الازهر در پاسخ به مجوز سوئد و دانمارک برای سوزاندن قرآن کریم، ملت های مسلمان را به تحریم کالاهای این دو کشور دعوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام روس به موضع‌گیری درباره فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین پرداخت.
یک مقام روس به موضع‌گیری درباره فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین پرداخت.
الازهر در پاسخ به مجوز سوئد و دانمارک برای سوزاندن قرآن کریم، ملت های مسلمان را به تحریم کالاهای این دو کشور دعوت کرد.
مدیر کل سابق سازمان امنیت عمومی لبنان به جزئیات گفتگوهای خود با سفیر آمریکا در لبنان و پیشنهادی که برای کاهش تنش در مرز لبنان با فلسطین اشغالی ارائه داده است، پرداخت.
چارچوب هماهنگی گروههای سیاسی شیعی عراق به موضوع واردات گاز از ایران واکنش نشان داد و از بغداد خواست که برای وادار کردن آمریکا به آزادسازی فوری طلب های ایران بابت صادرات اقدامی انجام دهد.
رئیس‌جمهور اوکراین شورش اخیر گروه واگنر را بهانه‌ای برای مطرح کردن دوباره درخواست عضویت در ناتو دانست.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره اوکراین و سوریه موضع گیری کرد.
دو تن از نمایندگان پارلمان عراق به موضع گیری درباره همکاری گازی میان تهران و بغداد پرداختند و بر اهمیت تداوم واردات گاز از کشورمان تاکید کردند.
رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که به زودی با همتای چینی خود گفتگو خواهد کرد.
عربستان و آمریکا نگرانی شدید خود را از نقض های آشکار آتش بس و اعلامیه جده از سوی ارتش و نیروهای واکنش سریع سودان ابراز کردند.
سردار فدوی اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا که برای گفتن یک کلمه ساعت‌ها تمرین می‌کرد در مورد حوادث ایران بلافاصله موضع‌گیری و اظهار نظر صریح داشت و دشمنی خود را بی‌پرده بیان می‌کرد برای اینکه به سقوط جمهوری اسلامی برابر محاسبات خود ایمان داشت، اما متوجه شدند که قدرت آن‌ها با جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست و با تعداد اندکی از رزمندگان توانستیم نقشه شوم آن‌ها را نقش برآب کنیم.
دستیار ایرانی ساپینتو علیه تغییرات مدیریتی تیمش موضع گیری کرد.
وزیران خارجه عمان و مصر در تماسی تلفنی درباره سودان موضع گیری کردند و خواستار توقف درگیری در این کشور شدند.
شماری از نمایندگاه کنگره آمریکا با طرح ادعاهای واهی خواستار اقدام متحدان اروپایی خود علیه سپاه شدند.
امان به جدیدترین اظهار نظر فاشیستی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جریان پایداری، ابتدای ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان، سعی در بی‌توجهی به این ماجرا داشت و در مطبوعات مکتوب خود، خبری درباره این اتفاقات نمی‌نوشت. بعد از اینکه این وقایع به مدارس تهران کشیده شد، آن‌ها نیز ناچار به واکنش شدند. اولین موضع‌گیری پایداری‌ها، واکنش به اظهارنظر مخالفان سیاسی بود.
سفیر دولت نجات ملی یمن در سوریه گفت: سوریه، عراق وایران با داعش مبارزه کردند و یمن هم با القاعده جنگیده و این نمایانگر وحدت نبرد است.
رئیس قوه قضاییه گفت: وقتی فردی به عنوان متهم دستگیر می‌شود، این با منطق و قانون سازگار نیست که ما او را ملزم کنیم اصطلاحاً سفره دلش را باز کند و همه کار‌هایی را که در طول سالیان متمادی مرتکب شده بر زبان بیاورد تا شاید در معرض افشای موضوع مدنظر ما قرار گیرد خداوند ستارالعیوب است این عمل خودش ضد شفافیت است.
در بخش هایی از یادداشت عباس آخوندی، وزیر اسبق راه و شهرسازی می خوانیم: بحث موضع‌گیری چین برای من هیچ تازگی نداشت. چین این رویه را سالهاست که اتخاذ کرده‌است. لیکن، گروهی در تهران به هر دلیلی نمی‌خواستند که نشانه‌های آن را ببینند. شاید هم به دلیل حجم فساد فوق العاده‌ای که پیرامون قرارداد‌های چینی وجود داشت و دارد. تنها دو نمونه را برایتان ذکر کنم.
رژیم غذایی نادرست، برخی بیماری‌ها و درمان‌ها، نگرانی، استرس، تغییرات هورمونی و ژنتیک می‌تواند روند ریزش مو را تسریع کند. هوای گرم، آب، مواد شیمیایی، سشوار و… نیز بی تأثیر نخواهند بود. مشکل ریزش مو در حالت طبیعی موضوع نگران کننده‌ای نیست، اما در صورتی که شدید باشد و منجر به طاسی شود، باید مورد رسیدگی قرار گیرد و منبع مشکل، شناسایی شود.
اصفهان- سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: سعید احمد عباسی بد موقع از گیتی پسند جدا شد و شاید برای جایگزینی او در تعطیلات بازیکن جذب کنیم‌.
یک مسئول در وزارت خارجه روسیه به موضع گیری درباره شرایط دو نیروگاه هسته ای اوکراین پرداخت و  از تمایل شدید مسکو برای حفاظت از نیروگاههای هسته ای در اوکراین خبر داد.
افزایش وام ودیعه مسکن به ۱۰۰ میلیون تومان توسط شورای پول و اعتبار تایید شد.
جبهه پایداری که طیفی از چهره‌های جوان و مجموعه‌ای از شمایل‌های نامجوی طیف اصولگرایی بودند، ابتدا با تکیه بر ظرفیت‌های حمایتی اصولگرایان سنتی و حتی نو اصولگرایان، آرام آرام خود را در قامت مدعی جدی تاج و تخت اصولگرایی معرفی کردند و نهایتا با عبور از قالیباف، وارث اصلی محافظه‌کاران دهه ۷۰ و اصولگرایان دهه ۸۰ و ۹۰ شدند. جماعتی که در خفا و آشکار در برابر قالیباف ایستادند، موضع‌گیری کردند و سکه توفیق را به نام خود زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ