چهار نفر از نمایندگان آمریکایی اعلام کردند که سخنرانی رئیس رژیم صهیونیستی در کنگره را تحریم کرده و در آن مشارکت نخواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران و عراق در حالی امروز مقابل هم قرار می‌گیرند که از نظر بازی‌های رو در رو حریف نسبت به ایران برتری دارد.
چهار بازیکن خارجی تراکتور در تمرینات این تیم حضور دارند.
هافبک فولاد خوزستان می‌گوید شرایط بازی برای بازیکنان این تیم در ورزشگاه خانگی سخت است.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از چهار محصول دانش‌بنیان پزشکی تولید شده توسط شرکت‌های فناور یک شتابدهنده رونمایی شد.
هوادار تهران چهار بازیکن جوانش را که در سهمیه‌های زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال قرار می‌گیرند، معرفی کرد.
رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این چهار پرونده تاکنون حدود ۲ هزار نفر طرح شکایت کرده‌اند که ارزش اموال برده شده حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال است و ۳۳ متهم نیز شناسایی و بازداشت شده‌اند، گفت: تحقیقات در مورد این چهار شرکت در شعب بازپرسی ۹، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ نواحی مختلف دادسرای عمومی و انقلاب کرج در حال انجام است.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات ویلیام جونز متحمل شکست شد.
نتایج یک آتحقیق شامل ده‌ها کارفرما و هزاران کارمند نشان می‌دهد که تنها چهار روز کارکردن به جای پنج روز برای رفاه کارمندان مفیدتر است، بدون اینکه به میزان بهره‌وری شرکت‌ها آسیبی وارد کند.
در شرایطی که هنوز مهر امضای سومین تیم یک سرمربی مصری طی یازده روز خشک نشده بود، الرمادی چهارمین قرارداد خود را نیز امضا کرد.
النصر توانست در دومین دیدار خود از رقابت های جام ملک سلمان، از سد تیم المنستیری تونس عبور کند.
مدیرعامل شرکت فاضلا ب تهران گفت: بر اساس طرح جامع فاضلاب تهران، ۴تصفیه‌خانه فاضلاب محلی شامل خرگوش‌دره، دستواره،غرب دریاچه و وردآورد برای تصفیه فاضلاب منطقه ۲۲ شهر تهران درنظر گرفته شده است.
یک مدال طلا ،دونقره و یک برنز برای ورزشکاران ایرانى در مسابقات اسكيت كاپ آزاد جهانى فرانسه به دست آ
کارلوس کی‌روش پس از شکست سنگین برابر پاناما به تمجید از بازیکنان تیم ملی قطر پرداخت.
موفقیت بلند مدت این چهار مورد به چیزی بیش از قدرت محاسباتی بستگی دارد. ربات های انسان نما در صورتی که هزینه‌ های تولید و نگهداری شان بیش تر از مزایای آن‌ ها باشد احتمالا جذابیتی کسب نخواهند کرد. وکلای هوش مصنوعی و دستیاران چت بات ممکن است کارایی قابل توجهی داشته باشند. با این وجود، اگر تصمیم گیری آن ها با "قطب نمای اخلاقی" جامعه یا قوانین با استفاده از آن سازگار نباشد ممکن است مورد پذیرش از سوی جامعه قرار نگیرد.
رقابت های تکواندو بین المللی ترکیه در حالی فردا با برگزاری مبارزات بخش مردان به پایان می رسد که امروز چهار تکواندوکار بانوی ایران توفیقی در کسب مدال نداشتند.
صعود تیم‌های آمریکا و برزیل به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2023 قطعی شد تا هفت تیم دیگر برای چهار سهمیه باقی مانده تلاش کنند.
تماشاگران زن در ورزشگاه های نقش جهان و فولادشهر اصفهان، غدیر اهواز و گل‌گهر سیرجان حضور پیدا خواهند کرد.
باشگاه تازه وارد ليگ برترى برای قهرمانی در سوپر لیگ هندبال مردان با جذب چهار ملی پوش استارت زودهنگامى داشت.
دستیاران ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بامداد امروز از طریق فرودگاه شهید بهشتی اصفهان وارد ایران شدند.
برای به چالش کشیدن مغز خود و کمی سرگرمی با ما همراه باشید.
باشگاه تراکتور بلیت پرواز پاکو خمس را برای 4 تیر ماه خریداری کرده است.
زمانی که صحبت از هوش مصنوعی به میان می‌آید جهان بینی‌ها با یکدیگر در تضاد هستند. در بحث پیرامون هوش مصنوعی به نظر می‌رسد باید جانب احتیاط و عدم اطمینان را رعایت کرد. با سرعتی که هوش مصنوعی پیش می‌رود واقعا دشوار است که با اطمینان درباره هر چیزی درون یا خارج از آن صحبت کنیم.
چهار بازیکن تیم ملی ایران در دو مسابقه پیاپی تورنمنت کافا از ترکیب بیرون نرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ