رئیس سازمان لیگ فدراسیون بولینگ و بیلیارد با اشاره به اهداف راه اندازی لیگ اسنوکر در مورد رویکرد پیش‌بینی شده برای چگونگی ادامه این مسابقات توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح دقیق و ارائه آمار تکمیلی خدمات اعضا و داوطلبان این جمعیت در دهه اول محرم امسال پرداخت.
رئیس فراکسیون هوش مصنوعی و حکمرانی داده‌ها با تشریح اهداف و آخرین اقدامات این فراکسیون گفت: سند حکمرانی هوش مصنوعی با کمک نخبگان و خبرگان این حوزه تدوین می شود.
رئیس اتاق تهران عوامل عدم دستیابی به اهداف سند چشم انداز ۲۰ ساله را تشریح کرد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: هدف از رتبه بندی کلانتران، تقویت حرفه ای گرایی توأم با تعهد، تقویت انگیزه کاری برای رشد و تعالی و به روز رسانی دانش، اطلاعات و تخصص کلانتران است.
ساعتی پیش از ترک بیروت، امام موسی صدر در دیداری ویژه با اعضای دفتر سیاسی جنبش امل، اهداف خود از سفر به لیبی را تشریح کرد؛ مهمترین این اهداف عبارتند از: «۱. تبیین ماهیت حقیقی اندیشه تشیع و دعوت مصرانه به وحدت امت اسلام ۲. تشریح مواضع شیعیان در طول تاریخ و در زمان کنونی در قبال مسائل مهم جهان اسلام و در رأس آن‌ها قضیه فلسطین و روابط مستحکم با انقلاب فلسطین ۳. رفع ابهامات و سوءتفاهم‌های موجود درباره جنبش امل و رهبران آن، که در اثر جنگ تبلیغاتی گسترده در ذهن مسئولان لیبی شکل گرفته است.»
رئیس قوه قضائیه گفت: باید اهداف مقدس قیام‌کنندگان روز تاریخی ۱۵ خرداد و ابعاد معرفتی و مبارزاتی پرچمداران این قیام به درستی تبیین شود.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) تصریح کرد: اهداف عملیات ویژه تغییری نکرده است؛ آنها باید محقق شوند.
داود منظور در گفتگوی ویژه خبری ضمن تشریح جزییات برنامه هفتم گفت: با اجرایی شدن برنامه هفتم، طی ۵ سال اهداف مورد نظر در حوزه امنیت غذایی، کاهش تورم و رشد اقتصادی محقق خواهد شد.
مدیر فنی فیفا ضمن تقدیر از آنالیز ارائه شده توسط امیرقلعه نویی، اهداف گروه فنی فیفا را تشریح کرد.
لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت میراث فرهنگی به تصویب هیات وزیران رسید و در این لایحه هر کدام از این وظایف و اختیارات تشریح شده اند.
یک رسانه هندی در گزارشی به بررسی و تشریح اهداف سفر ۴ روزه معاون وزیر خارجه اوکراین به دهلی نو پرداخت.
آیت الله مهدوی اهدای کتاب را از دیگر راه‌های امر به معروف و نهی از منکر برمشرد و تصریح کرد: گاهی با یک کتاب می‌توان یک موضوعی را به درستی و به خوبی تشریح کرد، راهکار دیگر برای امر به معروف و نهی از منکر استفاده از ابزارهایی نظیر تلفن و فضای مجازی و رسانه‌ها است.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، اهداف باشگاه برای نقل و انتقالات تابستان را تشریح کرد.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز تصریح کرد: تحویل تسلیحات دوربرد به اوکراین، اهداف نظامی روسیه را تغییر نمی‌دهد.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در دیدارهای جداگانه با آیت الله العظمی سبحانی و آیت الله سعیدی به بیان وقایع چند ماه گذشته درکشور و تشریح اهداف دشمنان در اسلام ستیزی پرداخت.
سخنگوی قوه قضاییه همچنین گفت: اقدامات اولیه اعترافات صریح متهم است و اهداف و مبالغ را تشریح می کند. پس از مدت قابل قبولی پرونده با جلب دادرسی و صدور کیفرخواست به دادگاه صالح می رود؛ تا آخرین مرحله رسیدگی ایشان دارای وکیل بوده است و حضور در جلسه دادرسی داشته است.
بوشهر- رئیس ستاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اهداف سفر خود به استان بوشهر را تشریح کرد.
رئیس دیوان محاسبات در تشریح عملکرد برنامه ششم توسعه در بخش سلامت، گفت: اهداف، شاخص و سنجه های کمی و کیفی مدنظر در برنامه هفتم باید به صورت صریح و در چارچوب اهداف قابل دسترس تدوین شود.
رئیس جمهور در پیامی با تبریک دوره جدید ریاست جمهوری چین به شی جین پینگ تصریح کرد: تحقق اهداف مشارکت جامع راهبردی دو کشور، الگویی از گسترش همه‌جانبه روابط بر مبنای منافع و احترام متقابل است.
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی صبح امروز در صبحگاه عمومی ستاد فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به تشریح اهداف فراجا در سال پیش رو پرداخت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های خارجی مقیم ایران، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گروه صنعتی، برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده در حوزه‌های مختلف عملکردی را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ندری با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوک اول را به اقتصاد کشور در سالجاری وارد کرد، بیان داشت: با این اقدام شاهد افزیش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف بودیم که به تبع آن تورم نیز افزایش یافت، طبیعتا این وضعیت به منفی شدن بیشتر نرخ بهره در اقتصاد کمک که بعد از آن نیز رالی هجوم برای تبدیل ریال به کالا‌های سرمایه آغاز شد که این موضوع سرعت گردش پول در اقتصاد را افزایش داد که این موضوع به افزایش بیشتر تورم دامن زد.
کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در افتتاحیه نشست کمیته صیانت از حقوق مردم که با حضور دادستان کل کشور، معاون حقوقی رئیس جمهور و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و نمایندگان تام‌الاختیار بیش از ۸۰ دستگاه اجرایی و نهاد انقلابی برگزار شد، اهداف و برنامه های این کمیته را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ