رئیس جمهور با بیان اینکه آقای میرکاظمی به دلیل بیماری قلبی از سال گذشته پیگیر جابجایی از سازمان برنامه و بودجه بود تا کار درمان خود را ادامه دهد، گفت: در افکار عمومی و رسانه ها نباید اینطور برداشت شود که این جابجایی به دلیل یک اشکال بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمنه سادات ذبیح پور که در سفر رئیسی به آفریقا به عنوان خبرنگار تلویزیون همراه وی بود در برنامه سلام تهران درباره سوتی «دروازه شرق آسیا» توضیح داد.
محمد مهاجری نوشت: یقین دارم شما هم مثل ما مردم از شنیدن این حرفها خجالت می کشید. لااقل برای حفظ آبروی خودتان توضیح بدهید این افراد را چه کسانی روی جهیزیه دولت گذاشتند و به شما قالب کردند؟
رئیس پلیس راهور فراجا در توضیح چگونگی حادثه تروریستی تفتان- خاش توضیح داد و گفت: این عملیات تروریستی و کور با استفاده از حربه دریافت امداد و کمک صورت گرفت.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ضمن ارائه توضیح در مورد اظهارنظرش درباره ویژگی نمایندگان مجلس آینده گفت: ان‌شاالله این اظهارنظر‌ها بتواند کمک کند شور انتخاباتی بیشتر شود، حضرت آقا این بار بسیار زودتر از دوره‌های قبل این مسائل را مطرح کردند، زیرا مشارکت مردم اهمیت فراوانی دارد و بعد هم رقابت سالم به برگزاری هرچه بهتر انتخابات کمک می‌کند.
در بیانیه‌ای که به نیابت از وزیر خارجه کنیا صادر شده آمده است: «رئیس‌جمهور ایران، عالیجناب رئیسی قرار بود برای یک سفر امروز وارد کنیا شود. این سفر قرار بود فرصتی برای بررسی و تقویت روابط دوجانبه در راستای منافع مردم دو کشور فراهم کند.»
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز درباره میزان حقوق و دریافتی بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرده است.
رئیس جمهور گفت: نهایت تصمیم به تجدید روابط بین ما و عربستان شد که این هم ادامه پیدا می‌کند تا بتوانیم روابط را کاملاً داشته باشیم.
دبیرکل حزب موتلفه درباره نامه به رئیس جمهور درباره عملکرد وزیری که ناکارآمد بود توضیح داد.
بهادری جهرمی گفت: مسئله مجلس این بوده که خود دولت نمی‌تواند نرخ ثابتی را مشخص کند. بانک مرکزی مطابق چارچوب صلاحیت قانونی این امر را پیش می‌برد؛ بنابراین تغییری در نرخ‌ها ایجاد نمی‌کند و مبنا همان نرخی است که بانک مرکزی اعلام می‌کند.
عبدالناصر همتی، رییس اسبق بانک مرکزی در توییتی با انتشار یک جدول درباره میزان رشد پایه پولی در ۴ سال گذشته توضیح داد.
آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی تایید کرد که بازی مقابل سالرنیتانا به روز یکشنبه موکول شده است.
مشاور وزیر ارتباطات: پلتفرم‌های مسدودشده اگر دفاترشان در ایران تاسیس شود و تابع قوانین کشور مبتنی بر حفظ حقوق مردم باشند رفع فیلتر خواهند شد.
بعد از اقدام به خودکشی یکی از دانشجویان دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در تاریخ ۱۲ آذر ماه سال جاری که منجر به فوت این دانشجو شد، به فاصله کوتاهی در ۱۹ آذر ماه خبر دیگری از اقدام به خودکشی دانشجوی دیگری از دانشکده متالوژی این دانشگاه به گوش رسید که خوشبختانه اقدام به موقع مدیریت دانشگاه از مرگ این دانشجو جلوگیری کرد.
رئیس دانشگاه هنر تهران گفت: بیشتر دانشجویانی که در ناآرامی‌ها بودند به کلاس درس نرفته‌اند و اصلا یکی از کار‌هایی که کردند این بود که به کلاس درس نرفتند. وضعیت دانشجویانی که درگیر ناآرامی بودند در جای دیگری مثلا در شورای آموزشی بررسی می‌شود، ولی مسئله دانشجویی که در اعتراضات نبوده و با خودش گفته کلاس که تشکیل نمی‌شود، پس من هم به دانشگاه نمی‌روم، در واقع به قید خودش به دانشگاه نیامده، با دانشجویی که به دانشگاه آمده و دیده که کلاس تشکیل نشده و در کلاس بسته است، فرق دارد.
علی صدری‌نیا (مستندساز) گفت: در جلسه پیش از سفر به نیویورک، به همه افراد گفته شد «خرید» ممنوع است. آنچه من دیدم این است که افرادی با دوربین، همه اعضای تیم ایران را دنبال می‌کردند و اگر کسی به فروشگاه رفته باشد تا چیزی بخرد، قطعا ثبت می‌شد.
تقریبا تمام توئیت‌هایی که تا چندی پیش بنام رئیسی منتشر می‌شد را اغلب خبرگزاری‌های رسمی کشور و سایت‌های حامی رئیسی و سایر رسانه‌ها، بازنشر دادند و این روند با تکذیب و توضیحی از سوی تیم رسانه‌ای «پاستور» مواجه نشد و همگی با سکوت بدرقه شدند و براین اساس، از سوی افکارعمومی به عنوان نظر شخص ابراهیم رئیسی ارزیابی می‌شدند و ملاک عمل تیصمیم سازان و تصمیم گیران دولتی قرار می‌گرفتند. اکنون، این ضرورت احساس می‌شود که تیم رسانه‌ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین‌هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می‌زدند، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.
اکنون، این ضرورت احساس می‌شود که تیم رسانه‌ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین‌هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می‌زدند، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه قانون پیش‌بینی کرده که سه درصد آزمون‌های استخدامی که هر سال برگزار می‌شود، برای جذب افراد دارای معلولیت باشد گفت: این قانون در سازمان بهزیستی اجرا می‌شود، اما در یکسری از کد رشته‌هایی که متناسب با جذبی (استخدام نیرو) در استان‌ها یا شهرستان‌ها است، بعضا ممکن است اتفاق نیفتد. آماری که داریم این است که از ۳ درصد حدود ۱.۲ درصد جذب اتفاق افتاده است. ۱۴ دستگاه داریم که باید در این حوزه عملکرد داشته باشند. چند روز گذشته نیز با سازمان اداری استخدامی جلسه‌ای داشتیم و این شورا مصوب کرد که حد نصاب را به ۸۰ درصد برساند.
مدیرعامل خبرگزاری دولت (ایرنا)، اشتباه این خبرگزاری در ارائه آمار مربوط به جهش سرمایه گذاری در دولت رئیسی را پذیرفت.
رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه پروژه مقاوم‌سازی دانشکده ادبیات و علوم انسانی از ۲ سال گذشته آغاز شده، گفت: مدیریت جدید، میراث‌دار خرابی‌های مدیریت قبلی است. در حال حاضر، رئیس فعلی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برای جبران کاستی‌های گذشته اقداماتی انجام داده است؛ بنابراین بخاطر تلاش برای بهبود وضعیت دانشکده نباید مورد مواخذه قرار بگیرد.
رئیس دفتر بازرسی ویژه و نماینده ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد، موضوع تخلف در فولاد مبارکه را مربوط به دولت قبل عنوان و تصریح کرد: آیت الله رئیسی از زمان ریاست قوه قضائیه پیگیر این فساد بود.
ظرفیت پذیرش در کنکور سراسری ۱۴۰۱ حدود ۵۰۳ هزار نفر است که ۱۶۷ هزار نفر از طریق رشته‌های با آزمون و ۳۳۶ هزار نفر از طریق رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی پذیرفته می‌شوند و نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ هفته آخر شهریورماه اعلام می‌شود.
مجید عشقی گفت: شاخص کل فرمول کاملا مشخصی دارد و هر کسی که محاسبه کند به همین عدد می‌رسد. هر نهادی امکان محاسبه شاخص را دارد و با هر روشی به عدد شاخصی که اعلام می‌شود، می‌رسد.
سنگدوینی با بیان اینکه گرانی اقلام مصرفی و اجاره بهای مسکن مردم را با مشکل مواجه کرده است از رئیس جمهور خواست تا با حضور در مجلس در خصوص ادامه مسیر توضیحاتی به نمایندگان ارائه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ