اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به هیئت تصفیه امور ورشکستگی اجازه داد، با مسئولیت استاندار تهران نسبت به تعیین تکلیف کارخانه لاستیک البرز (کیان تایر) اقدام کند.
یک عضو شورای شهر تهران از تعیین تکلیف ۱۲۹ ساختمان ناایمن تهران تا پایان سال جاری خبر داد.
نماینده چابهار با تاکید بر اینکه روز گذشته رای‌گیری برای اصل ۸۵ شدن این لایحه به‌صورت استمزاجی برگزار شد و رسمی نیست، عنوان کرد: «به بیان دیگر این لایحه فعلاً اصل ۸۵ نشده است. با توجه به این رویه و نگاهی که در قاطبه مجلس وجود دارد قطعاً هفته آینده این لایحه، اصل ۸۵ خواهد شد.»
اصفهان- رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کوره‌های آجرپزی در شعاع شهر اصفهان طبق برنامه‌ زمان بندی شورای حفاظت محیط‌زیست استان تعطیل یا منتقل می‌شوند.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو، پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
فرآیند ترخیص هزاران تن «جو دامی»، «روغن خوراکی» و «ذرت دامی» در دستور کار قرار گرفت.
اختلاف بر سر میدان آرش از زمانی آغاز شد که ایران امتیاز دریایی را به شرکت نفت انگلیس و ایران اعطا کرد که بعدا به BP تبدیل شد و کویت این امتیاز را به «رویال داچ شل» داد. این دو امتیاز در بخش شمالی میدان همپوشانی دارند که ذخایر گاز طبیعی آن ۲۲۰ میلیارد متر مکعب برآورد شده است و به دلیل همین اختلافات به نتیجه نرسید.
سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی از تعیین تکلیف پاداش مدال‌آوران در روزهای آینده خبر داد.
سرمربی استقلال اعلام کرد که تکلیف نهایی دروازه این تیم برای فصل جدید به زودی مشخص می شود.
دو نماینده استان مازندران در لیگ برتر فوتسال به استان‌های دیگر واگذار شد.
اجتهادی گفت:با حضور رییس جمهور و رییس قوه قضاییه در انبارهای اموال تملیکی و همراهی دستگاه اجرایی، کالاهای رسوب شده در سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف شدند.
بازرس قضایی و مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی کل کشور گفت: بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان کالا در سازمان اموال تملیکی تهران تعیین تکلیف شد.
مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از افتتاح ۶ ایربریج در ۴ فرودگاه کشور در هفته دولت سال جاری خبر داد.
هیئت دولت با ابلاغ مصوبه ای، تکلیف کالاهای قاچاق کشف شده را مشخص کرد.
معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: نباید خودروهای توقیفی مربوط به قبل از ۱۴۰۰ در پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر داشته باشیم.
قیمت برخی از محصولات کشاورزی مانند شیر تعیین تکلیف شده و نرخ بعضی مانند گندم همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.
ایالات متحده به ده‌ها هزار مهاجر افغان اجازه می‌دهد تا وضعیت قانونی موقت خود را تمدید کنند.
سرپرست آموزش و پرورش گفت: تکلیف رتبه‌بندی ۷۵ هزار معلم فاقد رتبه تا پایان اردیبهشت مشخص می‌شود.
الشحانیه با مهاجم ایرانی خود امشب حساس‌ترین بازی را مقابل المعیذر برگزار می‌کند.
سرپرست آموزش و پرورش: ۴۵ هزار نفر از معلمان فاقد رتبه و ۳۵ هزار نفر هم رتبه خود را مشاهده نمی‌کنند که این موضوعات تا پایان اردیبهشت باید تعیین تکلیف شوند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان باید هر سال مهارتی بیاموزند و معلمان باید برای آموزش، خودشان هم ماهر باشند و تحت آموزش قرار بگیرند.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از تعیین‌تکلیف پنج طرح ذخیره‌سازی گاز در دولت سیزدهم خبر داد و اعلام کرد دو میدان دیگر نیز تا تابستان فعال می‌شود.
۱۷ تن کالای بسیار خطرناک و انفجاری در انبار گمرک فرودگاه امام خمینی با دستورات و پیگیری‌های قضائی تخلیه خارج و تحویل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شده است.
سال گذشته با اقدامات قضایی و بازدیدهای مستمر مسئولان قوه قضاییه بخش زیادی از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات تعیین تکلیف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ