی و ممنوعیت شرکت در برنامه های علمی آن شد.
نهادهای فعال در زمینه حقوق بشر کانادا طی بیانیه ای خواستار توقف همکاری اقتصادی و تسلیحاتی دولت کانادا با رژیم صهیونیستی شدند.
ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از رژیم صهیونیستی خواست که روسیه را تحریم کند.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز از رایزنی تلفنی «یائیر لاپید» و «جو بایدن» درباره مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی خبر داد.
«بنی گانتز» در ادامه روند تلاش برای جلوگیری از دستیابی به توافق لغو تحریم ها علیه ایران، با فرمانده نیروهای تروریستی سنتکام دیدار کرد.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک رسانه عبری اعلام کرد که به دنبال پیشرفت در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی، دیدار مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با «آنتونی بلینکن» درباره ایران لغو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ