رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پنج منطقه ساحلی کشور را برای احداث نیروگاه شناسایی کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع امضای رئیس مجمع پای فرم‌های ارسالی به سازمان لیگ، مسئله تازه‌ای است که باشگاه‌های لیگ برتری با آن در این فصل دست به گریبان هستند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید تمام پرداختی کمک‌های مردمی هوادار متمول به باشگاه پرسپولیس باید اعلام شود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید تمام پرداختی کمک‌های مردمی هوادار متمول به باشگاه پرسپولیس باید اعلام شود.
هادی طحان نظیف درباره صدور رای دیوان عدالت در خصوص میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و انتقاد حقوقدانان مبنی براینکه این رای مغایر با قانون اساسی است، اظهار داشت: هم دیوان عدالت و هم دولت برداشت‌های متفاوتی از قانون دارند و کار باید از مجاری قانونی دنبال شود و ساز و کار‌های قانونی مورد استفاده گیرد.
پورعباس رئیس سازمان سنجش با تاکید براینکه سازمان سنجش ریالی از دولت دریافت نمی‌کند و ریالی هم به دولت نمی‌پردازد، توضیح داد: این مسئله بین ما و دولت همیشه روشن بوده است. به عنوان نمونه امسال، برای ثبت نام داوطلبان آزمون سراسری حدود ۱۳۰ هزار تومان از داوطلبان دریافت کردیم و نزدیک به ۲۳۰ هزار تومان هم برای هر داوطلب هزینه شد
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز درباره میزان حقوق و دریافتی بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرده است.
عمرو القاضی، رئیس سازمان توسعه گردشگری مصر، دلیل سفر پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به این کشور را توضیح داد.
سلاجقه در پاسخ به این پرسش که آیا خبر جدیدی در مورد حقابه هیرمند دارید؟ بیان کرد: در خصوص حقابه هیرمند رایزنی‌ها در حال انجام است. طرف مقابل حالت نرمی از خود نشان داده و امیدوار هستیم که رایزنی‌ها ادامه داشته باشد و از مسیر دیپلماسی این موضوع حل شود. فعلا بازدیدی انجام نشده است.
رئیس سازمان خصوصی سازی می گوید که فتح‌الله‌زاده باید درخصوص زمین کمپ تمرینی استقلال در شمال کشور توضیح بدهد.
منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم سازمان لیگ، پرداخت ریالی به بازیکنان خارجی را امری عادی دانست.
رئیس جمهور با بیان اینکه آقای میرکاظمی به دلیل بیماری قلبی از سال گذشته پیگیر جابجایی از سازمان برنامه و بودجه بود تا کار درمان خود را ادامه دهد، گفت: در افکار عمومی و رسانه ها نباید اینطور برداشت شود که این جابجایی به دلیل یک اشکال بوده است.
رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور برگزاری آزمون «یوس» توسط سازمان سنجش و یا تحت نظارت این سازمان در اسفند ماه را تکذیب کرد.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اصفهان در باره تیراندازی به یک دستگاه خودرو در شرق اصفهان و فوت یک کودک در این حادثه، توضیحاتی ارائه دادند.
حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی توضیح داد: برای اینکه ماجرا شفاف و مشخص باشد که منابع حاصل از املاک مازاد صرف هزینه‌های جاری نمی‌شود، در سامانه پروژه‌هایی که قرار است منابع در آنجا هزینه شود نیز مشخص شده است. مدارس خیرساز نیز در لیست این پروژه‌ها قرار گرفته و قرار است با این منبع تکمیل شوند؛ بنابراین این مدارس مازاد نیستند و خیرین به اشتباه گمان کردند مازاد هستند.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی درباره تنظیم لایحه محرومیت افراد بیسواد از دریافت خدمات اجتماعی در مجلس و سرنوشت آن توضیح داد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که چنانچه پیش نویس قطعنامه مورد نظرآمریکا و سه کشور اروپایی تصویب شود معلوم نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه ای به دنبال داشته و مفید باشد.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دستگاه سیگنال‌یابی که ما در اختیار داریم این قدرت را دارد که سیگنال دستگاه‌هایی کوچک در حد یک بند انگشت را که به راحتی می‌توان آن را جاسازی کرد، شناسایی کند. در واقع این دستگاه دانش بنیان این فرصت را برای شناسایی سیگنال‌های ابزار‌های تقلب در اختیار ما می‌گذارد.
محسن ترابی، رئیس سازمان لیگ والیبال، درباره ناهماهنگی ایجاد شده در هفته سوم مسابقات در بازی سایپا و پیکان توضیح داد.
رئیس پلیس راهور انتظامی کشور گفت: از زمانی که سازمان استاندارد ساخت خودرو‌های تیبا، سمند و پژو ۴۰۵ را متوقف اعلام کرد، شماره‌گذاری این خودرو‌ها نیز متوقف شد. فقط حدود ۶ هزار خودرو شماره‌گذاری نشده و هر زمانی که اطلاعات به ما ارسال شود و مشخص شود این خودرو‌ها به نام چه کسی شماره گذاری باید شود، این تعداد خودروی باقی مانده نیز انجام خواهد شد.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون بولینگ و بیلیارد با اشاره به اهداف راه اندازی لیگ اسنوکر در مورد رویکرد پیش‌بینی شده برای چگونگی ادامه این مسابقات توضیح داد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه قانون پیش‌بینی کرده که سه درصد آزمون‌های استخدامی که هر سال برگزار می‌شود، برای جذب افراد دارای معلولیت باشد گفت: این قانون در سازمان بهزیستی اجرا می‌شود، اما در یکسری از کد رشته‌هایی که متناسب با جذبی (استخدام نیرو) در استان‌ها یا شهرستان‌ها است، بعضا ممکن است اتفاق نیفتد. آماری که داریم این است که از ۳ درصد حدود ۱.۲ درصد جذب اتفاق افتاده است. ۱۴ دستگاه داریم که باید در این حوزه عملکرد داشته باشند. چند روز گذشته نیز با سازمان اداری استخدامی جلسه‌ای داشتیم و این شورا مصوب کرد که حد نصاب را به ۸۰ درصد برساند.
رییس سازمان پزشکی قانونی کشوردرباره نبش قبر مجید عبدالباقی برادر مالک متروپل، گفت: نبش قبر برادر مالک متروپل ارتباطی به ما ندارد، زیرا به صورت غیرمجاز، غیرقانونی و غیرشرعی اتفاق افتاده و مکاتبه‌ای هم در این زمینه با ما انجام نشده است.
ابوالفضل عمویی در توضیح نشست مشترک امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز جلسه ای با آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و با حضور وزیر امور خارجه، رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای، رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون سازمان در موضوع مذاکرات هسته‌ای برگزار کردند.
ظرفیت پذیرش در کنکور سراسری ۱۴۰۱ حدود ۵۰۳ هزار نفر است که ۱۶۷ هزار نفر از طریق رشته‌های با آزمون و ۳۳۶ هزار نفر از طریق رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی پذیرفته می‌شوند و نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ هفته آخر شهریورماه اعلام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ