جریان پایداری، ابتدای ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان، سعی در بی‌توجهی به این ماجرا داشت و در مطبوعات مکتوب خود، خبری درباره این اتفاقات نمی‌نوشت. بعد از اینکه این وقایع به مدارس تهران کشیده شد، آن‌ها نیز ناچار به واکنش شدند. اولین موضع‌گیری پایداری‌ها، واکنش به اظهارنظر مخالفان سیاسی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین محمدآقایی با شکست در دیدار فینال وزن 74 کیلوگرم مقابل حریف آمریکایی به مدال نقره رسید.
تراکتور و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی هفته در ورزشگاه مملو از هوادار یادگار مقابل هم قرار گرفته‌اند.
با نظر کادر فنی تیم ملی تکواندو رقابت های انتخابی در وزن 68- کیلوگرم جهت ورود به اردوی تیم ملی برگزار خواهد شد.
نبرد تیم ملی زنان سوئد و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان، تقابل بهترین خط دفاع و خط حمله این مسابقات است.
منابع سودانی از درگیری های شدیدی خبر دادند که میان نیروهای ارتش به فرماندهی عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو جریان دارد.
حالا جریان خالص‌سازی به طیف بعدی جریان راست یعنی شورای ائتلاف (به رهبری قالیباف و حدادعادل) رسیده و به همین جهت، آن‌ها نگران هستند که راست رادیکال بدون توجه به شعار‌های وحدت، آنان را به حاشیه براند و این‌بار پایداری با جریان‌های حامی دولت، لیستی مشترک شکل دهند؛ لذا این طیف از جریان راست به تکاپو افتاده تا با معرفی شاخص‌هایی مانع از حذف خود توسط جبهه پایداری و راست رادیکال شود..
در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، ساوه میزبان یک جدال زیبا بین ستاره‌های زمان خواهد بود.
تیم ملی والیبال آمریکا موفق شد با پیروزی سه بر صفر برابر ایتالیا، راهی دیدار فینال لیگ ملت ها شود.
منابع سودانی از نبرد سنگین توپخانه ای درمناطقی از سودان میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان و محمد حمدان دقلو خبر می دهند.
مردان شماره یک و دو جهان تنیس در فینال رقابت‌های تنیس ویمبلدون به مصاف هم می‌روند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران بعدازظهر دیروز برای مرحله دوم مسابقات قهرمانی زیر 21سال جهان تمرین کرد.
مهدی شیری و سیامک نعمتی بار دیگر رقیب یکدیگر برای حضور در ترکیب اصلی هستند.
بازیکنان ملی والیبال ایران از نبود سرمربی، آنالیزور و کادر پزشکی در هفته سوم رقابت‌ها ابراز ناراحتی کردند و معتقدند لطمه بزرگی به تیم ایران زده شد.
فرماندهی مرکزی آمریکا ویدئویی از رهگیری پهپادهای آمریکایی توسط جنگنده‌های روسی را منتشر کرد که نشان می‌دهد هواپیماهای روسی پهپادهای آمریکایی‌ها را در آسمان سوریه رهگیری می‌کنند.
فرماندهی مرکزی آمریکا ویدئویی از رهگیری پهپادهای آمریکایی توسط جنگنده‌های روسی را منتشر کرد که نشان می‌دهد هواپیماهای روسی پهپادهای آمریکایی‌ها را در آسمان سوریه رهگیری می‌کنند.
تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا برای بیست‌وششمین بار در تاریخ به مصاف یکدیگر می‌روند.
یکی از مسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که عملکرد مقاومت در حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین برای اشغالگران، شوکه کننده بود.
شهرداری گرگان دومین بازی مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا مقابل ذوب آهن را با برد پشت سرگذاشت و فینالیست این رقابت‌ها شد.
با صعود رئال مادرید و ناپولی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پرونده این مرحله از رقابت‌ها بسته شد.
محمدحسین محمدیان بعد از غیبت در مسابقات قهرمان کشوری، درحالیکه کادرفنی تیم ملی آزاد به او مجوز حضور در انتخابی جام تختی را داده بود، در این رقابت‌ها هم شرکت نکرد.
منچسترسیتی رقابت خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپای این فصل را امشب با سفر به آلمان و نبرد با لایپزیگ در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها آغاز می‌کند.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با انجام چهار دیدار به طور همزمان آغاز شد که خاتون بم، دوازدهمین پیروزی خود را در این هفته از رقابت‌ها کسب کرد تا حدود زیادی با کسب نهمین جام قهرمانی در لیگ برتر زنان آماده شود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: اگر داوران بهتری برای این رقابت‌ها در نظر گرفته می‌شد شاید در آینده نیازی به برگزاری مسابقه رودرروی دیگری در برخی اوزان ایجاد نمی‌شد.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2021 تأکید کرد، با توجه به مبالغ قرارداد در لیگ کشتی فرنگی حتی اگر مصدوم هم نبود، در این رقابت‌ها به میدان نمی‌رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ