لیست مذکور، آخرین لیست ارسالی از سوی معاونت مطبوعاتی به وزارت ارتباطات است و پس از پایان مهلت مقرر، اسامی خبرنگاران متقاضی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای فعال‌سازی اینترنت به اپراتورها ارسال می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان باید توجه داشته باشند که این آخرین فرصت ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه خواهد بود.
صبح امروز متقاضیان در حالی در محل آزمون حضور یافتند که آخرین آزمون هفت ماه قبل برنامه ریزی شده بود و می‌بایست برگزار می‌شد، اما سازمان ناظر با برگزاری اش مخالفت کرد و لغوش نمود. اتفاقی که امروز بار دیگر خورد و حالا با صدور اطلاعیه ای، نکات مختصری در خصوص آن بیان شده است؛ نکاتی که وضعیت آینده را ترسیم نمی‌کند...
باشگاه آژاکس با انتشار یک اطلاعیه به شرح آخرین وضعیت سلامت ادوین فن‌درسار پرداخت.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه طولانی، درخصوص اتفاقات رخ داده در جریان انتقال محمد محبی به این تیم، شفاف سازی کرد.
باشگاه استقلال تصمیم به انتشار اطلاعیه در خصوص آخرین وضعیت محمد محبی گرفت.
باشگاه پیکان در مورد آخرین شرایط مدافع خود اطلاعیه صادر کرد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای و به نقل از حجت کریمی، درباره آخرین وضعیت مذاکره با سرمربیان مدنظر آبی ها، توضیحاتی را ارائه داد.
برای دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ فارغ التحصیل خواهند شد، میانگین واحد‌های گذرانده شده اعلامی آنان تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ درج شده است. به این دسته از داوطلبان در اطلاعیه پرینت کارت، تأکید شده بود که می‌بایست آخرین وضعیت معدل خود را تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ در هنگام پرینت کارت شرکت در آزمون، درج نمایند.
انتظار می‌رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهاد‌های نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد، حکایت از شکل گیری تکاپو‌هایی در این خصوص دارد؛ تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
انتظار می رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد و قرائن حکایت از شکل گیری تکاپوهایی در این خصوص دارد. تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
در این اطلاعیه آمده: در روز‌های پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم فروردین ماه به صورت نیمروز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ فعال است و همچنین از روز پنجم فروردین تا روز شنبه ۱۲ فروردین ماه نیز از ساعت هشت تا ۱۳:۳۰ یکسره فعال خواهد بود.
اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اطلاعیه‌ای را درخصوص پیگیری از آخرین وضعیت جسمانی حمید سجادی صادر کرد.
سازمان حفظ نباتات کشور در خصوص آخرین مهلت ثبت نام محصولات باغی و جالیزی جهت اخذ کد شناسه در سامانه سماک اطلاعیه ای صادر کرد.
آخرین اطلاعیه از استان‌های البرز و مازندران حاکی از آن است که محور چالوس (مسیر رفت و برگشت) به‌دلیل ریزش بهمن و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده است.
در اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف تاکید شده که پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود و متقاضیان می‌بایست درخواست خود را تا پایان امشب، پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه به صورت الکترونیکی به همراه مدارک لازم، از طریق اتصال به درگاه "https://admission. edu.sharif.edu" ارسال کنند.
طبق آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور در برخی مسیرهای محور چالوس و آزادراه قزوین - رشت و برخی مسیرهای رفت و برگشت آزادراه تهران - کرج - قزوین ترافیک سنگین است.
محسن هاشمی درباره پدرش گفت: به نظرم ایشان در آخرین خطبه نماز جمعه خود، مهمترین سخنان خود را مطرح کردند که اصل آن بر دو محور بود: جایگاه مردم در حکومت و ضرورت عمل به قانون، متاسفانه در هر دو اصل ما دچار انحراف شده ایم. در مورد جایگاه و نقش رای مردم در مشروعیت نظام، فقط به عنوان یک وظیفه مردم را دعوت به رای دادن و شرکت در انتخابات می‌کنیم.
معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای، آخرین مهلت تعیین و تایید رتبه نهایی مشمولان رتبه بندی را از سوی ارزیابان اعلام کرد.
در پی اقدام به خودکشی دانشجوی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، روابط عمومی این دانشگاه با صدور اطلاعیه آخرین وضعیت ابن دانشجو را تشریح کرد.
نایب رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران درباره آخرین شرایط تیم ملی توضیح داد.
انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی در اطلاعیه ای اعلام کرد:بیش از یک ماه از بازداشت تعدادی از عکاسان مطبوعاتی می‌گذرد. انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در راستای وظیفه خود در جهت پیگیری وضعیت همکاران خود، لازم می‌داند که آخرین شرایط این همکاران و اقدامات انجام‌شده تاکنون را به اطلاع اعضای انجمن و جامعه عکاسی ایران برساند.
با توجه به اینکه پروسه اداری سفارت اتریش در امارات بسیار متفاوت‌تر از سفارت اتریش در تهران است، بر همین اساس ویزای ایشان تاکنون صادر نشده و پیگیری‌های مستمر درباره صدور ویزای این ملی‌پوش در حال انجام است
سازمان‌های هواپیمایی کشوری ایران و عراق اطلاعیه توقف پروازهای میان دو کشور تا اطلاع ثانوی را در پی اتفاقات اخیر عراق صادر کردند.
سازمان‌های هواپیمایی کشوری ایران و عراق اطلاعیه توقف پروازهای میان دو کشور تا اطلاع ثانوی را در پی اتفاقات اخیر عراق صادر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ