سرپرست دبیری هیئت فوتبال اعلام کرد کمیته سه نفره برای اعلام اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چند رئیس جمهور هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما از برخی مدیران ورزشی و غیرورزشی به عنوان نامزدهای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان و جانشینی وی نام برده می‌شود.
سرپرست هیات فوتبال استان تهران آخرین وضعیت برگزاری انتخابات این هیات برای تعیین رئیس جدید را تشریح کرد.
آخرین وضعیت مصدومیت تازه واردهای باشگاه استقلال در نقل و انتقالات تابستانی مشخص شد.
مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال این باشگاه را شرح داد.
رییس سازمان خصوصی سازی آخرین وضعیت انتخاب اعضای جدید هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت انتخاباتی فدراسیون‌های دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک، توضیح داد.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی این کشور را تشریح کرد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس توضیحاتی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس‌ شورای اسلامی ارائه داد.
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال اعلام کرد به زودی تکلیف فوتبال و فوتسال بانوان مشخص خواهد شد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد در جلسه امروز درباره انتخاب سرمربی تیم امید صحبتی نشده است.
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می کند که به نظر می رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
وزیر ورزش و جوانان توضیحات کوتاهی را درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ارائه کرد.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی، ضمن صحبت کردن درباره آخرین وضعیت این فدراسیون تازه تاسیس، گفت: متاسفانه برخی‌ها سعی دارند با عناوین مختلف در رشته‌های ما فعالیت کنند که درست نیست.
محسن هاشمی درباره پدرش گفت: به نظرم ایشان در آخرین خطبه نماز جمعه خود، مهمترین سخنان خود را مطرح کردند که اصل آن بر دو محور بود: جایگاه مردم در حکومت و ضرورت عمل به قانون، متاسفانه در هر دو اصل ما دچار انحراف شده ایم. در مورد جایگاه و نقش رای مردم در مشروعیت نظام، فقط به عنوان یک وظیفه مردم را دعوت به رای دادن و شرکت در انتخابات می‌کنیم.
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص آغاز ثبت‌نام از نامزدهای ریاست این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.
سرپرست دبیری هیات فوتبال اعلام کرد کمیته سه نفره برای اعلام اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده‌اند.
یکی از نمایندگان ورزشکاران در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک شرکت نمی‌کند.
یکی از نمایندگان ورزشکاران در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک شرکت نمی کند.
درویشیان با بیان اینکه رئیس جمهور ماموریت گشت ارشاد مدیران را به بنده محول کرد، توضیح داد: منظور از گشت ارشاد مدیران این است که ما مواردی را که احساس می کنیم، ضرورت دارد از باب پیشنهاد و ارشاد به مدیران ارائه می کنیم تا از فساد جلوگیری شود.
درویشیان با بیان اینکه رئیس جمهور ماموریت گشت ارشاد مدیران را به بنده محول کرد، توضیح داد: منظور از گشت ارشاد مدیران این است که ما مواردی را که احساس می کنیم ضرورت دارد از باب پیشنهاد و ارشاد به مدیران ارائه می کنیم تا از فساد جلوگیری شود.
درویشیان با بیان اینکه رئیس جمهور ماموریت گشت ارشاد مدیران را به بنده محول کرد، توضیح داد: منظور از گشت ارشاد مدیران این است که ما مواردی را که احساس می کنیم ضرورت دارد از باب پیشنهاد و ارشاد به مدیران ارائه می کنیم تا از فساد جلوگیری شود.
با بازگشت بازیکنان سابق استقلال و پر بودن سهمیه بزرگسالان این تیم، ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان از میان چهار بازیکن احتمالا دو یا سه نفر را از لیست تیمش کنار می‌گذارد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال برای تایید نهایی نامزدهای انتخابات شهریورماه منتظر اعلام رسمی نهادهای قضایی درباره پرونده آنها است.
هوای ناسالم تهران برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ