رژیم غذایی نادرست، برخی بیماری‌ها و درمان‌ها، نگرانی، استرس، تغییرات هورمونی و ژنتیک می‌تواند روند ریزش مو را تسریع کند. هوای گرم، آب، مواد شیمیایی، سشوار و… نیز بی تأثیر نخواهند بود. مشکل ریزش مو در حالت طبیعی موضوع نگران کننده‌ای نیست، اما در صورتی که شدید باشد و منجر به طاسی شود، باید مورد رسیدگی قرار گیرد و منبع مشکل، شناسایی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال تراکتور در شرایطی موفق به پیروزی در اولین بازی فصل شد، که برخی بازیکنان این تیم در چند پست در حال گردش بودند.
در کمتر از ۲۴ ساعت پرستو شناسایی و دستگیر شد. هر چند او در بازجویی‌ها اصرار بر بی‌گناهی داشت اما وقتی تصویر خود را در دوربین‌ها دید شوکه شد و به سرقت با همدستی همسر و خواهرشوهرش اعتراف کرد. با اقرار این زن، شوهرش دستگیر شد اما خواهرشوهرش از ترس فراری شده است که جست‌وجو برای شناسایی مخفیگاه او و دستگیری‌اش ادامه دارد.
اگر نمی‌توانید هیچ آنتنی را روی روتر خود مشاهده کنید، به این معنی است که آن‌ها در داخل دستگاه هستند و شما نمی‌توانید موقعیت آن‌ها را تغییر دهید، بنابراین فقط مطمئن شوید که روتر در بهترین مکان برای ارائه ابزار‌های شما قرار دارد.
قبل از دم کردن چای آن را یک بار با آب سرد آبکشی کنید تا رنگ بهتری بدهد. بهتر است این کار را درمورد قوری هم انجام دهید. (چای نباید خیس بخورد تنها آن را آبکشی کنید).
به گفته متخصصان برای داشتن روده سالم و خلاصی از دست درد و ناراحتی‌های سوءهاضمه، هرکدام از ما باید در روز دست‌کم ۲۵ گرم فیبرمصرف کنیم. برای رسیدن به چنین هدفی، بیش از هرچیز قرار دادن مواد غذایی غنی از نظر فیبر در برنامه غذایی توصیه می‌شود. میوه‌هایی مانند آووکادو، خانواده بِری‌ها مانند تمشک و شاتوت و بلوبری و نارگیل حاوی فیبر فراوانی هستند و بامیه، کنگر فرنگی و نخود فرنگی هم همین وضعیت را دارند.
برخی افراد پوست کندن سیر برایشان کار سختی است، اما چند ترفند جالب وجود دارد که به راحتی می‌توانند پوست سیر را جدا و از آن استفاده کنند.
فراموش نکنید که مصرف بالای انرژی لوازم خنک کننده در تابستان منجر به انتشار گاز‌های گلخانه‌ای و در نتیجه گرم شدن زمین خواهد شد. چند ترفند ساده وجود دارد که می‌توانید با رعایت آن‌ها علاوه بر کاهش هزینه گاز و برق، از گرم شدن هوای کره زمین توسط وسایل سرمایشی جلوگیری کنید.
چندین مطالعه توانایی طبیعت را در کاهش سطح استرس و تقویت سلامت روان نشان داده‌اند. یکی از این مطالعات شامل بررسی نزدیک به ۲۰ هزار شرکت‌کننده بود و نشان داد که گذراندن ۱۲۰ دقیقه در هفته در طبیعت، حس سلامت و تندرستی افراد را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید فعالیت‌های تمدد اعصاب مانند مدیتیشن، یوگا، تای چی، تمرینات تنفسی و آرامش عضلانی را امتحان کنید.
گاهی اوقات حرکات چند ثانیه ای هم کافی است تا بتوانید حالتان را خوب کنید.
افسانه‌های متعددی در مورد باتری گوشی و سالم نگه داشتن آن وجود دارد. برای مثال، شارژ سریع به باتری صدمه نمی‌زند، اما اینکه اجازه دهید تلفن شما به‌طور کامل تخلیه شود و به صفر برسد ممکن است آسیب‌زا باشد.
سیری در تشخیص اینکه قصد ارسال پیامک و یا تماس با چه کسی را دارید، بسیار ماهر است، اما می‌توانید با افزودن نام‌های مستعار مانند «مامان» به مخاطبین خود، این روند را تسریع کنید.
استرس بزرگترین عامل پیری زود هنگام است. سعی کنید که با انجام مدیتیشن و تمرینات تنفسی و ورزش و همچنین رژیم غذایی سالم، استرس را کنترل کنید.
هر برندی برای گوشی خود ترفندهایی را طراحی می‌کند تا کاربران با استفاده از آن‌ها تجربه کاربری خوشایندی داشته باشند. در ادامه چند ترفند و نکته در گوشی های سامسونگ گلکسی که باید بدانید را توضیح می‌دهیم.
برای ردیابی لپ تاپ گم شده چند ترفند وجود دارد که ممکن است کمک‌کننده باشند.
یائسگی در اواخر دهه چهلم یا اوایل دهه پنجاهم زندگی در مورد بیشتر زنان آغاز می‌شود و معمولاً روند آن چند سال طول می‌کشد.
غذاهای غنی از فیبر مثل میوه ها، سبزیجات و غلات کامل و سبوس دار همگی به بهبود کارکرد روده کمک می‌کنند. اگر روده حساسی دارید، از خوردن میوه‌هایی با فروکتوز بالا مثل سیب، گلابی و هندوانه پرهیز کنید که می‌توانند باعث نفخ شوند.
اکثر افراد تصور می‌کنند که یبوست به معنی نداشتن حرکات مکرر و کافی روده است. در واقع یبوست، حالتی بسیار پیچیده و ظریف است که با طیفی از علایم ناشناخته همراه است.
احتقان بینی و فشار سینوس دلایل زیادی دارد: سرماخوردگی، آنفولانزا، و آلرژی که به چند مورد اشاره کنیم. محرک‌های شما هر چه که باشند، علائم می‌تواند به شما برسد.
بهترین کار برای اینکه پیاز را بدون ریختن اشک پوست بکنیم یا خرد کنیم، این است: قسمت‌هایی از پیاز را که بریده خواهند شد، رو به پایین نگه داریم و بعد برش بزنیم. البته باید توجه کنیم که مراحل خرد کردن پیاز را به سرعت انجام دهیم.
تهوع گاهی هم ناشی از زیادی میل کردن شیرینی‌هاست و با کم کردن مصرف آن‌ها وضعیت بهتر خواهد شد؛ تلاش کنید پرخوری نکنید و از نان سبوس‌دار در حجم کم استفاده می‌کنید تا به مرور بهتر شوید.
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشت عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان زنجان گفت:سطح خارجی گوشت نباید مرطوب یا خیس باشد و هیچ‌گونه بوی غیرطبیعی مثل بوی ترشیدگی و تعفن نباید استشمام شود. در محل اتصال گوشت به استخوان نیز نباید بوی غیرطبیعی به مشام برسد؛ چراکه وجود بوی غیرطبیعی در این قسمت نشانه فساد عمقی در لاشه گوشت است.
شما می‌توانید با انجام چند ترفند ساده مقدار قابل توجهی از کالری را از میزان روزانه خود حذف کنید. برای مثال، در مورد قهوه به جای قهوه‌های شیری مانند لاته و قهوه‌های سفید با خوردن قهوه سیاه با مقداری شیر حدود ۱۰۰ کالری صرفه جویی کنید.
شاید سعیدی با این ترفند که چند روز سر کارش حاضر نشود، تصور می‌کرد که می‌تواند ابلاغ این حکم را کتمان کند!
در شرایطی که در روزهای گذشته نرخ ارز در بازار غیررسمی با افزایش مواجه شده بود، امروز این روند با تغییر همراه شده و در حال حاضر نرخ دلار مسافری در کانال 27 و نرخ دلار توافقی نیز در کانال های 29 و 30 هزار تومان خرید و فروش می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ