باشگاه استقلال با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه ذوب آهن خواهان جذب محمدحسین اسلامی هافبک جوان این تیم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام محمدحسن اختری را به عنوان رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت منصوب کرد.
جواد نکونام از روز نخست حضورش در استقلال به دنبال آن بود تا خط حمله تیمش را با جذب محمدحسین اسلامی تقویت کند. با توجه به سبک بازی اسلامی و توانایی او برای حضور در پست وینگر و مهاجم هدف، این مسئله موردتوجه نکونام قرار گرفته و سرمربی استقلال به دنبال آن است تا این ستاره جوان را به فهرست تیمش اضافه کند.
مذاکرات مسئولان استقلال با باشگاه ذوب‌آهن برای جذب محمدحسین اسلامی نتیجه‌ای در برنداشته است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفتند.
مدافع ملی پوشی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد و فصل گذشته در قطر بازی می کرد، مجددا به پرسپولیس برگشت.
استقلال همچنان تلاش می کند تا محمدحسین اسلامی، هافبک جوان ذوب آهن را به خدمت بگیرد.
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات محمدحسین میثاقی جهت تنویر افکار عمومی بیانیه‌ای منتشر کرد.
ایوان طلای این صحن، بعد‌ها به «ایوان ناصری» معروف شد. در همین دوره، کتیبه‌های بسیار زیبای این صحن، توسط محمدحسین شهیدی مشهدی به رشته تحریر درآمد و در زمره آثار هنری نفیس و ارزنده جهان اسلام قرار گرفت. آثاری که همچنان بر اطراف ایوان‌های صحن نو، خودنمایی می‌کند.
جلال مداحی و محمدحسین اسلامی جوانترین بازیکنان دیدار استقلال - ذوب‌آهن محسوب می‌شوند.
محمدحسین اسلامی تنها بازیکن ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن محسوب می‌شود.
گل اول ذوب‌آهن به سپاهان توسط محمد حسین اسلامی در دقیقه 10
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، درگذشت والده امیر سرتیپ محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را تسلیت گفت.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام، درگذشت والده امیر سرتیپ محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را تسلیت گفت.
محمد حسین فرهنگی پس از استماع اظهارات وزیر علوم اعلام کرد که از توضیحات وزیر قانع نشد و سوال خود را به رای گذاشت، اما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر علوم قانع شدند.
محمدحسن آصفری نماینده اراک و عضو کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح استیضاح سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی در مجلس خبر داد. وی با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر اقتصاد در ۸ محور در سامانه بارگذاری شده است، افزود: طرح استیضاح جهت رسیدگی و طی روند قانونی هفته آینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.
محمدحسین اسلامی توانست در وقت های اضافه نیمه اول گل چهارم تیمش را به ثمر رسانده و مزد تلاش‌هایش را بگیرد.
مجتبی محفوظی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با عدم مشروعیت رسانه‌های داخلی بین مردم در رویارویی با حوادث و اتفاقات و پیگیری از طریق رسانه‌های خارجی گفت: پیامبر اسلام قبل از بعثت به محمدامین معروف بودند و صادق یکی از القابشان بود. شخصی که بعدها بین مردم فرمودند که بنده فرستاده خدا هستم درصد بسیار کمی به حرف ایشان باور کردند بنابراین اگر مردم واقعیتی را نپذیرفتند دلیل بر کذب خبر نیست مردم چه بپذیرند چه نپذیرند این واقعیت است.
حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ضمن بازدید از خبرگزاری مهر به سوالات خبرنگار مهر پاسخ داد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران،عصر امروز از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
در بین افراد تحریم شده نام سرلشکر «محمدحسین باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «اسماعیل قاآنی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به چشم می‌خورند.
حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران بیان کرد: کسانی که کمترین شناختی از این دو نهاد قدرتمند و بازوان توانای انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند، می‌دانند که در حقیقت ارتش، سپاه و بسیج یک حقیقت هستند با چند نام و در واقع یک هویت واحد دارند.
ذوب‌آهن در دیدار تدارکاتی با گل‌های سعید باقرپسند و محمدحسین اسلامی، با نتیجه دو بر یک از سد ون پارس اصفهان گذشت.
پس از اجرای طرح «مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها» طبق دستور رئیس‌جمهور، ۴۰۰هزار تومان برای دهک‌های اول تا سوم و ۳۰۰هزارتومانی برای دهک‌های چهارم تا دهم به‌ازای هر نفر پرداخت شد. در این میان جاماندگان از یارانه و افرادی نسبت به دهک بندی‌ها اعتراض داشتند که درخواست‌ها بررسی می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه عضو حقوقدان شورای نگهبان را تعیین کردند.علاوه بر سه عضو انتخاب شده در نشست امروز مجلس، هم اکنون هادی طحان نظیف، محمدحسن صادقی مقدم و غلامحسین مولابیگی اعضای دیگر حقوقدانان شورای نگهبان را تشکیل می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ